TICA - Holland d 28 - 29 april

Jeg når ikke at få styr på økonomien til en tur til Belgien, men har det vist til en tur til Holland…
Nogen som vil med? Med lidt held kan vi måske fremskaffe en bie, som kan have fire passagerer…

Oplysninger ang udstillingen Cats & Tulips

Showflyer

såfremt jeg kan få fra arbejde vil jeg gerne med, helst med 3 - 4 katte :slight_smile:

Åhh jeg kunne da også tænke mig det, dog skal jeg tjekke økonomi…

Vil I tage en kat med for mig? :stuck_out_tongue: Kan ikke selv den weekend :frowning:

Ikke hvis du er ude efter en Best Cat :stuck_out_tongue:

Jo… mon ikke, hvis der er plads i bilen… jeg skal alligevel bare kun have Brian med - skal have lidt flere point til RW :wink:
Vi skal jo lige have alt sådan noget på plads, inden vi begynder at tilmelde og booke hotel og den slags…

[QUOTE=Ann K;821084]Ikke hvis du er ude efter en Best Cat :stuck_out_tongue:

Jo… mon ikke, hvis der er plads i bilen… jeg skal alligevel bare kun have Brian med - skal have lidt flere point til RW :wink:
Vi skal jo lige have alt sådan noget på plads, inden vi begynder at tilmelde og booke hotel og den slags…[/QUOTE]

Hvis det kan lade sig gøre, kunne det være fedt, hvis I tog Bite med. Har ikke behov for en Best Cat, men nogle finals ville være dejligt, så han kan få nogle flere point. Satser på, Paw har nok, og når ikke noget med Domino før næste år alligevel. :slight_smile:

Bite er stille og rolig, og ville ikke være nervøs for at sende ham med andre :slight_smile:

Ja, Bite ville jeg ikke være nervøs for at tage med! Den kat har simpelthen bare et temperament, som er noget af det mest stabile… rigtig happi-go-lucky-dreng :slight_smile:

Præcis :slight_smile: Han er virkelig en guldklump at have i flokken. Men sig lige til, hvis det bliver en mulighed. Ville være mega fedt. :slight_smile:

hvor meget vil det koste per person i transport og overnat hvis vi fylder bilen?

Vivian… jeg har absolut ingen anelser om det :slight_smile:
Det her er bare en forsigtig føler, for at se om der er stemning for at tage afsted…
Som sagt, så HÅBER jeg at komme afsted - men intet er afgjort…

alt efter pris kunne jeg godt fristes. ingen der har en mini bus så vi kan kører mange i et køretøj hehe

du skal nok regne med mindst 3000 kr pr person + tilmelding af katte

ja ok så har jeg ikke råd :frowning:

Var også det, jeg tænkte :slight_smile: Det er dyrt at jagte titler :stuck_out_tongue:

Tror i virklig det vil komme helt derop… 2000 kr for at køre frem og tilbage hvis man er 4 personer, det er 8000 kr det tror jeg ikke… jeg gav 1000 kr halvdelen da jeg fik en til at tage en kat med fra Holland og det var fra omkring Amsterdam.

Kommer jo an på, hvor mange man reelt ender med at komme afsted :slight_smile: Men er man kun 2 i bilen, og bilen ikke er helt økonomisk, så er det helt deroppe. 3 i bilen til Polen endte på noget der ligner 1500 pr. mand. Og så kommer hotel, mad og udstillingsgebyr oven i.

Ja, jeg ved det hurtigt løber op… åhh og jeg ville virklig gerne med, men er ikke sikker på at jeg kan tage mig råd…
hehe der skal jo bruges til stamtavler…

Jenny sådan uden for trådens emne, var det dig der havde en rød/hvid skovkat med i killinge klasse om lørdagen på Tica showet

[QUOTE=Hanne P;821491]
Jenny sådan uden for trådens emne, var det dig der havde en rød/hvid skovkat med i killinge klasse om lørdagen på Tica showet[/QUOTE]

Ja, det var det :slight_smile: Han var med begge dage. :slight_smile:

Jeps!!! men også sjovt :slight_smile:

Indeed! Næste sæson er det Internationale Winners, vi går efter Ann :stuck_out_tongue: Så kan vi ikke køre, tager vi flyet, og kun en kat med :smiley: Nu skal DK sgu på TICA’s verdenskort :rock: