Er for træt til at lave mad, så starter lige en hygge-snakke tråd.
Hvem herinde har tattoveringer?
Motiv?
Overvejelser bag?
Er tattoveringer forbeholdt mænd?
Er det fasionabelt eller lavstatus?
Er for træt til at lave mad, så starter lige en hygge-snakke tråd.
Hvem herinde har tattoveringer?
Motiv?
Overvejelser bag?
Er tattoveringer forbeholdt mænd?
Er det fasionabelt eller lavstatus?
Ja, jeg har mange. Men vil ikke sige hvor
Jeg bryder mig ikke om tatoveringer - hverken til mænd eller kvinder. En enkelt lille tatovering bemærker jeg nok ikke rigtig, men overtatoverede mennesker finder jeg somme tider direkte frastødende.
Jeg foretrækker kroppen naturel
Jeg er så åbenbart direkte frastødende. Tak for det
hov hov skulle du ikke lægge ud med dine! eller er du ved at overveje…
ellers vil jeg da godt ud med at jeg har 2. en sommerfugl på den ene balde, og en rose på det ene skuldreblad.
mine tatoveringer er lavet kun for min skyld og ikke for at de skal vises frem, for at provokerer, eller for at bevise noget…
de er også lavet før det blev moderne, dengang var det normalt kun sømænd og seje typer der var tatoveret.
men efter at have leget med tanken nogle år så blev den første lavet.
og så er det en knalddygtig tatovør der har lavet dem, de er ikke falmet ret meget, og de sidder stadig der hvor de skal sidde, tiltrods for at jeg har nået en alder hvor tyngdekraften har meldt sit indtog.
og nej der kommer ingen billeder af dem.
de er mine
Og andre finder dig så meget tiltrækkende
Vi har jo alle forskellige præferencer - og der findes den rette til os alle, ik
Jeg elsker tatoveringer på både kvinder og mænd Jeg har desværre kun en enkelt selv, meeen det bliver der lavet om på, på et tidspunkt:D
Elsker mænd med tatoveringer, synes det er enormt sexet -engel
Engang kunne jeg godt tænke mig en tatovering;
men nu er jeg blevet for gammel til det.
[quote=Vivi_Fletcher;343284]Og andre finder dig så meget tiltrækkende
Vi har jo alle forskellige præferencer - og der findes den rette til os alle, ik :-)[/quote]
LOL Jamen det er også fint, jeg har som Bodil heller ikke fået mine tatoveringer for andres skyld, men for min egen, fordi jeg synes de er smukke. Så alle er velkomne til at mene hvad de vil om det.
fed tråd
jeg har 2 tatoveringer og der er flere på vej, jeg har ihvertfald planlagt 3 stk og jeg får forhåbentligt lavet den en af dem til sommer, dem jeg skal ha lavet er bare ret dyre og den ene af dem er der kun en der får lov at lave og det er dja dja som har lavet min tribal-tiger på armen. hun er knald-dygtig og er “udlært” i asien. desværre bor hun i prag, så det skal være når vi holder ferie dernede til sommer.
mine motiver er
mit navn, blev lavet i et væddemål sammen med en flok venner, da vi var på turne i gaden i ålborg, søndag eftermiddag blev vi alle tuschet hos artistic tattoe i ålborg, jeg har fortrudt mange gange den tusch, så den bliver nok tuschet over en dag.
nr 2 som jeg fik lavet forrige sommer af dja dja i prag er et tribal-tiger tigerhoved, jeg fandt motivet på nettet og dja dja rettede den til og ændrede nogle småting. den er jeg så til gengæld glad for.
grunden til at det blev det motiv er fordi jeg er vild med de store katte og især tiger og leoparder er hittet.
jeg har altid gerne ville ha tatoveringer, men jeg har altid ment at det er noget der skal overvejes grundigt inden man får det gjort, derfor har jeg heller ikke så mange endnu, men dem jeg har planlagt er meget nøje tænkt igennem og nu er det kun tid og penge der bestemmer hvornår
de tre jeg har planlagt er
på højre arm skal der være en tiger i spring på vej ud gennem et uvejr med lyn og torden.
