Tica show papirer

Jeg ville ønske, at jeg havde fået anført alle resultaterne mere nøjagtigt på den lille slip, som jeg desværre ikke havde fra starten. Det skulle være så enkelt - men jeg blev dødforvirret, og havde Dorthe ikke haft oversigten liggende slået op ovenpå buret, så ved jeg snart ikke :ups:
Men det kunne da være sjovt at se, om der kom en titel ud af det.
Var de virkelig vilde med lille Gisse, de søde dommere?
Jeg kan godt se, at hun er pæn som kat, men der er jo mange flotte vinderpersere, og de ser i mine øjne helt anderledes ud: Dyre og fluffy og kolossalt soignerede. Helt anderledes :?

[QUOTE=Eva K;169384]Justice - Hvordan får man titlen når man har reg. sin kat hos TICA? Jeg har sendt skemaet ang. reg. ind til TICA i USA. (Venter på svar pt.)

Jeg ved Diego fik point nok til den første titel, da vi var afsted der om søndagen. (Og han blev 2. best i en all breed ring)[/QUOTE]

Hej Eva

Vi sender bare en fax sammen med et udfyldt skema der er i kataloget til titelregistrering :ok:

[QUOTE=MiSi;169390]Jeg ville ønske, at jeg havde fået anført alle resultaterne mere nøjagtigt på den lille slip, som jeg desværre ikke havde fra starten. Det skulle være så enkelt - men jeg blev dødforvirret, og havde Dorthe ikke haft oversigten liggende slået op ovenpå buret, så ved jeg snart ikke :ups:
Men det kunne da være sjovt at se, om der kom en titel ud af det.
Var de virkelig vilde med lille Gisse, de søde dommere?
Jeg kan godt se, at hun er pæn som kat, men der er jo mange flotte vinderpersere, og de ser i mine øjne helt anderledes ud: Dyre og fluffy og kolossalt soignerede. Helt anderledes :?[/QUOTE]

Mon ikke vi kan regne os frem til det? Du har vel stadig kokardene, der skal jeg vide hvilke pladser hun kom på, og om der står Allbreed eller Longhair Specialty … og så var hun vel den eneste i sin division (farve)? :slight_smile:

Jow da, de hænger på min reol, jeg har planer om en “trofæ-væg” ude i gangen over hattehylden :tihi: Lad os nu se, hvor vildt, det bliver, men den der First er jo fin :ok:

Longhair Specialty 5th Best Alter (blå og hvid)
Allbreed 5th Best Alter (blå og gul - heja Sverige :tihi: )
Ups, det var Leises gamle Champion-roset (tak til opdrætter-mor!)
Allbreed Best Alter (First - hvid og rosa)
Allbreed 8th Best Alter (sponsoreret af AnnK, tak Ann :ok:) (rød og gul)
Og en Longhair Specialty 8th Best Alter.
Jeg tror, at hun lagde ud med en 5 og en 8 og så 1’eren, og så 5 og 8, hvor hun desværre var rigtig træt af at komme ud og ind ad de små låger. Rigtig magelig perser er hun: Fred og ro og middagslur er et absolut behov.

Jeg er lidt spændt på, om Racekattens nye store bure, med formodentlig større låger, vil gøre en forskel for hende. Hun var kun sur lige i starten på Bicolouren, og der var lågerne større.

Men hvis nogen har overblik over, hvad ovenstående evt. kan blive til, så siger jeg mange tak :slight_smile:
Hun blev ofte også noget med bedst i farven (?), og da der var 2 persere den dag (den anden var en lille sølvperser - ejerne kom venligt og sagde tillykke med Gias First), så var det vist lidt letkøbt?

Tak for hjælpen!

[quote=Justice;169652]Hej Eva

Vi sender bare en fax sammen med et udfyldt skema der er i kataloget til titelregistrering :ok:[/quote]

Tak for svaret. Dvs. når jeg hører tilbage at han er reg. så skal jeg sende et skema med antal point (385 btw) og det at han blev 2. best of best til TICA? :slight_smile: Eller hvordan?

  1. of colour = 25
  2. of division = 25
  3. of breed
  4. of all breed = 190
  5. of division = 20

(det er lige hvad jeg har skrevet i mine noter fra dagen)

Der er også dette link :slight_smile:

http://ticamembers.org/showrep/2009/090314c.htm

/Dorte

[quote=MiSi;169666]Rigtig magelig perser er hun: Fred og ro og middagslur er et absolut behov.
[/quote]

Det er bestemt heller ikke for meget at forlange :tihi: slet ikke for en perser. Det er godt hun bor hos dig Misi, så du rigtig kan behage kejserinden :wehuu:

De nye bure er afbestilt. Se http://racekatten.dk/ :frowning:

Hi hi - godt gættet! Fra starten har hun haft det tilnavn, for med lukkede øjne er hun skrå-øjet og små-kinesisk - og en total lille diva! Selv hendes gl. ejere tog det til sig: ‘Hvordan mon “kejserinden” har det?’ Suverænt, må jeg hilse at sige :ok:
Min lille skat, min førstemis, vel skal hun feteres :slight_smile:

Årh for pokker da! Bugger it!
Jeg hørte også, at det var noget med ‘i sidste sekund’ mht bure i Solrød - det var bestemt ikke arrangørernes skyld, at Gisse var sur, det meste var tiptop klar fra jeres side :ok: Dejlig ankomst uden kø! :ok:

Jeg gjorde det hele samtidig første gang - dvs;

Skrev at jeg havde været på show og jeg gerne ville registrere katten og skrev de data de gerne ville have samt vedlagte kopi af kontrakt samt FIFé stamtavle.

