Tilbud på katteforsikring

Hejsa

Hvis du står og mangler en katteforsikring, eller synes den du har er for dyr, kan man gratis og uforpligtende indhente 3 forskellige forsikringstilbud på http://iforsikring.dk/dyreforsikring/katteforsikring/

Jeg har skrevet med Regitze som er webmistress på KatteGale.dk Og hun opfordrede mig til at lave en indlæg med linket.

Det er lidt ærgeligt man kun kan vælge 4 dyr. Jeg har pt 6 jeg har forsikret, og det ville faktisk være rart om man kunne indtaste oplysninger på dem alle, men nu glæder jeg mig da til at hører svar :smiley:

Enig :slight_smile: Pt har jeg reelt set 8. 2 - 3 kommer videre, men så er der jo stadig 5 - 6 tilbage :slight_smile:

Tjaa jeg har også mere end 4 katte, men har forsøgt at bede om et tilbud.

Med speciel interesse i dækning af diagnose og behandling parasitangreb som giardia og ringorm samt behandling af FORL.

Gad vist om jeg får nogen svar :?:tihi:

Beklager meget for den mangelfulde side:D Jeg ser straks på sagen.

Hvad har I andre skrevet i det med dækningssum? Der stod jo at det var indkøbsprisen? :gruble:

Jeg vil gerne høre om jeres forsikring følger KATTEN eller EJEREN. Som opdrætter der ofte sætter voksne kastrater ud i nye hjem så søger jeg et forsikringselskab der
vil lade forsikringen følge katten istedet for ejeren. Så jeg kan forsikre katten før den flytter ud i sit nye hjem.

Ja jeg mangler da i den grad info om, hvad jeg ønsker mig af en katteforsikring. - Men nu må vi se. Der er nogen i forsikringsbranchen der får travlt med at sende tilbud ud til os , håber indlægsstarter får provision :høhø:

I er godt klar over, at det ikke er iforsikring, der tilbyder forsikringen, ikke? De indhenter bare tilbud fra 3 forskellige forsikringsselskaber, som de så sender til jer.

Nej - det var jeg faktisk ikke. Jeg har lidt svært ved at se hvordan de kan love en så høje rabatter på en forsikring de ikke har indflydelse på.
Og det betyder også at jeg ikke kan bruge det til noget som helst.

[QUOTE=Teresa Guldager;1054497]Nej - det var jeg faktisk ikke. Jeg har lidt svært ved at se hvordan de kan love en så høje rabatter på en forsikring de ikke har indflydelse på.
Og det betyder også at jeg ikke kan bruge det til noget som helst.[/QUOTE]

Nemlig…og derfor har jeg bedt om 3 tilbud, for jeg har slet ikke tillid til de lovede besparelser i forhold til Dyrekassen, hvor mine er…bare for at få modbevist deres påstand.
Så kan man spørge, hvorfor jeg overhovedet gider spilde tid på det…tjaaaaa, jeg har haft fri i dag og havde tiden til det :smiley:

Jeg har fået en mail, om at de har modtaget min anmodning om tilbud…men de tilbudsgivende firmaer har kun et par dage til at kontakte mig med et favorabelt…tilbud :S

Ja, altså, hvis man får 3 tilbud… For selskaberne er ikke forpligtede til at give os et tilbud…

Jeg har også meldt mig til fordi jeg er nysgerrig efter at se priserne, men også hvad de andre dækker og kan tilbyde, der skulle gøre dem billigere… Ikke fordi jeg forventer at jeg faktisk får et bedre tilbud…

[QUOTE=Eife;1054449]Hvad har I andre skrevet i det med dækningssum? Der stod jo at det var indkøbsprisen? :gruble:[/QUOTE] Jeg skrev kr. 6000.- pr kat!

Jeg tror de mener indkøbsprisen på forsikringen…og ikke kattens indkøbspris. :slight_smile:

Så er jeg blevet ringet op af en yderst flink mand fra Nykredit, der intet vidste om katteforsikringer :wink:

Jeg er også blevet ringet op og har fået et tilbud tilsendt. Det store plus indtil videre er at der ingen selvrisiko er.

Hvor er det fra? :slight_smile:

Heller ikke de ‘sædvanlige’ 20% egendækning :?

(lyder ikke korrekt, men de kan vel også fejle)

:slight_smile:

Nykredit.

Den dækker op til 22.000kr

[QUOTE=velfa;1054831]Nykredit.

Den dækker op til 22.000kr[/QUOTE]

Så fik du et bedre tilbud end jeg :wink: jeg skulle betale selvrisiko ligesom der står på deres hjemmeside :slight_smile: