Dette syn mødte mig og mine døtre da vi kom hjem fra Børnehaven
ER de ikke dejlige:wehuu:
Dette syn mødte mig og mine døtre da vi kom hjem fra Børnehaven
ER de ikke dejlige:wehuu:
Jo, de er dælme dejlige
Jo, for sa*an, hvor er de de dejlige. -wehuu -wehuu
Åh gud nej dog. - Det er da bare slet slet ikke til at stå for!!! -wehuu
Hvor er de dejlige - og sikke da en smuk seng, de har at slænge sig i.
Nååerh hvor er de skønne - og den seng passer da perfekt til dem
[quote=Eva;93722]Hvor er de dejlige - og sikke da en smuk seng, de har at slænge sig i.
[/quote]
HI HI ja det syntes dukke Anabell også som måtte ligge på gulvet efterfølgende da pigerne nu ikke kan nænne at hun skal ligge i den HVIS nu misserne får lyst til at putte i den igen
helt og aldeles bedårende
De er skønne
Hvor er de søde
Hvor er de søde [/quote]
Ja nemlig HI HI det er Gilbert Fnis
Nu slettede jeg lige det med wanna be prinsessen fordi jeg blev i tvivl om det ikke VAR 1 pige og 2 drenge du har, da jeg læste hvad de andre skrev men det var det så -høhø
HI HI Jooo det er Gilbert så han må være Prinsen da Theodor helt klart er Kongen i HUset
Hvor er de bare dejlige og utrolig kære
-wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu
Åhhh, hvor ER det da kært og hvor er dine piger søde, sådan at overlade dukkesengen til misserne
[quote=SineGry;93703]Dette syn mødte mig og mine døtre da vi kom hjem fra Børnehaven
ER de ikke dejlige:wehuu:[/quote]
-love-love-love-love-love-love-love-love-love-love-love-love
Dét billede har ætset sig fast på min nethinde - om jeg så bliver 200 år gammel, vil jeg aldrig glemme det - det er jo direkte til et postkort.
[quote=Therese;94007]-love-love-love-love-love-love-love-love-love-love-love-love
Dét billede har ætset sig fast på min nethinde - om jeg så bliver 200 år gammel, vil jeg aldrig glemme det - det er jo direkte til et postkort.
[/quote]
Tuuusinde tak:wehuu: Hvor er det bare ærgeligt at mit kamera er så dårligt. Havde jeg haft et super kamera var billedet blevet mere skarpt:thumbdown: Men dejlige det ER de
:? …følger sengen mon med kattene
… eller er det kattene, der følger med sengen :?
Nåh, uanset hvad, så kunne man jo købe sig fattig i den kombination af lyserød nuttethed og tyl
[quote=Charlotte Oeh.;94062]:? …følger sengen mon med kattene
… eller er det kattene, der følger med sengen :?
Nåh, uanset hvad, så kunne man jo købe sig fattig i den kombination af lyserød nuttethed og tyl [/quote]
looooooooooool Desværre fulgte sengen ikke med noget, men blev købt til dukke AnaBell Mne den passer da perfekt til en BImse