Tilmeldingen er åben til Albertslund 17.-18. marts 2012

Vi har netop åbnet for tilmeldingen til Viking Cats udstilling den 17.-18. marts 2012 :slight_smile:

Link til tilmeldingen

Jeg sidder helt klar til at tage imod jeres tilmeldinger, og jeg glæder mig til at holde endnu en super TICA udstilling sammen med jer :slight_smile:

Godt Nytår til jer alle :juhu:

Aji og jeg har ikke helt fået planlagt hvor mange jeg skal have med :lol: …nå går igang med at tænke, for arbejdsløs skal du ikke blive gnæk gnæk :tihi:

.Yeahhhh :wehu:
Skal i hvert fald have meldt Pusling til…
Om Brian skal med kommer lidt an på udsigterne til Best Cat og point til RW - hvis vi har fået begge andetsteds, så bliver han nok hjemme… På den anden side, så kommer Jean Marc Lagrande som dommer - og han ka vældigt godt lide ham min lille RedNeck… og man kan jo altid bruge point til et eller andet, så… hmm - skal lige tænke lidt :slight_smile:
(og så bliver jeg mere og mere ærgerlig over Lusens elendige opførsel… J’s to lækre skovdrenge kunne godt trænge til lidt modspil :wink: )

Forresten vil jeg da gerne lige fremhæve, at man her får FIRE forskellige bedømmelser på sin kat fra fire forskellige dommere samme dag… og det for EN udstillings pris :juhu:

Yaba skal med, det er soleklart.
Jesper klarere sig ganske godt i Giveskud, så han må vel også med, Thane og Brian skal jo have noget konkurence fra en pæn kat :slight_smile: men så er jeg også nød til at slæbe Cæsar med.
Hvad så med Pelle:? ham ville jeg jo også gerne have startet op :?:?:?
Lille My er heldigvis ikke i pels :tihi:
Jeg går i tænkeboks om jeg kan klare 4 langhåret :tihi:

[QUOTE=Ann K;760777].Yeahhhh :wehu:
Skal i hvert fald have meldt Pusling til…
Om Brian skal med kommer lidt an på udsigterne til Best Cat og point til RW - hvis vi har fået begge andetsteds, så bliver han nok hjemme… På den anden side, så kommer Jean Marc Lagrande som dommer - og han ka vældigt godt lide ham min lille RedNeck… og man kan jo altid bruge point til et eller andet, så… hmm - skal lige tænke lidt :slight_smile:
(og så bliver jeg mere og mere ærgerlig over Lusens elendige opførsel… J’s to lækre skovdrenge kunne godt trænge til lidt modspil :wink: )

Forresten vil jeg da gerne lige fremhæve, at man her får FIRE forskellige bedømmelser på sin kat fra fire forskellige dommere samme dag… og det for EN udstillings pris :juhu:[/QUOTE]

Ann, så tidligt på sæsonen :lol: - med hele 1½ måned tilbage at konkurrere på så skal du godt nok have mange point inden da for at de sidste point i Albertslund ikke er værd at tage med. Hvor skal du lige hen mellem nu og Albertslund ? :gruble: :tihi:

Jeg skal selvfølgelig med på den udstilling - 8 ringe/udstillinger på to dage - det er jo lige mig :tihi: og så er der gode penge at spare ved at komme to dage og ved at tage mere end en kat med. Jeg håber at have nogle killinger jeg kan tage med - både somali og aby om alt går vel…så måske Craic :tihi:
Vi får se:gruble:

jeg sidder og overvejer om man skal tage toget over og kigge - eller færge og tage bilen…
for jeg skal SÅ meget over og kigge :smiley: på en ene eller anden facon, vil jeg derover og opleve en TICA! :smiley:
(om ikke andet, så bare for at se, om det er så forvirrende, som jeg forestiller mig :tihi: )

Hej Pia,

Jeg håber du kan finde nogen at køre over med så du kan opleve en TICA udstilling. Og så vil jeg godt sige - at netop DENNE TICA udstilling vil være en drøm at deltage i/opleve for alle
jer der IKKE har prøvet endnu ( og for jer der har prøvet også selvfølgelig). Med “kun” 4 ringe per dag så bliver det utrolig nemt for alle at finde ud af og deltage i.

Hvis der er behov så arrangerer vi inden start en instruktion af hvordan det hele foregår. Det bliver i en af ringene sådan at man kan se hvordan det bliver gjort, stille spørgsmål til en
der taler dansk og som kender systemet godt. Og det bliver i hvert fald gjort lørdag morgen. Om vi kører det samme søndag morgen afhænger af behovet. Så råb op - hvis I vil have hjælp.

Derudover er vi jo en del på udstillingen der er meget villige til at hjælpe på alle måder. Hvis man beder om hjælp så får man den også - det kan være alt fra at få hjælp til at finde ud af hvilken ring man skal have katten op i, til at fortælle dig hvad de forskellige bånd betyder og hvad dommerne gør undervejs.

Det er ikke spor sværere end en traditionel udstilling. Blot anderledes og så er det vildt sjovt fordi din kat vil blive bedømt af hele 4 dommere per dag. Det betyder dels at der sker meget mere men også at hvis du er uheldig at en dommer foretrækker en anden kat end din i den ene ring - så har du jo en chance mere i den næste ring. Du har hele 4 chancer, 4 bedømmelser af katten.

Så spørg - både her i tråden og via private mails hvis du hellere vil det - og på udstillingen. Vi er masser der gerne vil hjælpe.

