Det lyder jo rigtig hyggeligt med sådan en udstilling. Jeg kom bare til at tænke på om det ikke kan være lidt stressende for de små misser, når der er så mange andre katte til stede og så når der er så mange fremmede mennesker som kommer og kigger?
Nogen katte er helt klart stressede over situationen og er ikke udstillingsegnede. Men langt de fleste tager det i stiv arm - og jeg har haft flere katte, der har set ud som om de rent faktisk nyder al den opmærksomhed de får
[quote=Ann K;143726]Du kan læse mere her
Og hvis du siger Ama’r halsug, så skal Terese og jeg lige snakke om du kan få lov til at være med… -høhø[/quote]
Altså Ann, jeg blev sqda ikke meget klogere af at læse den tråd, nærmere tværtimod -LOL
[quote=Temple Bar;143743]Det ender det snart med, at der slet ikke er nogen, der vil tale med mig, før udstillingen er overstået og hemmeligheden afsløret
[/quote]
Jeg vil gerne tale med dig … og så er du vel dækket ind, ik’ ??
Den der DHK klub (De Hemmelige Kværulanter :rulleøjne:) … den skal du ikke ta’ dig af -ass
Lidt OT her i en TICA tråd, er der FIFe udstilling i Hornslet den 28. og 29. marts - og der kommer formentlig en del huskatte, jeg har i hvert fald en af slagsen med