TICA show åbner for tilmelding den 25/8

Wee, så har jeg også tilmeldt, glæder mig helt vild

en kat lørdag og en søndag
judy

Jubii.
Der var sørme også plads til mig og Odin begge dage. [bigloony]

Hejsa,…vi kommer da også med vores lille smoke bandit og en ekstra…suprise suprise :slight_smile:
anna

Hej Pil

Fandt du ud af noget med New Traits ? -pote

Jeps, New Traits oprettes, hvis kattene tilmeldes. Også selvom der kun er ganske få.

Tak for info -thumbs

så er jeg på med Ramses og Sethi begge dage og selvfølgelig også på buffeten om lørdagen til festen :slight_smile:

-kramer

Hvorfor er jeg den eneste der tilsyneladende ikke kan finde den tilmeldingsblanket? -rulleøjne -blåblå Synes jeg har kigget over det hele omkring udstilling og tilmelding?

http://www.viking-cats.dk/Udstilling/tilmeld/step1.php

Du skal under udstilling og tilmelding -thumbs

Der har jeg været?

Jamen det er altså der du tilmelder. Systemet er bare ikke opbygget på samme måde som til FIFé udstillinger.

Det er meget enkelt at tilmelde. Du følger bare vejledningen [smilie=hate-smile.gif]

[b]Show tilmelding

Udstillingstilmelding, Strib 8-9/11 2008

Vejledning:

  1. Udfyld først navn og email <- du er her
  2. Tilføj de katte du vil have med på udstilling
  3. Gå derefter til summary sheet - og udfyld dette
  4. Betal for deltagelse i udstillingen.
  5. Du er tilmeldt.

Information om udstilleren

  • felter med stjerne skal udfyldes

Fornavn/name: *

Efternavn/surname *

Email: *
(For at opnå medlemsrabat, skal klubbens medlemmer bruge den email-adresse, som er oplyst ved indmeldelsen)[/b]

Skal vi svare Eva? :smiley: :smiley: :smiley:

Håber du har fundet ud af det nu -engel

Til dem har lyst til lidt “opvarmning” - så har vi under vores gallerier billeder fra hele tre TICA udstillinger;

http://www.jakobmette.dk/showgalleri.htm

-thumbs

Skal vi svare Eva? :smiley: :smiley: :smiley:

Håber du har fundet ud af det nu -engel [/quote]

Fnis, helst ikke… (Blondie… -engel )
Men jeg prøver lige den vejledning der, hehe

Aah, nu virker linket for mig! Dunno why, men sidste gang kom jeg bare til der hvor der stod noget info om tilmelding… Må have lavet en fejl

Aargh, det er jeg da bare dum til!! Fik først tilmeldt en placeholder til begge dage, ville så gå tilbage og slette den ene dag. Så nu har jeg en placehodler til begge dage, og en til placeholder til søndag bare. Hvordan sletter man en? Kan jeg ikke hitte ud af? Skal jeg bare gå videre med summery sheet og så kan jeg slette?
(Tør ikke lige gå videre lige nu)