Skrev at jeg ønskede at søge den og den titel i samme ombæring og vedlagde skemaet til det (er bla i det katalog vi fik på udstillingen ellers er det på hjemmesiden www.tica.org) Du skal udfylde alle points og i finaler eller alternativt betale dig fra at de fremover bare sender certifikater, når han får dem :slight_smile:

Og så skrev jeg de kunne hæve penge på den og den konto.

Faxede det hele… og vupti :ok:

[QUOTE=Eva K;169669]1. of colour = 25

  1. of division = 25
  2. of breed
  3. of all breed = 190
  4. of division = 20

(det er lige hvad jeg har skrevet i mine noter fra dagen)[/QUOTE]

Ja men han har jo placeret i color og division i hver ring? :slight_smile:

[QUOTE=MiSi;169666]
Longhair Specialty 5th Best Alter (blå og hvid)
Allbreed 5th Best Alter (blå og gul - heja Sverige :tihi: )
Allbreed Best Alter (First - hvid og rosa)
Allbreed 8th Best Alter (sponsoreret af AnnK, tak Ann :ok:) (rød og gul)
Og en Longhair Specialty 8th Best Alter.
Jeg tror, at hun lagde ud med en 5 og en 8 og så 1’eren, og så 5 og 8, [/QUOTE]

Okay så har hun fået:

Best of color: 25
Best of division: 25
i hver ring - dvs: 250 points

Finalerne giver:

  1. LH alter: 110
    5 AB alter: 160
  2. AB alter: 200
  3. AB alter: 130
  4. LH alter: 80

Dvs i alt: 930 points

Hvis hun så starter med en 5. LH - så er hun der Champion Alter
og en 8. AB og en 1. AB - så er hun Grand Champion Alter

Så har hun egentlig en finale til næste titel men ikke nok points (1000) - og sidste finale kan hun ikke “bruge” til en titel da det kræver top 5 i Specialty nå man når derop :slight_smile:

Men som jeg kan se det er hun i hvert tilfælde Grand Champion Alter :ok:

Justice - Okay, tak for svaret. Jeg må lige finde ud af at sende det til dem så. Jeg var ikke klar over at man skulle gøre det samtidig.

Det her var til MiSi. det fik jeg bare ikke lige skrevet :slight_smile: Ment som at det var de placeringer, som jeg havde noteret points for :slight_smile:
For ja, Diego fik 385 points den dag har jeg skrevet :slight_smile:

Nogen der gider regne Gizmos point fra Strib efter for mig og fortælle mig hvad det egentlig er for en titel jeg skal søge om.

Best of color: 25
Best of division: 25
i hver ring - 200 points

Finaler(?):

  1. SP - 150
  2. AB - 180
  3. SP - 140
  4. AB - 180

I alt: 850???

EDIT: Hmmmm…på resultatlisten fra Strib ser det ud som om han har fået 351 point sammenlagt - I’m confused…

P.S. Tror for resten det er lykkedes mig at registrere ham online via deres hjemmeside - og betale via Paypal for det. Har i hvert fald fået mail om at jeg har søgt registrering og fra Paypal om at jeg har overført penge.

Så håber jeg bare min barnelærdom er korrekt og en hankastrat er en neutered cat :ups:

Æhhhhh:

"Dear Tina Johansson,

We received payment and HHP application for GIZMO, however the cat’s name is a duplicate cattery name in TICA and it can not be used. Please provide us with a different name as soon as possible so that we can process the work."

Hvad har jeg lige gjort forkert her? Jeg kan da ikke sende et andet navn til Gizmo end det han hedder.

Hjælp…:frowning:

[quote=Gizzemissen;170177]Æhhhhh:

"Dear Tina Johansson,

We received payment and HHP application for GIZMO, however the cat’s name is a duplicate cattery name in TICA and it can not be used. Please provide us with a different name as soon as possible so that we can process the work."

Hvad har jeg lige gjort forkert her? Jeg kan da ikke sende et andet navn til Gizmo end det han hedder.

Hjælp…:([/quote]

Hvad med at give ham navnet “Gizmo of Gizzemissen” :slight_smile:

Så må han da kunne beholde sit navn, skriv til dem med forklaring at det er hans navn som han har fået og han ikke er ejet af et katteri men blot som pet af dig :slight_smile:

[quote=Sabrecats;170349]Hvad med at give ham navnet “Gizmo of Gizzemissen” :slight_smile:

Så må han da kunne beholde sit navn, skriv til dem med forklaring at det er hans navn som han har fået og han ikke er ejet af et katteri men blot som pet af dig :)[/quote]

God ide

Men jeg tænker også - at der må da være flere HHP-ejere der har prøvet det.

Jeg tror også jeg ville kalde ham noget med dit navn - Tinas Gizmo eller sådan noget - det ville også stå i fremtidige kataloger og det kunne da være lidt sjovt. Gizzemissens Gizmo :wehuu:

[quote=Dorthe Andersen;170353]God ide

Men jeg tænker også - at der må da være flere HHP-ejere der har prøvet det.

Jeg tror også jeg ville kalde ham noget med dit navn - Tinas Gizmo eller sådan noget - det ville også stå i fremtidige kataloger og det kunne da være lidt sjovt. Gizzemissens Gizmo :wehuu:[/quote]

Gizzemissens Gizmo lyder også bare super godt…for Gizzemissen hænger altså fast på den skønne kat :slight_smile:

http://tica.org/members/announcements.php

Randers studiekreds havde jo lige besøg fra TICA igår og de fortalte mig om den her side hvor man kunne se hvor langt de var med at gennemgå registreringer o.a.
http://tica.org/members/announcements.php

Så kan se at mht reg. er de kun nået til d. 7.4. og jeg sendte f.eks. først mit d. 14.4., så der er lidt tid før de når til det :slight_smile: