TICA - Regional Show 10-11. november 2012

Så nu er det snart at vi åbner for tilmeldingen til vores show :slight_smile:

På lørdag den 1. september åbner tilmeldingen til show og snarest efter åbner tilmeldingen til Banquet, hvor alle Regional Winners vil blive præmieret :slight_smile:

Selv glæder jeg mig som et lille barn til denne 10. Viking Cats udstilling :thumbup:

Spiseseddel findes her: http://www.viking-cats.dk/Udstilling/udstillinger/10havfruen/show_info.php

NB! husk og læg mærke til burstørrelsen.

Er det det, der svarer til tyske mål?

Jeps :slight_smile:

Det kan da være “man” skal med :smiley:

MEN der mangler stadig at stå på spisesedlen at man ikke kan afmelde sine katte igen - i hvert fald at man ikke får pengene refunderet (jeg ved godt der står “tilmelding” på sedlen men alligevel…?) :slight_smile:

Jeg regner kraftigt med at komme begge dage med Darcy.

Nu har han fået sit reg. nr. i TICA og kan komme igang med at samle point. Stiller jo også første gang op sammen med de “store”.

Og selvfølgelig kommer jeg med… Regional Show i Danmark - det Kan man simpelthen ikke blive hjemme fra!!!
Jeg planlægger for en gangs skyld at tage værelse på showhotellet… Har jo formentlig både persere og korater med - og det bliver lidt for meget at rasle frem og tilbage, når jeg nu også gerne vil være med til middagen :slight_smile:

Jeg glæder mig, glæder mig, glæder mig! :wehu: Det bliver episk! :wehu:

Både Cæsar og Yaba kommer selvfølgelig med denne gang også, Cæsar har lovet at være “standkat” for Inges Kattehjem :slight_smile: Det er muligligt at Mikkel også komme :slight_smile:

planen er jeg har 4 katte med.
Husmisserne Ivan the vikingss Valkyrie og Fjummer da de skal modtage deres præmie
Lykken Ronja som kastrat og Lykken Peer Gynt som killing.

Der kommer lige en advarsel hvis der begynder at være fyldt op nu der nok kommer en del udlændinge ikk :slight_smile:

Vi kommer helt sikkert en af dagene :slight_smile: Jeg regner med 2 stk. langhårede - en fertil og en kastrat.

Apropos burstørrelse - kan bordene stadig rumme en Sturdi Habitat? Eller skal jeg medbringe den mindre udgave at Sturdien?

Bordene passer perfekt til en Habitat. :slight_smile: Har prøvet dem i Tyskland mange gange. :slight_smile:

Lige med hensyn til burstørrelse :? 70x70x140 er vel dobbeltbur, så skal jeg kun have en kat med er det vel 70x70x70 :?

Jeps det er helt rigtigt :slight_smile:

Jeg udstiller selv lørdag - mindst 1 KOR. Ann er så venlig at udstille mine katte om søndagen, da jeg desværre er optaget andetsteds. Jeg forventer, at deltage til showmiddagen:)

Tak :slight_smile:

Så vil jeg satse på, at jeg husker rigtigt, når jeg mener mine gardiner også passer til den størrelse - for nye burgardiner er der ikke lige plads til på budgettet her i efteråret :wink:

Jeg kommer uden nogen form for tvivl til middagen og møder også op på minimum 1 og sandsynligvis begge udstillingsdage, men hvis jeg har kat med, er det ikke min egen, for jeg :kryds: for, at jeg har nyfødte killinger til den tid (og gerne også en drægtig hunkat) :slight_smile:

Men fornøjelsen vil jeg ikke undvære uanset at jeg må køre frem og tilbage i stedet for at tage værelse på showhotellet :wehu::wehu:

så er Yaba og Cæsar tilmeldt i HHP klassen og Mikkel stiller op i HHP kitten :slight_smile:

Cæsar har en aftale med IK om at han vil være til rådighed i deres stand :slight_smile: så han er faktisk på “arbejde”

Skal lige have en snak med Jan, inden jeg tilmelder… Han har nedlagt forbud mod at Thane kører ret langt, hvis ikke det er nødvendigt…
Og Haslev er meget langt væk, når man bliver så køresyg som stakkels Thane - og man kan jo heller ikke ligefrem kalde en udstilling for en nødvendighed for katten…
Men jeg ville altså så gerne have ham med…
Nå… vi får høre hvad Thanes ejer siger…

Det er dog sikkert at jeg kommer med 1 Alter og 1 Kitten… med mindre der sker et eller andet uforudset…
Det bliver rigtig sjovt at udstille killing igen…

Jeg regner helt sikkert med at komme - men aner ikke med hvad.

Jeg fik lige tilmeldt 3 placeholders :slight_smile: Jeg tænker det jo nok er Ludvig og Sofi der skal med, så må vi se hvem der vinder den tredje plads :slight_smile:

Som entryclerk sidder jeg her og jubler over der tikker mails ind med jævne mellemrum med dejlige tilmeldinger - keep them coming :slight_smile: