Eller Tølløse haha
Daloon æbleskiver …
00-papir Det eneste min morfar kunne/ville bruge O.o så min mormor havde to ruller med toiletpapir… en til ham og en til alle andre L
Almindelig sund fornuft…
[QUOTE=Battlestar;1130960]jeg savner rigtige mænd…
mænd jeg kan respektere, mænd som får tingene til at ske, mænd der interesserer sig for verden, tager stilling og som har gjort ting med i og ved deres liv de kan være stolte af…
jeg savner mænd der ikke klynker, mænd der kan klare sig selv, mænd der kan klare mig og som tør vise både styrker og svagheder… og som tør deles lige om ansvaret, arbejdet og tiden… og som ikke holder op med at tage fat bare fordi de er trætte…
er de helt forsvundet??[/QUOTE]
Hvor vidste du det fra :?..du har lige beskrevet Kæresten.
Ham er jeg glad for…den 13.december har vi været sammen i 23 år.
De findes derude, de dukker op, når man mindst venter det.
…min talje :S
Kladde hæfter i skolen og ren skrivning
Irma’s abrikosmarmelade i den runde papbøtte. Hold da op, hvor var den god…
Lidt i den alvorlige ende: Respekt for andre mennesker. Respekt for f. eks. politiet. P-vagter. Eller Togførere
Hvornår er det blevet almindeligt, næsten normalt at råbe luder og nazist efter folk der bare passer deres arbejde?
Selvfølgelig går respekt begge veje, men det er blevet næsten moderne at hade alt med uniform nærmest som en rygmarvsrefleks. Altså lige til man skal bruge dem til noget…
Mit “bimse/perser” burgardin jeg har til salg… Det er som sunket i jorden på 73 m2 I Guder Låwise… så kaw at være…
til jer der siger i mgl en rigtig mand, så er jeg sikker på at han er derude et sted, for rigtige mænd findes altså og uden at prale så kan jeg sige at iflg fru tonya så er hun gift med en ægte rigtig mand som ikke findes bedre, som hun siger, jeg er godt gift
Men I er jo allerede taget Johnny
I min alder der ikke ikke mange af de gode der stadig går frit…:høhø:
Jeg savner at høre denne stemme her…Gunnar Nu’s…den var hyggelig
[QUOTE=Theomilou;1131382]Men I er jo allerede taget Johnny
I min alder der ikke ikke mange af de gode der stadig går frit…:høhø:[/QUOTE]
næhhhh de bruger vel nærmest rollator, hvis de da får lov at komme ud fra alderdomshjemmetLOL
det gaz du kan tage det
er sikker på der er en dejlig mand til dig derude et sted
Jeg kan huske duften af en tørshampoo, som min storebrors kæreste brugte - mener den hed Nuvola ?? - sådan en lille, hvid plasticdåse med lilla låg - men den er nok forsvundet for mange år siden - men duften !
lad mig se… noget der i den grad er forsvundet… almen anstændighed ??? eller er det bare mig…
Jeg savner magien ved julen. Det er desværre bare ikke det samme som da jeg var barn
Nah jeg tror ikke den er forsvundet. Der er bare nogen der har stået bagerst i køen da den skulle deles ud
Et ord, der kom og forsvandt igen var : ‘farveller’… men jeg er vel snart det eneste mosefund herinde, der kan huske det
Et ord, der kom og forsvandt igen var : ‘farveller’… men jeg er vel snart det eneste mosefund herinde, der kan huske det [/QUOTE]
Er det forsvundet :? Det synes jeg da jeg høre med mellemrum, eller ozz bruger jeg det selv… Nå men så er jeg vel også et mosefund, vil dog hellere være en havkvinde