Hvem er god til at lave portræt-tatoveringer (af en kat) her i Jylland?
efter hvad jeg har hørt skulle der være en hos artistic tattoo i ålborg som er rimelig skrap til det, jeg mener det er brian
ellers er der jo et par rigtig dygtige i flensborg, så sparer du osse en smule penge, inka tattoo i flensborg har jeg talt med for et par år siden og de er rigtig flinke og jeg så noget af deres arbejde og det var enormt flot og det var bla portræt-tegninger.
jeg har osse hørt om en tatovør i års som havde specieliseret sig i netop portræt tuscher, ka bare ikke hitte navnet lige p.t.
men ellers er det altid muligt at gå ind til en tatovør og se noget af hans/hendes arbejde osv, samtiddig vil en god og dygtig tatovør med det samme sige nej tak til sådan en opgave hvis han ikke er dygtig nok.
du får jo osse lov at se portrættet på papir inden der startes og igen får du lov at se portrættet, når stencillen har overført portrættet til din skulder, først når du har godkendt det, går de igang
Jeg har mit kinesiske stjernetegn på min venstre skulder, den er fra 1993.
Den er helt sort og ca 5 x 5cm stor.
Bare rolig, den bliver større med tiden :please:
Jeg synes rigtig mange får nogle upersonlige, og virkelig grimme tatoveringer… Bryder mig ikke om folk der er overtatoveret heller - så går det smukke af.
Selv har jeg tre forskellige. Jeg har en tvillingetatovering, med min tvillingesøster (To hjerter, forbundet af evighedstegnet). Den sidder lige under albuen.
Så har jeg et 13 tal, som er det bedste tal i verden. Jeg mødte i sin tid min far d. 13, og jeg har altid haft det som mit yndlingstal. Den sidder på benet…
Min sidste tatovering, fik jeg i en periode hvor jeg havde det skidt. Den forestiller Jesus, med rosenkrans og to bloddråber… Den skulle minde mig om at selv når jeg har det skidt, kigger Jesus mig over skulderen. Den sidder - på skulderen.
Udover det, har jeg en piercing i læben - når jeg arbejder som lærer går jeg ikke med piercing og mine tatoveringer er dækket. (hvilket er ret let, undtaget den ved albuen)
Egentlig så hader jeg tatoos… Men den der katte en af Gizmo er bare for fin. Og en anden veninde har også en sød katte tus.
Så jeg har næsten lyst til at få en lille fin kat et eller andet sted. Men først om mange år Skal jo lige finde ud af hvad for en. Måske den første avlskat, ja hvem ved…
Problemet er bare at så vil min kæreste også have en… og den er jeg ikke helt med på for det er sådan noget stort (grimt) noget i mone øjne! Og det er altså svært at sige at man ikke vil han skal, nu man selv gerne vil… Så holder vist bare min mund…
Jeg synes generelt slet ikke om tatoos, indrømmer at jeg slet ikke kan se det pæne i dem -surrender. At folk får dem lavet er da fint, og dejligt at de er glade for dem.
En bekendt fik en tatoo på maven, blev gravid og fik strækmærker - nu har hun en mosaik…
[quote=Bamse;343870]
Problemet er bare at så vil min kæreste også have en… og den er jeg ikke helt med på for det er sådan noget stort (grimt) noget i mone øjne! Og det er altså svært at sige at man ikke vil han skal, nu man selv gerne vil… Så holder vist bare min mund… :)[/quote]
Visse vasse. Da jeg brokkede mig over at jeg tog 37 kg på ved at holde op med at ryge sagde min mand at det var i orden med ham, hvortil jeg svarede at det altså ikke var i orden med mig at han tog 37 kg. på:tihi:
Som nævnt kan jeg slet ikke forstille mig min mand med en tattovering og nej jeg syntes ikke at han skal have en, hvis han pludselig fik lyst til det!
Jeg har været heldig at finde en meget tolerant mand. Min mand derimod har ikke været lige så heldig med at finde en tolerant kone :S.
(Jeg ved det godt inden I skælder mig ud… men moral er en god ting- Dobbeltmoral er dobbelt så godt!)
Uden overhovedet at have læst tråden - kl er “100” og jeg skal op og af sted til perserhygge imorgen -
så vil jeg gerne spørge jer tatoverede til råds? :?
En pragtfuld katte-kvinde, jeg kender, vil gerne have en smagfuld og veludført tatovering af en kat på sin ankel.
Hvilken tatovør vil I anbefale?
Hun bor langt pokker i vold og langt væk, men har familie i Kbh, og kommer her jævnligt.
Så: En dygtig tatovør med stil herovre ad Kjøwenhawnstrup til :?
Alle tips modtages med tak og glæde
jeg har nåle feber - elsker godt udført håndværk.
har vidst siden jeg var 12 at jeg skulle have en - og 3 uger efter jeg fløj fra reden, så var den lavet s
at tramp stamps ( røv gevir, amager nummerplade osv) blev moderne stinker- for det er hvis lavet ordentligt, en smuk smuk tusch. idag skal jeg ikke have en !
jeg er også piercet, og kunne sagtens finde på at gøre det igen - men den får i altså ikke at se. den sidder i v. brystvorte.
billedet her er gammelt- men også beviset på at jeg har været både slankere og langhåret s
Jeg er meget ambivalent omkring tatoo…
Egentlig ville jeg gerne have en selv… en lille sort kat på anklen. Omvendt - det er ved at være noget “alle” har og jeg er ikke alle Heller ikke selv om jeg faktisk har ville have katten de sidste ca 10 år…
Jeg så for nogle år siden en af mine agilitykammeraters ryg. Den var plastret til med portrætter af hendes hunde - flot!.. og Dise ville helt sikkert pynte på min læg… men så er vi ude i noget med stort billede, mange farver, svært at skjule - og det er jeg slet ikke sikker på jeg har lyst til!
