[quote=Vibeke;98480]Jo men jeg er nu engang en af de tosser der gladeligt smider mine katte i favnen på alle som gider holde dem og det kan jo ikke lade sig gøre fra publikumssiden af buret
Kagebord kan ikke friste mig, jeg er ikke rigtigt til kage, men lav colabord så skal jeg være der [/quote]
Nej, så kan jeg godt se, at det er et problem, når bur-døren sidder ind mod ringen :?
Cola…UUUuhhhmmmmmm!!! Puha, måske er jeg den med flest laster -rulleøjne
Dorthe - men det er da vel ok i følge med udstiller? det havde jeg da i hvert fald indtryk af. Hvordan skulle de ellers komme til at hilse på Diego Lågen er jo indvendig.
Dorthe - Ellers er jeg forresten helt enig i dig mht dine betragtninger om ringsystemet både som udstiller og tilskuer
Det er også så meget mere fredeligt for kattene når de bliver gjort klar at der ikke går 25 fremmede mennesker op og ned og snakker
Jeg bryder mig heller ikke om ringopstillingen i forhold til publikum - og jeg er endda 180 cm høj og kan tale med dem over buret, men man kan simpelthen ikke præsentere sine katte ordenligt, synes jeg.
Derudover har jeg også altid problemer med burgardinerne fordi de er lavet med bagside - den skal jeg så igennem, når jeg skal ind til min kat
Hold op med at minde mig om det… jeg får STRESS!!! -what
Er bagud med ALT… og kan ikke se, hvordan jeg skal kunne nå at få klargjort bare halvdelen af det jeg havde planlagt…
Men… ihhh… hvor jeg GLÆDER mig!!!
Og Lusen er så fiiiiin -fin Helt klar til at mule pæne persere, smukke somalier og ruhårede wirehair… Oven i købet uden at vi først skal på besøg hos privatfrisøren…
Så nu må det gerne blive lørdag… hvis altså bare der var et par uger endnu
Det må jeg så indrømme, står allernederst på listen!
Lidt vigtigere at få bestillinger og den slags klar - og fyldt bilen… det vil tage et par dage.
Men jeg skal forsøge…
Ikke ligesom os andre, der er på forkant med tingene - min hemmelighed er færdig til at komme med, så jeg mangler kun at bage kager Og det kan jeg alligevel ikke gøre særlig lang tid i forvejen :D:D
Altså jeg anede ikke der var katteudstillinger for almindelige huskatte, jeg troede det var forbeholdt racekatte:sorry: Men jeg syntes det er en herlig ting:thumbup:.
Huskatte har skam adgang på alle udstillinger i Danmark. Den største forskel ligger vel egentlig i, at når de er voksne, skal de være neutraliseret, hvor racekattene stiller op i både fertil og kastrat