Testtråd med "nyt" apparat

[ATTACH=CONFIG]74621[/ATTACH]

Prøv Photoshop Elements, hvis du gerne vil den vej. Det er en mindre udgave af det almindelige Photoshop, men det er stadig et godt program, og det er meget billigere.

Især, hvis man ikke køber det fra Adobe, men fra f.eks. Amazon…

GIMP svarer vel nogenlunde til CS2… I al fald sidst jeg kiggede på GIMP. Manden bruger det meget, men han insisterer osse på Linux så det er lidt derfor.

Men det er et godt program, hvis man kan finde sig i dets lidt utraditionelle brugerflade. Og ellers som Ann siger, Photoshop Elements. Det følger forresten tit med i en basisversion når man køber enten kamera eller computer… så måske du har det liggende på en DC et sted uden at vide det :smiley:

PaintShop Pro er også et alternativ. Det er heller ikke så dyrt som Photoshop.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1036149]
PaintShop Pro er også et alternativ. Det er heller ikke så dyrt som Photoshop.[/QUOTE]

Det har jeg også hørt godt om - men jeg ved det ikke, for det er udelukkende til PC. :wink:

Paint Shop Pro er faktisk ganske fint :slight_smile:
Jeg brugte det før jeg fik Photoshop - var ret glad for det egentligt.

mon egentligt man sku køre det på den stationære i stedet :? det er nemlig ikke helt så tungt for maskinen at køre… husker da på jeg min cd-rom endnu :ups:

Jeg vil indrømme, at jeg hverken er til OSH eller bicolour, men Lucky er bare så sød en kat, at det ikke gør noget :wink: :hjerte:

Jeg synes det er rigtig godt at du har fået nyt kamera & jeg håber at du får brug for at øve dig i meget lang tid endnu, for det er bare skønt at se mere til dine katte! :hjerte:

Hvor er du sød :slight_smile: Mange tak :slight_smile:

Dagens “Giveaway of the Day” er et fotoretoucheringsprgram… Altså helt gratis, hvis nogen har lyst til at prøve :slight_smile: Det skal bare downloades - OG installeres - inden for de næste ca 12 timer :slight_smile:

Giveaway of the Day - free licensed software daily — Photo Retoucher 1.3

Photoscape er også gratis, OG dummies som jeg kan hitte ud af det :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;1036454]

Jeg vil indrømme, at jeg hverken er til OSH eller bicolour, men Lucky er bare så sød en kat, at det ikke gør noget :wink: :hjerte:[/QUOTE]

Det er sjovt, for jeg tager mig i at tænke at han ligner Grev Zutti. Og det gør han jo ikke, for Zut var chokolade, fuldfarvet. Men udtrykket i øjnene, udstrålingen…
Lucky ligner en rigtig sød lille mand :hjerte:

Jeg kan sagtens forstå, hvad du mener :slight_smile:
Jeg vil give dig LIDT ret, for Lucky er ikke “svævende over vandende” som jeg fornemmer Greven var :slight_smile: Men han er virkelig en ejegod kat, så sød og blid :slight_smile: og lidt bølle, når kan skal have krudtet af :wink:

smukke billeder og så lige et STORT grin :lol:Jeg gik ind på din hjemmeside og ind under galleri og det første billede jeg så var først lidt ubestemmelig indtil jeg kunne se, det var brystdutter ha ha ha…

:lol: Så sent som i eftermiddag tænkte jeg over at det billede ikke burde være det første :lol:

og nu bliver det i hvert fald lavet om :wink: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1036454]

Jeg vil indrømme, at jeg hverken er til OSH eller bicolour, men Lucky er bare så sød en kat, at det ikke gør noget :wink: :hjerte:[/QUOTE]

Hvordan kan man IKKE være til ham her smuklingen!!! :hjerte: Han har LIGE det look jeg er vild med. :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1036482]Jeg kan sagtens forstå, hvad du mener :slight_smile:
Jeg vil give dig LIDT ret, for Lucky er ikke “svævende over vandende” som jeg fornemmer Greven var :slight_smile: Men han er virkelig en ejegod kat, så sød og blid :slight_smile: og lidt bølle, når kan skal have krudtet af ;)[/QUOTE]

Hvor gammel er Lucky?
Jeg lærte jo først Greven at kende da han var 3 år gammel. Han flyttede fordi han var - lidt af en bølle overfor en anden kat. Det så vi så aldrig skyggen af, men vi satte ham heller aldrig sammen med en anden hankat igen, for det var dels hvad jeg lovede Mette, dels var der ligesom ingen grund til at udfordre skæbnen med noget, man vidste var et problem.
Så jeg tænker - måske Lucky kan nå det endnu :slight_smile:

Tjaaa det er egentligt ikke usansynligt… han må blive 3 til sommer :slight_smile: