Tillykke med dagen Pretty!

Endnu et år er gået, verdens dejligste kat og min soulmate fylder 8 år i dag …Hvor tiden dog flyver afsted :-).Pretty var vores første racekat, vores første brite og vores første avlskat, og hvor har hun dog beriget vores liv. Hun er noget af det dejligste som findes, men osse noget af det mest stædige som findes - Hun har en vilje helt uden lige, og hvis vi har taget os den frihed at ændre på vores hjem, så fortæller hendes blik meget tydelig hvad hun mener om det :-).I dag

fylder ‘dronningen’ 8 år, hun bærer hendes alder flot - Hun er sund og rask, har faktisk aldrig haft en sygedag af nævneværdig betydning. Så forhåbentlig er hun ikke engang halvvejs i hendes liv - Bare tanken om at hun en dag er væk, får det til at risle koldt ned af ryggen på mig.Herunder lidt billeder fra Prettys barn og ungdom ( Bedrifter og skarnsstreger ) …Helt op til i dag.

Som ganske lille har Pretty været VILD med saltstænger, hun finder det utrolig morsom at pille saltstængerne op af glasset, og sprede dem ud over det hele :slight_smile:

Pretty har store evner indenfor katte-balleten :slight_smile:

Papirsposer og kasser er et kæmpe hit hos Pretty

Ryggen på kontorstolen er ynglingspladsen

Pretty med hendes første og eneste kuld

Pretty med Crazy …Hendes killing som vi valgte skulle blive boende hos os

Pretty …Her 2 år, og en fin britepige

Pretty 4 år.

Pretty 5 år

Pretty 7 år

Et af de nyeste billeder af Pretty - Tæt på 8 år

Tillykke med de 8 år Pretty.

Hvor passer dit navn altså bare godt til dig, for du er da godt nok en smuk missepige :hjerte:

Stort tillykke Pretty - håber du må berige dine menneskers liv mange, mange år endnu

:happybirthday:

TILLYKKE [SIZE=3]Pretty :hjerte:
[SIZE=2]
Du holder dig sørmé flot :flag:

[/SIZE][/SIZE]

Tillykke med fødselsdagen, søde Pretty.
Jeg kan berolige dig med, at det ikke er “Otte and Over”. Det er først nu, livet rigtigt skal leves… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOT

Hold da op, hvor er hun sød…tillykke…:wink:

Hvor er hun en fin dame.

Stort tillykke med hende :tillykke:

Tillykke med lækkermåsen :slight_smile:

Næsemøz og potedask til jer alle fra Pretty, som i den grad nyder jeres flotte hilsner og flotte omtale :slight_smile:

Forsinket tillykke med hende :slight_smile: :flag:…ja hendes næsten tvilling døde jo for 2 år siden :frowning:

[QUOTE=Quanti´s;980582]Forsinket tillykke med hende :slight_smile: :flag:…ja hendes næsten tvilling døde jo for 2 år siden :([/QUOTE]Lene jeg har tænkt på det så sent som i dag Lene …Hvor er det altså trist at din kønne dreng forlod os så tidelig.

Ja det var trist, men han kunne jo ikke leve mere, den skønne Ollie trold ! Men så er det godt at smukke Pretty, kan trøste når savnet er stort, de var jo nærmest soulmates, uden at have mødt hinanden :slight_smile:

[QUOTE=Quanti´s;980597]Ja det var trist, men han kunne jo ikke leve mere, den skønne Ollie trold ! Men så er det godt at smukke Pretty, kan trøste når savnet er stort, de var jo nærmest soulmates, uden at have mødt hinanden :)[/QUOTE]Glæder mig hvis Pretty kan trøste lidt …Lene Ollie og Pretty har faktisk mødt hinanden, til en udstilling for mange år siden, stod jeg med Pretty på armen og snakkede med Ollie - Ollie synes Pretty var lækker, han gned sig op af tremmerne men hun var en finke som hvæste lidt af ham - De kunne nu ellers være et lækkert par :slight_smile:

Tillykke med dagen skønne pige :flag:

Tænk er det virkelig 4 år siden at din mor købte ægget?

Tillykke med dagen Pretty :flag::flag::flag:

Selvfølgeligt er sådan en smuk pige som dig blevet godt forkælet i løbet af dagen og er blevet budt på guf og masser af nus :hjerte:

Tillykke.

Hun ser rigtig flot ud!

Tillykke med fødselsdagen smukke missepige :flag: :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:.

8 år er ingen alder, siger Mikki som også er 8 år.

Hvor er hun da bare smukkere… Hun er en af de damer, der bare bliver mere og mere lækker med alderen. Stort tillykke med de 8 år herfra! :flag:
(Jeg når det lige på dagen :tihi:)

Naaaji en nydelig dame… Et stort forsinket tillykke herfra !

[QUOTE=birtheras;980607]Tillykke med dagen skønne pige :flag:

Tænk er det virkelig 4 år siden at din mor købte ægget?[/QUOTE]

Tak Birthe :slight_smile: …Ja det er 4 år siden vi købte ægget - Simpelthen den bedste køb til misserne nogensinde. Den har været brugt hver eneste dag, af indtil 5 voksne briter og osse da vi havde killinger, og der er ikke en ridse eller plet på den, det er virkelig kvalitet, som jeg tror kan vare evig - Så selvom den var lidt pebret at anskaffe, så hænger pris og kvalitet pæn sammen her :slight_smile: