Tatoveringer

Ja, ægte kunst det koster selvfølgelig også og er værd at vente på. Man skal jo se på det resten af livet! Ved da heller ikke om jeg lige i nærmeste fremtid ender med 10.000 jeg ikke lige har andet at bruge på, for det er nok deroppe omkring det ender hvis det skal være :stuck_out_tongue:
Men ellers vil jeg hellere undvære, det skal være alt eller intet :smiley:

Han hedder altså ikke Jørn, han hedder JØRGEN Kristiansen. :wink:
Og det er ham, der har lavet ALT jeg har. :slight_smile:

Og sjovt nok er hans mangeårige samleverske MIN gamle klasselærer, så første gang jeg mødte Jørgen var da jeg var 11 år gammel. :tihi:

Jørgen er helt, helt fantastisk - og uden tvivl den bedste til nordiske motiver. Og så er han derudover et virkeligt behageligt menneske. :slight_smile: Men ja, han har laaaaaaang ventetid, og desuden tager det ham syv år og en sommer (og lidt til ;)) at få tegnet det, man skal have…det er hårdt at være populær! :smiley:

Og hvis i vil se et MEGET gammelt billede af min ryg (der er kommet mere på overarmene siden da), så gå ind her i Jørgens galleri: http://www.mjolnertattoo.com/galleryd.htm og klik på de små pile, nr. 5 billede nede på ‘listen’ er af min ryg. :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;1112262]Han hedder altså ikke Jørn, han hedder JØRGEN Kristiansen. :wink:
Og det er ham, der har lavet ALT jeg har. :slight_smile:

Og sjovt nok er hans mangeårige samleverske MIN gamle klasselærer, så første gang jeg mødte Jørgen var da jeg var 11 år gammel. :tihi:

Jørgen er helt, helt fantastisk - og uden tvivl den bedste til nordiske motiver. Og så er han derudover et virkeligt behageligt menneske. :slight_smile: Men ja, han har laaaaaaang ventetid, og desuden tager det ham syv år og en sommer (og lidt til ;)) at få tegnet det, man skal have…det er hårdt at være populær! :D[/QUOTE]

Må vi se hvad du har af ham? :slight_smile:
Har været inde og tale med ham, og han har også tegnet en skitse til mig. Utrolig sympatisk mand og jeg er vild med at han tegner tatoveringen specielt til en, så den passer til ens kropsformer.
Kan godt være det er dyrt, men det er virkelig også et andet produkt end det man får mange andre steder.
Det skulle være en coverup af den jeg er ved at få fjernet nu, men jeg fortrød, fordi når/hvis jeg skal have en ny, så skal den være perfekt og jeg vil ikke gå på kompromis med formen, for at den skal dække den anden.
Så nu starter jeg med at få fjernet den anden så det kan bliver gjort ordentligt hvis det skal være :slight_smile:

Hvor er den smuk og rå og samtidig feminin! Lige sådan noget jeg kunne ønske mig :smiley:

[QUOTE=fugl;1112264]Må vi se hvad du har af ham? :slight_smile:
Har været inde og tale med ham, og han har også tegnet en skitse til mig. Utrolig sympatisk mand og jeg er vild med at han tegner tatoveringen specielt til en, så den passer til ens kropsformer.
Kan godt være det er dyrt, men det er virkelig også et andet produkt end det man får mange andre steder.
Det skulle være en coverup af den jeg er ved at få fjernet nu, men jeg fortrød, fordi når/hvis jeg skal have en ny, så skal den være perfekt og jeg vil ikke gå på kompromis med formen, for at den skal dække den anden.
Så nu starter jeg med at få fjernet den anden så det kan bliver gjort ordentligt hvis det skal være :)[/QUOTE]

Se det indlæg lige over dit - der er et gammelt billede af noget af mit på Jørgens hjemmeside. :wink:

Edit - Haha, nå kan se du opdagede det! :smiley:

Jeg har prøvet begge dele, både af en virkelig proff, og af en ven. :tihi: (Og et par andre)

Men jeg har fundet mine 2 tattovører, som jeg er glad for, og vil holde mig til.

Den første hedder Jesper Mann, og har lavet 2 på mig indtil videre.
Hans værker kan ses her : MannKlan

Den anden, Andreas “Ulfberth” har lavet et stort projekt til min ryg, inden vi overhovedet mødtes første gang.
Han har lavet en helkrops på en veninde, og mange på et par andre venner.
Og så håndstikker han for det meste. :smiley:

Det første billede, øverst til venstre, er min veninde! (Albummet skulle gerne være offentligt)
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.311552465524055&type=1

Og her er den han har designet til mig. :hjerte: Ravnene er lavet af Jesper Mann, og slet ikke færdige. :tihi:
Min ryg ender med at stå mig i over 15K.

Nu er organ donation meget tæt inde på livet af både mig og min kærste i forbindelse med hans sygdom, så jeg faldt over denne tatovering på facebook…

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1157553_10151757249271195_2126617721_n.jpg

Hvad synes I, smukt eller vulgært?

[QUOTE=CookiesMom;1112355]Nu er organ donation meget tæt inde på livet af både mig og min kærste i forbindelse med hans sygdom, så jeg faldt over denne tatovering på facebook…

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1157553_10151757249271195_2126617721_n.jpg

Hvad synes I, smukt eller vulgært?[/QUOTE]

Smukt tegnet og uden tvivl med en masse tanker bag, fra den der bærer den tato, men aldrig noget jeg personligt ville få lavet :slight_smile:

Er heller ikke noget for mig, men jeg synes den er utrolig smuk og fængende! :hjerte:

[QUOTE=CookiesMom;1112355]Nu er organ donation meget tæt inde på livet af både mig og min kærste i forbindelse med hans sygdom, så jeg faldt over denne tatovering på facebook…

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1157553_10151757249271195_2126617721_n.jpg

Hvad synes I, smukt eller vulgært?[/QUOTE]

Synes den er smuk som motiv til en tegning eller maleri men ville ikke selv få tatoveret noget i den stil :slight_smile:

[QUOTE=CookiesMom;1112355]Nu er organ donation meget tæt inde på livet af både mig og min kærste i forbindelse med hans sygdom, så jeg faldt over denne tatovering på facebook…

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1157553_10151757249271195_2126617721_n.jpg

Hvad synes I, smukt eller vulgært?[/QUOTE]

Den er total fed - og super fedt lavet !

Den tatovering som betyder mest for mig er portrættet af min afdøde huskat Bella… Hun er lavet i frihånd af Dimo ved Sunny ink i Bulgarien

[QUOTE=CookiesMom;1112355]Nu er organ donation meget tæt inde på livet af både mig og min kærste i forbindelse med hans sygdom, så jeg faldt over denne tatovering på facebook…

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1157553_10151757249271195_2126617721_n.jpg

Hvad synes I, smukt eller vulgært?[/QUOTE]

Jeg synes den er flot og havde jeg “forbindelse” på den måde med hjertet kunne jeg sagtens finde på at få den lavet.

Turde jeg havde jeg engle vinger på ryggen, men jeg er ret sikker på jeg ikke holder det ud til de er færdige og jeg ville sikkert fortryde.

Men nu jeg ser denne med hjertet, og en inden for rimelig tid selv skal have nye lunger kunne jeg godt finde på at få lunger tatoveret. :tihi:

Heller ikke her…
Med mindre da at jeg netop havde en historie med det hjerte og organdonation… Så giver motivet nemlig mening :slight_smile:

Og det er vel egentlig det en tatoo bør give/have?

Jeg har ikke lige billeder af nogle af mine, men jeg har en efterhånden halvgammel sommerfugl på skulderen, en treble clef under kravebenet samt to liljer, der fylder stort set hele indersiden af underarmen. Sommerfuglen skal jeg have gjort noget ved, når pengene er der - nogle farver (den er lavet i sort) og nogle flere detaljer. Blomsterne på underarmen skal også have nogle flere detaljer, nogle snørklede streger i sort hvertfald. Treble clef’en skal der - måske - tilføjes lidt noder ved. I så fald bliver det noderne til første linje af en sang, min farmor har skrevet.

[QUOTE=Ann K;1112479]

Og det er vel egentlig det en tatoo bør give/have?[/QUOTE]

Njah … altså, man kan jo også bare få tatoveret noget, som man synes er pænt - det er jo ikke altid, motiverne behøver at have en dybere mening som sådan.

Men så er det jo stadig noget, der giver mening for en? :slight_smile:
De der blomsterranker, som mange får lavet på underarmen lige pt, er der vel sjældent nogen dybere mening med… altså udover at de, som får det lavet, synes at det pynter?