TICA udstilling Solrød 14.-15. marts 2009

Super, det prøver jeg lige - tak for hjælpen

MVH
Gitte

Bling-blong, en servicemeddelelse: :slight_smile:

Der er nogle af jer, som går og venter på jeres kattes TICA-registreringer efter Strib-udstillingen, som har udtrykt bekymring mht. at tilmelde den eller de samme katte endnu en gang uden registrering.

Det er rigtigt, at man kan miste sine opnåede points, hvis katten udstilles anden gang uden registrering. Men det er tidsnok, hvis vi har et registreringsnummer senest på selve udstillingsdagen (ja, og såmænd også gerne to uger før, så det kan komme med i kataloget). Med andre ord kan man godt tilmelde katten, selvom registreringsnummeret evt. ikke er modtaget endnu, og så sende nummeret senere.

Hjælp til registrering m.m. kan findes på Viking Cats’ hjemmeside: http://www.viking-cats.dk/Bliv_medlem/registrering.php

Dette indlæg må gerne kopieres og videresendes, hvis du kender nogen, som kunne have brug for at få besked. :slight_smile:

Da Leo jo rent faktisk har et prinsessenavn, skal hun da selvfølgelig deltage i en udstilling, hvor temaet er Prinsessen på ærten :slight_smile:
Bursættet er planlagt og delvist færdiggjort…

Og så skal jeg lige have fedtet mig til en standplads igen…

TICA shows har fået en kæmpefan i mig - det er helt sikkert!!! Også selv om jeg stadig ikke fatter en bønne - udover det oplagte… hold øje med kattens nummer, hør efter Calls, og spørg efter bedømmelsen Mette (Justice) om hvordan katten har klaret sig -LOL

Ja, ja, men har du brug for mere?

Nej… det er jo hamrende enkelt! -LOL

(Hvad jeg så gør den dag, hvor Mette af en eller anden grund ikke er med på show, det er en heeeelt anden snak! :p)

Ann K - Så spørger du bare den nærmeste tilskuer som forhåbentligt ved det :smiley:

[quote=Ann K;94777]Nej… det er jo hamrende enkelt! -LOL

(Hvad jeg så gør den dag, hvor Mette af en eller anden grund ikke er med på show, det er en heeeelt anden snak! :p)[/quote]

Så har du da lært det - du er vel ikke dummere end størstedelen af dem der var med sidst? -LOL … tror i øvrigt også det giver mere mening at sætte sig ind i det, når du selv har/har haft kat med :ok:

-LOL
Ja, tror du har ret … publikum finder ud af det før Ann -LOL

Jamen sidst viste jeg jo Katinka frem… i det omfang jeg nu engang kunne - det glippede et par gange, hvor andre heldigvis tog hende op i stedet.
Og jeg fattede hat og briller… men kokarderne er altså pææææne :smiley:

[quote=Vivi_Fletcher;95249]-LOL
Ja, tror du har ret … publikum finder ud af det før Ann -LOL[/quote]

Ja, det skulle ikke undre mig :rolleyes: … Jeg står i en salgsstand hele dagen, og aner faktisk sjældent hvad der foregår lige omkring mig… dødirriterende at være med på et show, og så først kende resultaterne, når man er kommet hjem og kan læse diverse fora :smiley:
Og det der med at læse op på lektien hjemmefra… nja, det sker jo alligevel aldrig! -LOLTrods masser af gode intentioner om det modsatte…

Hejsa Alle

Vi kommer da også med et par stykker…en poly pige i killinge klassen og måske hendes mor, hvis hun kan nå at komme i kondition…samt en enkelt unghan…

Jeg undre mig bare over, at jeg inde på hjemmesiden - lige efter sidste udstilling udfyldte papire på at blive registreret i TICA…jeg har intet hørt…jeg har også skrevet en mail vedr. dette samt bedt om hjælp til at få et TICA registreret stamnavn…men har intet hørt…gad vide hvad der er sket…
Det eneste jeg har modtaget, et nok de samme papire som Karen :frowning:

anna

[QUOTE=antocat;95738]Hejsa Alle

Vi kommer da også med et par stykker…en poly pige i killinge klassen og måske hendes mor, hvis hun kan nå at komme i kondition…samt en enkelt unghan…

Jeg undre mig bare over, at jeg inde på hjemmesiden - lige efter sidste udstilling udfyldte papire på at blive registreret i TICA…jeg har intet hørt…jeg har også skrevet en mail vedr. dette samt bedt om hjælp til at få et TICA registreret stamnavn…men har intet hørt…gad vide hvad der er sket…
Det eneste jeg har modtaget, et nok de samme papire som Karen :frowning:

anna[/QUOTE]