på skulderbladene og ryggen skal der være noget thors hammer agtigt med små tigerhovede for enderne.
og så på venstre ankel vil jeg ha trixie og daffy tatoveret
jeg syntes ikke tatoveringer kun er for mænd, jeg syntes det er rigtig flot, især når der er en historie bag.
faktisk syntes jeg tatoveringer på kvinder og piger ka være rigtig sexet og en af de kvinder som jeg syntes er absolut mest hotte på denne jord er kat von d og hendes tidligere veninde pixie er heller ikke at sige ski til.
noget jeg så ikke bryder mig ved kvinder er når de får tatoveret en rose el lign på det ene bryst.
idag er tatoveringer jo for alle uanset om de er direktører el murerarbejdsmænd.
jeg syntes det er den fedeste form for udsmykning af kroppen. og jeg kan sidde og kigge på sådan nogle længe og er der en historie bag kan man næsten leve sig ind i historien
[quote=Mona Jensen;343287]Engang kunne jeg godt tænke mig en tatovering;
men nu er jeg blevet for gammel til det. :)[/quote]
pjat med dig:p
Jo jo Bodil det skal jeg nok.
Jeg har en enkelt - Det er mine børns navne og deres symboler (en sol og en måne).
Den sidder på venstre fodryg.
Skal have lavet et kors i flere streger med forskellige farver på lænden. Muligvis med ordene Vaya Con Dios (dette ligger dog ikke fast, kun korset)
Overvejer også at få to bitte små sammenhængende hjerter i henholdsvis lyserødt og lyseblåt. Placeringen er jeg bare ikke sikker på endnu. Enten skal de sidde på læggen, undersiden af håndledet eller fodkanten.
Kan ikke finde ud af at lægge billede ind her i tråden ellers måtte I såmænd godt se den :).
Jeg har 3 stk. den ældste er en lille colibri med rose på min skulder som er 16 år gammel, så er der min tribal kat som kravler på indersiden af min arm, den er 3 år gammel og sidste skud er et katte øje/hoved med blomst omkring på mit håndled 1 år gammel
næste bliver denne på det andet håndled
mvh
Gitte
[quote=Johnny;343289]fed tråd
idag er tatoveringer jo for alle uanset om de er direktører el murerarbejdsmænd.
Jeg har ikke mødt hverken læger eller bankfolk m. tatoveringer.
Gud ved…om det ikke er velset :?
[quote=Mona Jensen;343295][quote=Johnny;343289]fed tråd
Gud ved…om det ikke er velset :?[/quote]
underligt, mon ikke bare det er fordi de skjuler dem, mange i de jobs har dem på overramen og på kroppen, jeg har da set læger og bankfolk med tuscher
[quote=Mona Jensen;343295][quote=Johnny;343289]fed tråd
Gud ved…om det ikke er velset :?[/quote]
Hvordan kan du vide, at de ikke har tatoveringer? Har du røntgensyn? :høhø:
Jeg kender så både læger, advokater og en enkelt bankdirektør ( min fætter ) som har op til flere tatoveringer
Jeg kan godt synes at nogen tattoveringer kan være fine og se flotte ud på andre men jeg har ikke selv lyst til at få en.
Jeg har ingen tatoveringer og skal heller ikke have nogen!
Jeg må indrømme, at folk - om det er mænd eller kvinder, med tatoveringer op og ned af arme, ben og hals, det finder jeg ualmindeligt frastødende.
I mine øjne er det bare så grimt og jeg får uvilkårligt et dårligt indtryk af denne person.
Jeg skal have min første tattoovering her i år, og jeg glæder mig meget til jeg får den.
Det skal være en tribal kat/los jeg har fundet på nettet og som skal laves en lille smule ændringer ved.
Grunden til atd et skal være den er, at jeg blev vildt facineret af den første gang jeg så den. Opdræt har været en stor del af mit voksne liv, så det skulle helt afgjort være noget med en kat/los (pga. tufserne)
Når den er lavet, smider jeg lige et billede ind.
Jeg kunne også godt tænke mig 2 andre “tusser” men om de bliver lavet - eller måske hvornår - det kan jeg ikke sige noget om endnu, men de er helt klart i tankerne.