TICA udstilling Solrød 14.-15. marts 2009

Jo og i TICA vil vi meget gerne se huskatte - de bliver hædret mindst lige så flot på udstillinger, i bladene osv som racekattene :ok:

Som en dommer engang sagde “Det er jo dem vi som oftest alle er startet med og vores store kærlighed til katte er startet fra” :wehuu:

Det lyder jo rigtig hyggeligt med sådan en udstilling. Jeg kom bare til at tænke på om det ikke kan være lidt stressende for de små misser, når der er så mange andre katte til stede og så når der er så mange fremmede mennesker som kommer og kigger?

Nogen katte er helt klart stressede over situationen og er ikke udstillingsegnede. Men langt de fleste tager det i stiv arm - og jeg har haft flere katte, der har set ud som om de rent faktisk nyder al den opmærksomhed de får :slight_smile:

Jeg har nemlig truet min kæreste med at jeg gerne vil ud og lure på en udstilling. Der skal bare lige dukke en op i det nord eller midtjyske:)

Din hvaffor noget??? :uha:

Du kan læse mere her
Og hvis du siger Ama’r halsug, så skal Terese og jeg lige snakke om du kan få lov til at være med… -høhø

[quote=Ann K;143726]Du kan læse mere her
Og hvis du siger Ama’r halsug, så skal Terese og jeg lige snakke om du kan få lov til at være med… -høhø[/quote]

Altså Ann, jeg blev sqda ikke meget klogere af at læse den tråd, nærmere tværtimod -LOL

:stuck_out_tongue:

Vil du så ikk sige Ama’r halshug? :S

Vil du så ikk sige Ama’r halshug? :S[/quote]

Får jeg Mettes hemmelighed at vide, hvis jeg siger det? :tihi:

Næææ… men du får lov at medlem af den hemmelige klub, som boykotter Mette og Hrönn, fordi de ikke vil fortælle Mettes hemmelighed til os :slight_smile:

Nårh okay, men så vil jeg da gerne sige Ama’r halshug :thumbup:

Osse mig fordi jeg er vildt videbegærlig :tihi:

Og det er altså ikke det samme som nysgerrig :thumbdown:

Det ender det snart med, at der slet ikke er nogen, der vil tale med mig, før udstillingen er overstået og hemmeligheden afsløret :frowning:

Men det får mig stadig ikke til at afsløre det :wink:

[quote=Temple Bar;143743]Det ender det snart med, at der slet ikke er nogen, der vil tale med mig, før udstillingen er overstået og hemmeligheden afsløret :frowning:

[/quote]

Jeg vil gerne tale med dig … og så er du vel dækket ind, ik’ ?? :tihi:

Den der DHK klub (De Hemmelige Kværulanter :rulleøjne:) … den skal du ikke ta’ dig af -ass

Lidt OT her i en TICA tråd, er der FIFe udstilling i Hornslet den 28. og 29. marts - og der kommer formentlig en del huskatte, jeg har i hvert fald en af slagsen med :tihi: