[quote=Camilla;343298][quote=Mona Jensen;343295]
Hvordan kan du vide, at de ikke har tatoveringer? Har du røntgensyn? :høhø:[/quote]
Ja Camilla…nu du siger det…
[quote=Camilla;343298][quote=Mona Jensen;343295]
Hvordan kan du vide, at de ikke har tatoveringer? Har du røntgensyn? :høhø:[/quote]
Ja Camilla…nu du siger det…
Jeg bryder mig ikke om tatoveringer
[quote=Mona Jensen;343314][quote=Camilla;343298]
Ja Camilla…nu du siger det…[/quote]
ja, jeg kan lige se Mona stå nede i banken og suge jakkesættet af den stakkels bankmand:høhø: kun for at hun ka se om han er tuschet:høhø:
Hovsa glemte historien bag.
Altså jeg ville som 18 årig have mit navn tattoveret på fodryggen, men det var der ikke mange der ville pga en ide om at det var ulovligt - det har det så aldrig været kun ansigt, hals og hænder var iflg. et kongeligt dekret fra Kong Fredriks ulovligt og det er det i øvrigt stadigt.
Endelig fandt jeg en der ville og ham besøgte jeg igen og igen og igen og igen gennem rigtig mange mange år…faktisk 24 Motivet ændrede sig til først min ene datters navn og hendes symbol så til begge mine døtres navne og deres symboler.
Ligeså snart maskinen blev tænd så daffede jeg af hurtigere end maskinens nål kunne bevægge sig - Havde ellers både fire huller i hver øre og en næsepiercing inden punkerne kom på banen i 80´erne.
Sidste sommer tog jeg mig sammen og aftalte med min svigersøn at han holdt mig i hånden. Nu skulle det være eller så skulle jeg glemme min besættelse af den tattovering.
Jeg blev denne gang og er så glad for resultatet.
Min mand har ingen tattoveringer, har faktisk aldrig kendt en der havde, og kan slet ikke forstille mig ham få en.
Jeg syntes dog at triabel tattoveringer mv. er ekstrem sexet på visse mænd - hmm mærkelig nok ikke min egen :?
Kat er i mine øjne så smuk så smuk og hendes tattoveringer, jamen de passer bare til hende.
Min bror er oversået i tattoveringer, på arme, ryg og bryst - han startede også med den første som 16 årig. Det er i mine øjne ikke særlig pænt men smag og behag er jo forskellig.
Jeg syntes det er intressant, at se en jakkesæt fyr i banke o.l, hvor man lige aner en tattovering under flipperne, enten i halsen eller på armene. Det gør mig nysgerrig på hvem han er.
Jeg har altid følt mig feminin både med mine piercinger og nu med min tattovering.
Jeg har en full-body tatovering af en krokodille, der er bundet fast til
ringen i min navlepiercing. Jeg ville gerne have en tatovering mere af
f.eks. en kinguro, men der er desværre ingen ledig plads.
Jo jeg har en enkelt tattovering som er forholdsvis stor. Jeg har valgt netop denne fordi at jeg er meget tæt knyttet til min far og da jeg var 7 år blev han hjertetransplanteret. Han har det i dag godt, rigtig godt endda men tanken om at gennemsnits levealderen på hjertetransplanteret er omkring de 12 år og min far er på sit trettende år så er jeg, og har altid været mig meget bevidst om at jeg ikke har ham hos mig i så mange år som jeg kunne ønske mig
Hjertet symboliserer direkte min far, ligesom han fik et nyt hjerte (et ekstra) så går jeg også rundt med et ekstra hjerte uden på huden
Generelt synes jeg godt om tattoveringer, og er i det hele taget åben omkring hvor eller hvor mange tattoveringer eller piercinger folk har valgt at smykke sig med:)
og lige et billede med:
Jeg har flere ideer til tattoveringer, blandt andet skal min vendinde som er flyttet til jylland lave en sommerfugl som jeg skal have på læggen… Når vi kørte hjem fra arbejde af skrålede vi altid af fuld hals med på en sang som hedder “Butterfly” derfor har det fået en ekstra stor betydning for mig og for den gode tid vi havde sammen…
Det vigtigste for mig ang. mine tattoveringer er at de skal have en vis symbolik/relevans for ting der sker i mit liv og som har været med til at gøre mig til den jeg er
Jeg har det lidt ambivalent med tatoveringer.
Jeg synes de kan være utroligt flotte og helt fantastiske at se på - men hvis der er for meget, altså hvis de dominere kroppen de sidder på, så synes jeg ikke de er flotte længere.
Jeg synes at tatoveringers formål blandt andet er at fremhæve kroppens skønhed, ikke at drukne kroppen i former og farver.
Jeg har pt. en enkelt tatovering på mit venstre skulderblad. Det er “the eye of horus”. Det er et egyptisk symbol. Horus var den egyptiske beskyttergud, og hans tegn skulle beskytte imod ondskab og onde øjne. Jeg har fået den af flere forskellige årsager.
Jeg elsker oldtidens egypten, dens mytologi og magien der florere omkring den. Jeg har også fået at vide at jeg i et tidligere liv var datter af en farao, og ypperstepræstinde for en egyptisk guddom. og ja…så har jeg abyssinier - verdens ældste katterace der siges at komme fra egypten…ses der mon et mønster?
Jeg vidste siden jeg var 14 at jeg ville have en tatovering. Men den skulle være “rigtig” og der skulle ligge omtanke bag den. Derfor fik jeg den først lavet da jeg var 19, og jeg havde min mor med til at godkende stedet hvor jeg fik den lavet.
Her d. 5 april skal jeg have nummer 2, og den bliver muligvis noget af det vigtigste jeg nogensinde har gjort/fået lavet. Jeg skal have lavet en Mor-Datter-tatovering sammen med min mor, så hvis der skulle ske en af os noget, så vil den anden altid have en del af den anden hos sig.
Vi skal have lavet den inde i “kunsten på kroppen” og det bliver et personificeret unikt design af den keltiske kærlighedsknude der skal symbolisere vores evige bånd og vores evige kærlighed til hinanden.
Jeg ved ikke om det her bliver den sidste. Jeg går lidt med tanker om 2-3 små mere. 1 grævling som symbolik af min kraftdyr/totemdyr/dyreånd og en bisonokse som symbol på mit stjernetegn tyren - men det er jeg slet slet ikke sikker på endnu jeg gider nemlig ikke være en kæmpe farveladehandel.
Lige pt. går jeg og hopper og tæller dage til min mor og jeg skal stikkes i sammen. Det betyder SÅ meget for mig det her. Det lyder måske dumt for andre, men for mig…puha. Det kan slet ikke beskrives.
Jeg har 2 En på ryggen hvor der står “Semper Fi” Den er til mine søstre. Det betyder altid trofast. I starten ville vi have hinandens navne, men besluttede os for at få lavet den i stedet for, den siger ligesom det hele, og den betyder virkelig meget for mig. Så har jeg min fødselsdato på foden med lidt blomster omkring. Den er jeg også virkelig glad for, og synes den er rigtig smuk. Hvis jeg skal have lavet mere, skal der farve i de blomster på min fod, og så overvejer jeg at få en eller anden form for katte tattovering bag det ene øre, men det bliver først når jeg HAR et job, og når jeg er SIKKER. Begge mine tattoveringer er virkelig velovervejede og har begge en personlig betydning for mig. Jeg har dem for min egen skyld, og ikke for andres, og derfor rør det mig heller ikke at andre ikke kan lide dem…
Jeg kan RIGTIG godt lidt mænd med tattoveringer, men kæreste har to indtilvidere, en ørn på brystet, og sit efternavn ned af indersiden af underarmen
Nå, men her er et billede af den på ryggen, har desværre ikke et billede af den anden
[quote=Charlotte Oeh.;343332]Jeg har en full-body tatovering af en krokodille, der er bundet fast til
f.eks. en kinguro, men der er desværre ingen ledig plads.[/quote]
øh ingen billede? Det havde jeg ikke lige forstillet mig…Seriøst? Ja undskyld. men øh ja hmm ja det kan jeg bare slet slet ikke forstille mig.
No offends!
[quote=Mai;343371] øh ingen billede? Det havde jeg ikke lige forstillet mig…Seriøst? Ja undskyld. men øh ja hmm ja det kan jeg bare slet slet ikke forstille mig.
No offends![/quote]
Det er altså en meget genert krokodille …selvom den både stikker ud
af mine ærmer, bukseben og lidt op i nakken. Ærgerligt at mit profilbillede
er sort-hvid, ellers kunne man måske lige ane det neongrønne af
monsteret.
[quote=Charlotte Oeh.;343373]Det er altså en meget genert krokodille …selvom den både stikker ud
monsteret.[/quote]
Synes nu det jeg har set af den, mindede mest om en alligator
Jeg er hverken tilhænger af piercinger eller tatoveringer. Jeg synes det er grimt både til kvinder og mænd.
Jeg var for et par år siden til “julebal” i Bella Centret og så mange kønne piger i flotte kjoler, men skønheden blev i mine øjne i den grad ødelagt af tatoveringer på arme og rygge, ankler osv.
Jeg ved godt det er meget moderne med disse “krops-udsmykninger” men jeg bryder mig bestemt ikke om dem. Selvfølgelig kan de være praktiske til at camouflere et grimt ar, ellers synes jeg de er mere skæmmende end kønne.
[quote=Charlotte Oeh.;343373]Det er altså en meget genert krokodille …selvom den både stikker ud
monsteret.[/quote]
-LOL-LOL-LOL
Godt så, så passer tingene bedre igen.:yah::yah::yah:
Er der ikke et ordsprog der siger at “en kat kendes på dens striber”?
Tænkte først nah og så og så nah igen …
Ps. lukker de den ind på div. katteudstillinger??? Nå ja glemte at den var lænket fast i navlepiercingen.
[quote=Mai;343379]
Ps. lukker de den ind på div. katteudstillinger???[/quote]
Nu gør de! Men jeg blev afvist i dyrlægekontrollen de første gange, men
så var der en, der gav mig det råd at få en ring i navlen, som den kunne
tøjres i - siden har der ingen problemer været overhovedet
Ihhhhhh, det er da også jer avlere, I går så meget op i racerne -LOL
Jeg har jo min søde lille mariehøne på min hånd og den er jeg utrolig glad for.
Mona, min tattovør fortalte at hans ældste kunde er en pige på 74 år, så du er bestemt ikke for gammel.
Min søn har lige fået lavet dette på sin ryg, eller de er knap færdige endnu.
Knus Elin
[quote=Mona Jensen;343295]
Jeg har ikke mødt hverken læger eller bankfolk m. tatoveringer.
Gud ved…om det ikke er velset :?[/quote]
Jeg ved i hvert fald, at min søster som er læge, er rigtig meget imod tatoveringer. Har siddet sammen med nogle af hendes studiekammerater, inden hun blev færdig med studiet - og det var det samme med dem alle. Meget imod tatoveringer.
Så da jeg fik min tatovering, var det ikke ligefrem begejstring jeg så i hendes ansigt…
[quote=DK Jannam;343385]Jeg ved i hvert fald, at min søster som er læge, er rigtig meget imod tatoveringer. Har siddet sammen med nogle af hendes studiekammerater, inden hun blev færdig med studiet - og det var det samme med dem alle. Meget imod tatoveringer.
Så da jeg fik min tatovering, var det ikke ligefrem begejstring jeg så i hendes ansigt…[/quote]
Udfra et lægeligt skøn er det jo ikke sundt med den farve i kroppen og ved fra min onkel som også er læge at det ikke er smart, hvis man får brug for en hudtransplantation. Det er bedst at tage hud fra arme og balder, men det er desværre også de steder, hvor de fleste får lavet deres tattoveringer.
[quote=Charlotte Oeh.;343332]Jeg har en full-body tatovering af en krokodille, der er bundet fast til
Ej, hvor fedt! Den gad jeg også godt se. Fedt med dyretattoos
Jeg har to svaler, to kaniner, en slange og en ræv Så jeg kan også godt lide dyrene :høhø:
Hvordan ser sådan en king-uro egentlig ud? Er det sådan en intimting med en Frederik i bevægelse :?