Tuscherne er flotte så længe farverne er klare… men når de falmer (og det gør de altså med tiden), så mister de glansen efter min mening. Derfor er jeg heller ikke til de der store markante ting som fx tribal o.lign, selv om jeg synes at mønstrene er pæne…
Det der med en tusch på ryggen ved skuldrene eller på brystet… undskyld - jeg kan ikke lide det… måske især mest fordi motivet ofte kun ses halvt, når folk har tøj på Det ser tåbeligt ud…
Og nej… Jan skal ikke komme hjem med en tatoo! Det ville være så langt fra hans personlighed, at jeg ville blive helt bekymret for om han var ude i en eller anden form for midtvejskrise -LOL
Jeg synes så rigtig mange får nogle kedelige, småfesne tatoveringer. Det er nok tit dem som kun får lavet én lille tribal eller et kinesisk tegn (no offense), men det synes jeg er rigtig kedeligt. For mig er en rigtig flot tatovering et kunstværk, hvor kunsten og kroppen virkelig bliver forenet og tilsammen skaber noget smukt og unikt. Motivet er ikke det vigtigste, det er derimod at tegningerne skal følge kroppens strukturer. Jeg vil vove at påstå at de som har en “grim” tatovering, er dem som har fået det lavet af en tatovør, som ikke har sans for at skabe denne forening imellem kunsten og kroppen.
Jeg elsker mine tatoveringer, fordi de netop ikke bare er som tilfældigt spredte “klistermærker”, så er der et billede her og et billede her, nej, de hænger sammen og danner et kunstværk.
Jeg bliver ofte spurgt, om hvad mine tatoveringer betyder. Mine tatoveringer betyder ikke noget, de symboliserer ikke nogen speciel person, hændelse eller lignende. Det er det skønne ved dem og den mystik jeg gerne vil have omkring dem - De behøver ikke blive defineret! De er en del af mig og den person jeg føler jeg er inderst inde. Så selvom de ikke betyder noget er de i allerhøjeste grad personlige for mig -love
For mig er det ikke anderledes, end at man kan forelske sig i et maleri og have det hængende i sin stue. Det berører én på en særlig måde, som man ikke helt kan forklare hvorfor og hvordan. Sådan har jeg det med mine tatoveringer, jeg har bare valgt at bære min kunst på kroppen
Mine katte skal jeg ikke have tatoveret. Jeg har dem omkring mig og i mit hjerte, de som ikke er her længere. Tatoveringerne symboliserer noget andet for mig.
Du kan også tage til Vbiorg ind til ham jeg fik min Mariehøne ved, han er rigtig dygtig til portrætter. Han bor på Vesterbrogade.
Knus Elin
FNIS det er den skam allerede blevet…hehe
I hvertfald i tankerne…
[quote=Camilla;344076]Jeg synes så rigtig mange får nogle kedelige, småfesne tatoveringer. Det er nok tit dem som kun får lavet én lille tribal eller et kinesisk tegn (no offense), men det synes jeg er rigtig kedeligt. For mig er en rigtig flot tatovering et kunstværk, hvor kunsten og kroppen virkelig bliver forenet og tilsammen skaber noget smukt og unikt. Motivet er ikke det vigtigste, det er derimod at tegningerne skal følge kroppens strukturer. Jeg vil vove at påstå at de som har en “grim” tatovering, er dem som har fået det lavet af en tatovør, som ikke har sans for at skabe denne forening imellem kunsten og kroppen.
Jeg elsker mine tatoveringer, fordi de netop ikke bare er som tilfældigt spredte “klistermærker”, så er der et billede her og et billede her, nej, de hænger sammen og danner et kunstværk.
Jeg bliver ofte spurgt, om hvad mine tatoveringer betyder. Mine tatoveringer betyder ikke noget, de symboliserer ikke nogen speciel person, hændelse eller lignende. Det er det skønne ved dem og den mystik jeg gerne vil have omkring dem - De behøver ikke blive defineret! De er en del af mig og den person jeg føler jeg er inderst inde. Så selvom de ikke betyder noget er de i allerhøjeste grad personlige for mig -love
For mig er det ikke anderledes, end at man kan forelske sig i et maleri og have det hængende i sin stue. Det berører én på en særlig måde, som man ikke helt kan forklare hvorfor og hvordan. Sådan har jeg det med mine tatoveringer, jeg har bare valgt at bære min kunst på kroppen
Mine katte skal jeg ikke have tatoveret. Jeg har dem omkring mig og i mit hjerte, de som ikke er her længere. Tatoveringerne symboliserer noget andet for mig.[/quote]
Nu var jeg kun 22 år da jeg fik den lavet, og dengang var det ikke sådan IN at piger fik tatooveringer.
Men jeg er nu glad nok for min, uanset om den er kedelig eller ej.
Nåh så er det ikke kun min mand der har sådan en kone!
Jeg vil forså dig at få din kat på fodryggen. Det er ikke noget alle har…endnu!
Og en “tuch” kan friskes op i farverne når den engang falmer og det er faktisk ikke til at se at den ikke er “ny” når den friskes op. Dem jeg har set har alle været pæne.
[quote=Ann K;343954]
Og nej… Jan skal ikke komme hjem med en tatoo! Det ville være så langt fra hans personlighed, at jeg ville blive helt bekymret for om han var ude i en eller anden form for midtvejskrise -LOL[/quote]
Lige mine ord om Claus -LOL-LOL