TEST: Hvor god er du til at aflæse ansigtsudtryk

så fik jeg endelig taget den der var link til i første indlæg…

34 ud af 36 - det var sjovt… :slight_smile:

[quote=Blabl;353019]Den var skæg. Men hold da op, det går stærkt :stuck_out_tongue:

Hvis man synes det er spændende, så er serien “Lie To Me” lige noget for en. Spændende serie om et firma der kan aflæse mikroudtryk og se om folk lyver/er vrede/bange/kede af det osv.:)[/quote]

Den forsøgte jeg at følge med i, men så ændrede de sendetiden :thumbdown:

Jeg fik 30 ud af 36 - bedre end forventet, da jeg gættede en hel del

:tihi::tihi::tihi:

27 ud af 36 rigtige…hvis jeg ikke husker helt forkert lå jeg på nogenlunde samme resultat da jeg prøvede testen første gang for et par år siden.

34 ud af 36… det er da meget godt :slight_smile:
Det ville nu have været rart, hvis man kunne se, hvilke man havde forkert…

Resultat af Eyes testen. Du fik 35 ud af 36 mulige korrekte.

Det syntes jeg så var vildt morsomt :thumbup: Så godt noget om det i morgen tv … Gad vide hvor jeg gik fejl af den sidste. Det kunne de godt lige skrive noget om …

Wow Britt - hvad arbejder du med til dagligt ? du er jo farlig at støde ind i - hvis man lyver -:slight_smile:

PS kan se du er fuldtidsopdrætter - jamen så er det jo en klar fordel for misserne, når de skal have nye hjem, for så kan du sortere de dårlige ejere fra:)

31 korrekte ud af 36.

Jeg “scannede” først udtrykket, og tjekkede derefter om der var ord, der matchede min “intuition”.
I virkelighedens verden er det i løbet af et split-sekund, at vi “scanner” andres følelser ikk’ …Utrolig så meget ens øjne kan sige om ens sindstilstand !

Du fik 32 ud af 36 mulige korrekte

Du glade! Så er jeg alligevel ikke social analfabet (kan blive helt i tvivl på nogle fora, hvor det er reglen snarere end undtagelsen, at jeg får møgfald, blot jeg åbner munden :? )

Tak for linket, Heidi :ok:

35 ud af 36 , meget godt gået men jeg viste jeg ville være god til det… :rock:Men hvis man bad mig huske navne på folk så er det en hel anden sag

Her er et bedre link? aspergers.dk

Jeg synes godt nok det er meget dumt at de bruger fotomodelbilleder og skuespillere i testen.

Alle billederne er falske udtryk, ‘spillede’ udtryk.

Flere vidste jeg godt hvad de ville have mig til at skrive, men jeg valgte det jeg så, og fik fejl. Det blev til 30 ud af 36. Men jeg har taget testen før, det skal måske også lige siges.

[quote=lenschow;353013]Her er en anden

Ja, desværre er almindelige mennesker ikke bedre skuespillere. -tihi

Men tak for link. :slight_smile:

27 til mig…