Hvilken hjemmeside? Hvis du har problemer og det er “hoved” TICA du vil have fat i, skal du skrive til TICAEO - se de forskellige mails her: Ticaeo.com is for sale | HugeDomains Jeg har altid haft held med at få hurtigt svar :ok:

hejsa…
Jeg må bare prøve igen…ellers må jeg jo ringe til enten dig eller pil…for jeg forstår ikke helt de forskellige måder at melde sig ind på…håber jeg forklare mig rigtigt…
anna

[quote=antocat;95738]Hejsa Alle

Vi kommer da også med et par stykker…en poly pige i killinge klassen og måske hendes mor, hvis hun kan nå at komme i kondition…samt en enkelt unghan…

Jeg undre mig bare over, at jeg inde på hjemmesiden - lige efter sidste udstilling udfyldte papire på at blive registreret i TICA…jeg har intet hørt…jeg har også skrevet en mail vedr. dette samt bedt om hjælp til at få et TICA registreret stamnavn…men har intet hørt…gad vide hvad der er sket…
Det eneste jeg har modtaget, et nok de samme papire som Karen :frowning:

anna[/quote]

Øvvvvv - så tør jeg da ikke komme med en polypige i killingeklassen… -love

Ann havde da en søøøøøøøøøøøøød mis med - Hun hed Katinka :wehuu:

Edit: Det havde Ann skrevet :thumbup:

[quote=Dorthe Andersen;95837]Ann havde da en søøøøøøøøøøøøød mis med - Hun hed Katinka :wehuu:

Edit: Det havde Ann skrevet :thumbup:[/quote]

Nemmerlig! Sød lille pige… grim som bare F - men hun kan jo ikke gøre for at hun er gylp tortie -what
Forsøgte endda at sælge hende et par gange :muhaha: desværre uden held :slight_smile:

[quote=Ann K;95841]Nemmerlig! Sød lille pige… grim som bare F - men hun kan jo ikke gøre for at hun er gylp tortie -what
Forsøgte endda at sælge hende et par gange :muhaha: desværre uden held :)[/quote]

Nej, Pil måtte simpelthen tage kræet med tilbage til djævleøen - det var en værre omgang. …Og alle de der kokarder…måske er det meget godt at der kom et eller andet pænt med hjem…:smiley:

Katinka Katinka, lille søde kvikke mis med fantatisk rescue-historie :wehuu:

Men når det nu skal være, så er hun ikke særlig tortie. Fra den ene side ligner hun faktisk nærmest en brun makreltabby, så du kan jo prøve at vende hende den vej, når du ser på hende, Ann. :thumbup:

Jeg regner med, at du også shower hende i Solrød - hmmmm, hvis jeg tager hende med til Holzminden, hvem skal så showe hende dér? :tihi:

[quote=Dorthe Andersen;95837]Ann havde da en søøøøøøøøøøøøød mis med - Hun hed Katinka :wehuu:

Edit: Det havde Ann skrevet :thumbup:[/quote]

Ja ja men eftersom det ikke var hendes egen var interessen i en titel osv jo nok ikke den samme, som hvis det var hendes egen :stuck_out_tongue: Jeg tror (og håber :tihi:) at det nemmere glider ind når nu Leo skal udstilles - der jo er Anns egen kat :smiley:

[quote=antocat;95800]hejsa…
Jeg må bare prøve igen…ellers må jeg jo ringe til enten dig eller pil…for jeg forstår ikke helt de forskellige måder at melde sig ind på…håber jeg forklare mig rigtigt…
anna[/quote]

Det er nu ikke så svært :slight_smile:

Hvis du vil være medlem i “hoved” TICA - have stemmeret, være med i breed-sections, have deres blad, deltage i mailinglister så er det du skal tilmelde dig (via onlineskema på www.ticaeo.com - membership)

Hvis du vil registrere dit stamnavn samt katte skal du også på www.ticaeo.com og finde skema for det :ok: De skal faxes eller mailes da de ikke fåes som online-varianter :slight_smile:

Viking-Cats er ogsåen TICA klub og med medlemskab af den støtter man at der kommer udstillinger, andre aktiviteter og at der er en national klub :slight_smile:

[quote=Justice;96062]Det er nu ikke så svært :slight_smile:

Hvis du vil være medlem i “hoved” TICA - have stemmeret, være med i breed-sections, have deres blad, deltage i mailinglister så er det du skal tilmelde dig (via onlineskema på www.ticaeo.com - membership)

Hvis du vil registrere dit stamnavn samt katte skal du også på www.ticaeo.com og finde skema for det :ok: De skal faxes eller mailes da de ikke fåes som online-varianter :slight_smile:

Viking-Cats er ogsåen TICA klub og med medlemskab af den støtter man at der kommer udstillinger, andre aktiviteter og at der er en national klub :)[/quote]

Glemte at tilføje at “hoved” TICA jo er for alle TICA medlemmer i verden - så det er den internationale del af det samt registrering, hvor Viking Cats er den “nationale” del af det, hvis man kan kalde det det -høhø