Jeg har ingen, og må indrømme at jeg ikke er så vild med dem - Men at folk har dem, fred vær med det.
Men havde jeg modet, og vidste jeg ikke ville fortryde, så ville jeg få lavet engle vinger på ryggen. Ved ikke hvorfor, men det er jeg vild med idéen om. - Men det forbliver ved idéen.
Har også sagt jeg ville have noget kat noget, men så skulle det være et sted jeg ALTID kunne skjule.
Så faktisk en kvinde på ferien i Egypten som havde præcis den tattoo. Faktisk flot. Men stor. Den kunne ikke liiiige skjules så let…:fløjte:
Jeg har et lidt ambivalent forhold til tatoveringer. Nogen synes jeg er rigtigt flotte, nogle grimme, nogen synes jeg har for mange og så videre i den dur.
Ikke desto mindre har jeg selv en enkelt af slagsen. Jeg fik den for 5 år siden da jeg - efter lige så mange års overvejelser - pludselig så på Gizmo og vidste lige præcis hvad motivet skulle være.
Min lille Gizmo sidder på min højre ankel:
Jeg har ikke planer om flere tatoveringer, de eneste tanker jeg har gjort mig i den retning, er at der måske skal en lille glorie over lille Gizmos hoved når store Gizmo herhjemme engang om forhåbentlig lang tid ikke er her længere.
Gizmo er min første helt egen kat og tatoveringen er ikke bare en hyldest til ham, men også alt det han har betydet for mig i de indtil videre 8 år vi har haft sammen
Jeg er den lykkelige ejer af en sort kat på den højre skulder.
Det var en fødselsdagsgave fra min mand, da jeg blev 40. Jeg fik den sammen med en tale han holdt for mig, hvor han kom ind på “Pia og katte”. Han nævnte at jeg har katte overalt. Levende såvel som figurer, maleri, krus med katte, ja jeg har et helt skab fyldt med katteting, som venner har gjort sig stor umage med at finde nye varianter af på rejser.
Men jeg manglede en på mig selv, så han gav mig et gave-kort til tatovøren i Helsingør.
Og nu har jeg en kat på skulderen.
Redigeret: Mona, man bliver ikke for gammel til en lille kat…
Jeg har ingen tattoo, men 3 af mine voksne børn har.
Jeg tror det er sådan for mange at når man har fået den første tattoo skal man have flere. Min datter fik sidste år hendes søns navn og fødselsdato på den ene overarm, men da hun selv er meget kunsterisk og perfektionist blev hun ikke tilfreds så fik den rettet men det blev den ikke bedre af…
Jeg syntes at tattoveringer er kunst og kan som sådan godt lide dem, jeg er så bare ikke til de groteske, men det er synd når folk er overbroderede med tattoer og man ikke kan se deres hud, særlig slemt er det når det sidder i ansigtet…
Godt så, så passer tingene bedre igen.:yah::yah::yah:
Er der ikke et ordsprog der siger at “en kat kendes på dens striber”?
Tænkte først nah og så og så nah igen …
Ps. lukker de den ind på div. katteudstillinger??? Nå ja glemte at den var lænket fast i navlepiercingen.[/quote]
-LOL -LOL
Nej…der er ingen problemer i dag, men jeg har oplevet, at Charlotte tidligere er blevet afvist på flere udstillinger - især Racekatten vil ikke være med til den slags pjat.
Meningen var at jeg skulle have Findus på min skulder, fordi den repræsenterede essensens af alle mine katte. Men nu er det blevet lavet om til at jeg skal have Emil der i stedet.
Jeg skal bare have fundet en tatovør som er dygtig nok til det, så ikke hele ryggen bliver dækket.
Jeg har ikke mødt hverken læger eller bankfolk m. tatoveringer.
Gud ved…om det ikke er velset :?[/quote]
min ene revisor har tatoveringer op og ned af armene - de er totalt fede… og han er endda REVISOR -LOL det er ikke lige det man forventer af en person der bestrider et job der generelt betragtes som mere tørt end Sahara
[quote=Camilla;343473]Fedt at høre om jeres tatoveringer og planer om tatoveringer
Nå, jeg har besluttet at fordi I er så søde og må I gerne se mine kaniner :)[/quote]
ja, har hørt han er rigtig dygtig, han har osse været længe i faget efterhånden, faktisk er aarhus tattoo center det eneste sted i byen jeg ku finde på at få lavet noget hos, desværre har han en langggg ventetid, op til et år har jeg hørt
Ja, han er ved at være en garvet rotte :høhø: Dengang jeg fik lavet mit hos ham (omkring 2-3 år siden) var ventelisten 3-4 måneder, men det skulle ikke undre mig at den er blevet længere. Men han er også super dygtig, især til Old school og japansk stil.
[quote=Eva;343308]Jeg har ingen tatoveringer og skal heller ikke have nogen!
Jeg må indrømme, at folk - om det er mænd eller kvinder, med tatoveringer op og ned af arme, ben og hals, det finder jeg ualmindeligt frastødende.
I mine øjne er det bare så grimt og jeg får uvilkårligt et dårligt indtryk af denne person.
[/quote]
Aiiii …Eva, det er jeg da ked af ( hvis du har et dårligt indtryk af mig ) jeg har en tattoo på min højre ankel ( kinesisk symbol for kærlighed ). Jeg har haft den i mange år, og den har nu aldrig generet mig
[quote=Mai;343276]Er for træt til at lave mad, så starter lige en hygge-snakke tråd.
Hvem herinde har tattoveringer?
Motiv?
Overvejelser bag?
Er tattoveringer forbeholdt mænd?
Er det fasionabelt eller lavstatus?[/quote]
Jeg har to tatto’s jeg elsker dem, og vil gerne have flere
Jeg synes tattos kan være smukke, facinerende og elsker at ligge og bruge timer på bare at “tegne” med en finger på min mands kæmpe tatto
Min første var en lille magurit jeg havde kigget på i måske næsten 1 år!!! SÅ da jeg endelig blev 18 MÅTTE jeg have den
Den sidder på højre skulder .
Nr 2 fik jeg lavet i 2008, kort efter min mand og jeg blev gift
Den sidder fra hoften og ned mod lysken
En blomst tegnet af min tatto pusher til mig så er der flettet 3 stjerner ind = mine 3 børn
Jeg synes ikke tattos kun er for mænd… og i mine øjne ikke noget der indikere lav status el.a.