TICA - Holland d 28 - 29 april

Jeg når ikke at få styr på økonomien til en tur til Belgien, men har det vist til en tur til Holland…
Nogen som vil med? Med lidt held kan vi måske fremskaffe en bie, som kan have fire passagerer…

Oplysninger ang udstillingen Cats & Tulips

Showflyer

såfremt jeg kan få fra arbejde vil jeg gerne med, helst med 3 - 4 katte :slight_smile:

Åhh jeg kunne da også tænke mig det, dog skal jeg tjekke økonomi…

Ikke hvis du er ude efter en Best Cat :stuck_out_tongue:

Jo… mon ikke, hvis der er plads i bilen… jeg skal alligevel bare kun have Brian med - skal have lidt flere point til RW :wink:
Vi skal jo lige have alt sådan noget på plads, inden vi begynder at tilmelde og booke hotel og den slags…

Ja, Bite ville jeg ikke være nervøs for at tage med! Den kat har simpelthen bare et temperament, som er noget af det mest stabile… rigtig happi-go-lucky-dreng :slight_smile:

hvor meget vil det koste per person i transport og overnat hvis vi fylder bilen?

Vivian… jeg har absolut ingen anelser om det :slight_smile:
Det her er bare en forsigtig føler, for at se om der er stemning for at tage afsted…
Som sagt, så HÅBER jeg at komme afsted - men intet er afgjort…

alt efter pris kunne jeg godt fristes. ingen der har en mini bus så vi kan kører mange i et køretøj hehe

du skal nok regne med mindst 3000 kr pr person + tilmelding af katte

ja ok så har jeg ikke råd :frowning:

Tror i virklig det vil komme helt derop… 2000 kr for at køre frem og tilbage hvis man er 4 personer, det er 8000 kr det tror jeg ikke… jeg gav 1000 kr halvdelen da jeg fik en til at tage en kat med fra Holland og det var fra omkring Amsterdam.

Ja, jeg ved det hurtigt løber op… åhh og jeg ville virklig gerne med, men er ikke sikker på at jeg kan tage mig råd…
hehe der skal jo bruges til stamtavler…

Jenny sådan uden for trådens emne, var det dig der havde en rød/hvid skovkat med i killinge klasse om lørdagen på Tica showet

Jeps!!! men også sjovt :slight_smile:

Smiler, jeg kan huske ham, da han blev best kitten i en af ringene for min blev 2 i den ring, det var helt vildt at hun kom i finals i alle 5 ringe

det var så min Hera’s andet show, men det var da hun var med som kuld… Og ja hun tog det ret pænt… hehe hun var dog ikke ene maine coon, ej heller sølv hun er sort smoke tortie… ved ikke om du kan huske hende.
din skovtrold er og en meget smuk skovtrold…jeg beundret ham meget. og stort tillykke endnu engang og hold da op han tog det flot…

Dengang Brian, Teresa og jeg kørte til Belgien for at jagte de famøse RW points, der bare i transportudgifterne (benzinen) kom vi op på 2000kr og så kom der så showudgifter, hotel, p-billet til bilen osv…joo man kan snildt komme derop i det beløb :smiley:

Dyrt men sjovt og så får man altså en oplevelse ud af det …RW titel eller ej :slight_smile:

Tænkte på en ting nu jeg ser alle jeres tråde om ture til udstilling. Jeg for tit mail fra nogen rejse selskab hvor der blandt andet er sommerhus ferie lejlighed til flere personer til meget billig penge var det ikke værd at over veje eller stresser det kattene ?

Det kræver så at der er mulighed for at kunne lukke kattene af til eget rum, det er ikke optimalt at hvis man er flere til at rejse sammen at alle kattene så går sammen i et og samme rum.

Hoteller har også den fordel at foruden du har dit eget værelse så er du ikke forpligtet til at lave maden selv for tro mig en udstillingsdag den tager meget af ens energi, og når man så er langt væk hjemmefra så nyder man altså at kunne smække rumpen ned på nærmeste restaurant og så bagefter bare kan lukke døren ind til sig selv :slight_smile:

Checkede lige ruten til byen fra kbh via fredericia. altså over storebælt bro.
der er 942 km per vej + storebælt bro til ca 230.
Siger vi 1½ kr/km + 2x storebælt bro er det 3284 kr
Siger vi 1 kr/km + 2x store bælt 2344 kr

så er det godt nok dyre hoteller og restaurenter man skal finde for at ramme 3k per person ( uden tilmeld gebyr)hvis man er mere end en per bil :?