Jeg er alt for træt og havde ikke liiiiige tjekket dato, nå… alzåååå :slight_smile:

Tja… det overvejes at sende RedNecken på roadtrip med vennerne og personlig hovmester… og bliver jeg meget rig i mellemtiden, kan det da tænkes at jeg også skal med :smiley:

[QUOTE=Ann K;760961]Jeg er alt for træt og havde ikke liiiiige tjekket dato, nå… alzåååå :slight_smile:

Tja… det overvejes at sende RedNecken på roadtrip med vennerne og personlig hovmester… og bliver jeg meget rig i mellemtiden, kan det da tænkes at jeg også skal med :D[/QUOTE]

Hvis disse venner og din hovmester var smart så fik vi arrangeret at vi kørte flere sammen - så blev der nok råd til at have dig med også :lol:

kattene bliver hjemme :slight_smile: Jeg vil derover og have en fornemmelse af det hele, især formen det kører på - så kan det jo være jeg prøver af på den næste i det jyske med Unni :slight_smile:

Jeg har bestemt mig for, at tage derover. Når jeg kommer i det nye år vil jeg kigge på færgebilletterne - man kan ofte få dem så billigt, at toget ikke kan betale sig, når man skal ud til albertslund bagefter med det offentlige :tihi: og så er det rarere at have bilen :slight_smile:

Jeg vil glæde mig til en dag, hvor der skal mødes nogle nye mennesker og lære TICAs form at kende - og der er helt sikkert en del man skal snakke med, nu man tager derover :slight_smile:

men ja - hvis nogle fra det jyske vil med over til tur/retur enten lørdag eller søndag, så er der da plads i bilen :slight_smile:

PiaB: Hvis det kunne friste, så kunne jeg godt bruge en hjælpende hånd til kattene :slight_smile:

Cæsar er en meget rutineret Tica kat og han stiller netop op i Household Pets :slight_smile: så hvis du vil prøve at udstille må du meget gerne blive agent på ham :slight_smile:

det var meget fristende, men jeg kiggede lige færgerne på de billige afgange og jeg tror jeg “nøjes” med at komme og kigge ved middagstid og så hjem til aften, for så får jeg et par billige færge afgange søndag og jeg får en dag jeg kan overskue med køreturen også :slight_smile: der er jo langt ud og hjem samme dag :tihi: og hende jeg troede jeg kunne sove ved, har aften/nat arbejde i den weekend…

Jeg tror også det vil være mere overskueligt bare at følge med på sidelinjen :slight_smile: så kan jeg tage det i mit tempo og få snakket med en masse :tihi:

[QUOTE=PiaB;760973]det var meget fristende, men jeg kiggede lige færgerne på de billige afgange og jeg tror jeg “nøjes” med at komme og kigge ved middagstid og så hjem til aften, for så får jeg et par billige færge afgange søndag og jeg får en dag jeg kan overskue med køreturen også :slight_smile: der er jo langt ud og hjem samme dag :tihi: og hende jeg troede jeg kunne sove ved, har aften/nat arbejde i den weekend…

Jeg tror også det vil være mere overskueligt bare at følge med på sidelinjen :slight_smile: så kan jeg tage det i mit tempo og få snakket med en masse :tihi:[/QUOTE]
Så blev det da lige lavet om til en weekend tur alligevel :smiley: Fandt sørme overnatning på Frederiksberg - fedt! :slight_smile:

tilbuddet er stadigvæk åbent hvis du vil prøve :slight_smile:

tusind tak :slight_smile: jeg vil bestemt overveje det :slight_smile:

koster det egentligt noget at komme ind som publikum :?

Pia… så er der jo hellerr ike noget, der hindrer at slæbe en kat eller to med :slight_smile:
Man kan sagtens se, hvordan showformen er - men man får faktisk ikke rigtig en fornemmelse for det, før man prøver at showe sin egen kat! Har nemlig prøvet begge dele - første Viking Cats show havde jeg ikke kat med (men stand)… Andet foregik med kat (og stand)… og trods at jeg altså have travlt med standen begge gange, så var jeg langt mere med i hvad pokker der egentlig foregik, da jeg selv skulle have kat til dommer og den slags…
Og det er altså pærelet, trods at beskrivelserrne lyder meget “eksotiske” og besværlige… Især, hvis du kan koble dig på en af de lidt mere erfarne udstillere :slight_smile:

Jeg tilbyder dig ikke min hjælp - jeg satser nemlig på at klubben vil bruge mig som clerk - og så har jeg desværre ikke tid til at hjælpe nye udstillere til rette, eller udstille mine egne katte for den sags skyld :smiley:

der hvor jeg skal sove er det absolut no go med katte :slight_smile: desværre…
og sådan som hendes hamstere har bure, tror jeg heller ikke jeg turde tage Unni med :tihi:

[QUOTE=PiaB;761320]der hvor jeg skal sove er det absolut no go med katte :slight_smile: desværre…
og sådan som hendes hamstere har bure, tror jeg heller ikke jeg turde tage Unni med :tihi:[/QUOTE]

Ah ok… ja, ja - man kan ikek få alt her i livet :slight_smile:
Vi har desværre ikke plads til gæst med kat heller - der er stadig brug for at kunne lukke ham RedNecken af vejen… men en weekendseng kan vi da tilbyde…

Mine planer er at have
Ronja (selkirk), Valkyrie(huskat) og Fjummer(huskat) med begge dage. Fjummer bliver muligvis trukket fra nogle ringe søndag hvis hun også er bange for de mænd. Har en mulig overnatning men venter stadig svar på om det kunne lade sig gøre. Ellers må folk der har et enkelt værelse hvor mig og kæresten kan sove og have kattene MEGET gerne råbe op :kryds::tihi: .