Trænger folket mon ikke

Til at se mine katte igen? Nu har jeg jo været computerløs i over en måned, så mine opdateringer og billeder har stort set kun kunne ses på facebook og Instagram.

Oh well, men de her 2 unge drenge flyttede jo ind for en måned siden til pasning. Halo, den hvide orientaler, skal forkæles og knuselskes her indtil at han bliver så fertil at det er uholdbart i min lejlighed. Heldigvis går det fint med det. Han er 7 mdr, og har kun siddet uforstående i nakken på Frisbee et par gange uden at gøre anstalter til andet.
Frisbee er så den blåmaskede siameser på 7 mdr som er til salg. Og det er min komplet uforståeligt at han ikke er solgt endnu. Han blev reserveret een gang efter at h*n havde mødt ham i 5 min. Men som så “ofte” kom et “akut” “anfald” af “katteallergi”… :thumbdown:
Men GODT at han ikke kom derhjem så, Frisbee er så skøn at han fortjener det absolut bedste hjem som ligesom alle der har mødt ham, bliver smaskforelskede i ham.

Jeg har naturligvis stadig mine pragtfulde hippie siatalere (langhårede orientalere) Arthur og Scarface, onkel og nevø. Som næsten uden forbehold (jaeh, de ville ikke dele legetøjet den første dag) har taget imod drengene med kyshånd og store armbevægelser. Så de daglige fræseture er blevet fordoblet med 2. :høhø:

Hva med Teddy? Ja, han tog altså også pænt imod Halo og Frisbee, de fik et par hvæs og så var det dét. Ligesom med mine egne originaler så gad han altså ikke putte med dem!! Det er for varmt og for omklamrende til Teddy. :stuck_out_tongue:
Der skete så det at min mors ene kat måtte aflives pga akut leversvigt, så “min gamle” kat Bamse (som Teddy jo er opkaldt efter) på kun 13 år blev alene kat, og dét trivedes han slet ikke med. Så jeg har “lånt” Teddy ud til min mor og Bamse. Min mor skal sansynligvis kun bo hvor hun bor det næste ½ år, og hvis hun flytter et sted hen hvor Bamse ikke må komme med, så bliver han aflivet. (Det er min kat, og jeg har sagt god for den beslutning. Bamse er en temmelig speciel kat.) Og jeg får naturligvis min TeddyBaby hjem igen.
Jeg var med ude og aflevere Teddy og blev hos ham hele weekenden så han faldt godt til. (TUSIND tak til Tea som gad kigge efter mine ildere og andre katte imens). Og som bonus så får Teddy lidt pause fra klister-talerne herhjemme.
Det går heldigvis utrolig godt med Bamse og Teddy, som forventet. :slight_smile: I er naturligvis hjerteligt velkomne til at komme med så mange kommentarer hertil som I vil, men det vil ikke ændre en disse. :høhø: :stuck_out_tongue:

Nå, det var vist en billedtråd jeg startede på, så må jeg da hellere ligge nogen billeder ind også! :thumbup:

Halo strækker sig lige


Ømt øjeblik mellem Halo og Scarface i sofaen


Arthur prøver at hvile lidt, men ilderne blander sig!


Verdens aller bedste Scar :hjerte:


Tosserne :rock:


Frisbee, den smukkeste, sødeste, skønneste, roligste, mest charmerende siameser jeg nogensinde har mødt!


Baby Scarface med sit ynkelige mig blik. :tihi:


WOOSH! Ninja Siameser og Ninja Ilder…


Halo, den store livsnyder


Ahhhhhhh

Damprenser - IKKE ligeså farlig som en støvsuger, meeeen heller ikke helt OK.


Siataler aktivering = en snor på en dørkarm… = en rolig aften for mig. :høhø:


Frisbee :inlove:


Min aller skønneste VIP kat Z-Arthur




Javist - De skulle da lige undersøge dvd-skabet.


Åh nej! Det er den farlige trebenede ilder!


Og sådan ser man ud første gang man ser en “lille lavbenet kat med små ører der siger underlige lyde og napper!”:rock:

Sikke nogle dejlige billeder af de skønne misser og ildere.

Hold da lige op - det hvide spøgelse er jo helt vanvittig smuk!

Ja, er man til hvide katte så er han vist en flotter en. :tihi:
Lige nu er han inde i komode-fasen = korte ben og mere tyk end lang. -LOL Frisbee var i samme fase for en måned siden og har rettet sig så fint. Men han er også lige en måned ældre end Halo.

Dejlige billeder. :smiley:

Jeg synes så, det er synd for Teddy, at han skal flyttes rundt på, men det er bare min mening.

Skønne billeder. Og han er godt nok dejlig ham Frisbee:hjerte: Jeg aner intet om ildere. Går de løs i lejligheden hele tiden? Og synes kattene aldrig, at de er mad? Det ligner jo ren idyl…

Skønne billeder og jeg er også helt vild med Halo :inlove::inlove:

De er godt nok flotte…mums…er det bare billedet der snyder, eller er Friisbee lidt bæløjet :wink:

Dejlig lille flok. :inlove:

Og sikke et ansigtsudtryk Halo har på det sidste billede. :lol:

Nu udstiller jeg lige min uvidenhed om siatalere: Er Halo foreign white?

:inlove:

Sikke en masse skønne billeder af katte og ilder - det var tiltrængt med lidt billeder af hele menageriet :slight_smile:

Det tænker jeg også? For hvid orientaler??? Hmm han har fine blå øjne, så med mindre der er noget trikky ved tavlen og regler uden undtagelser, så er han altså Foregin white :slight_smile:

Så så, Luise. Jeg skrev jo, at jeg ikke ved noget om dem :slight_smile:

:høhø: Der er noget tricky ved tavlen. Han ER testet, og han er ikke foreign white. Det har noget at gøre med genet for hvid der ikke stoppede ved øjnene.

Til alle: TUSIND tak for alle jeres søde kommentarer. :tak:

:smelter: Nøj en masse dejlige pelsdyr man kan nusse :hjerte: Men Julia, hvad har du gjort af din røde sofa? :brist:

Hold da op nogle smukke katte. :hjerte:

Hov! Jeg glemte vist at svare på et par andre spørgsmål… Det er ikke sådan når man er doven og bare bruger tabletten. :tihi:

Ja, Frisbee er noget skeløjet. Han kompenserer for dette ved at “væve” med hovedet for at rette dybde synet. Det ser ufatteligt nuttet ud, og ligner mest at han siger “nej” og drejer hovedet. Desværre påvirker det også hans elegance en kende, faktisk er han noget kluntet. Men dét genererer ham slet ikke, han har gåpåmod og lader sig ikke påvirke af at han måske fejlbedømte et spring eller to. :høhø:

Nej, ilderne går ikke 100% løs. De er i buret når jeg gør rent og når jeg sover, ellers er hele lejligheden ildersikret mod deres opfindsomhed og hvis kattene står i vejen for dem, så napper ilderne dem i benene så kattene flytter sig. Kattene ser dem på ingenmåde som levende mad, da ildere lugter kraftigt af rovdyr, samt at ildere er 98% uden frygt, så de går bare “lige på” kattene. Når det er sagt, så synes kattene at det er ret sjovt at løbe efter ilderne og daske til dem. Derfor er kattenes kløer altid klippet korte, så der ikke kommer nogen uforvarende skader.

Min røde sofa er ligesom Teddy udstationeret hos min mor. Jeg er flyttet permenent ind i stuen og jeg kunne desværre ikke ligge udstrakt på den røde sofa. Tro mig Ea, jeg savner også min flotte røde dominerende farve herinde i stuen. :tihi:

[QUOTE=Barky;1058134]Hov! Jeg glemte vist at svare på et par andre spørgsmål… Det er ikke sådan når man er doven og bare bruger tabletten. :tihi:

Ja, Frisbee er noget skeløjet. Han kompenserer for dette ved at “væve” med hovedet for at rette dybde synet. Det ser ufatteligt nuttet ud, og ligner mest at han siger “nej” og drejer hovedet. Desværre påvirker det også hans elegance en kende, faktisk er han noget kluntet. Men dét genererer ham slet ikke, han har gåpåmod og lader sig ikke påvirke af at han måske fejlbedømte et spring eller to. :høhø:

Nej, ilderne går ikke 100% løs. De er i buret når jeg gør rent og når jeg sover, ellers er hele lejligheden ildersikret mod deres opfindsomhed og hvis kattene står i vejen for dem, så napper ilderne dem i benene så kattene flytter sig. Kattene ser dem på ingenmåde som levende mad, da ildere lugter kraftigt af rovdyr, samt at ildere er 98% uden frygt, så de går bare “lige på” kattene. Når det er sagt, så synes kattene at det er ret sjovt at løbe efter ilderne og daske til dem. Derfor er kattenes kløer altid klippet korte, så der ikke kommer nogen uforvarende skader.

Min røde sofa er ligesom Teddy udstationeret hos min mor. Jeg er flyttet permenent ind i stuen og jeg kunne desværre ikke ligge udstrakt på den røde sofa. Tro mig Ea, jeg savner også min flotte røde dominerende farve herinde i stuen. :tihi:[/QUOTE]

For en der mener at rød er den helt rigtige farve til sofa, forstår jeg så udemærket savnet :wink: :smiley: Må jeg spørge hvorfor du er flyttet permenent ind i stuen, har dyrerne overtaget soveværelset? :yikes:

Nej, men jeg har fået en roomie som bor i soveværelset. :engel:

Julia har været så sød at lade mig og mine katte flytte ind på værelset. :slight_smile: