[quote=Leopolds mor;94176]Det billede står godt nok højt på nuttethedsskalaen, hvor er de kære som de ligger der.
Knus Elin[/quote]
Tusinde tak Elin jeg smeltede også fuldstændig da jeg så dem
Haj det ær maj Silke dær styrer kåmpjutern nu får min mord ær igge jæmme så jag har lajet liddt mæd dit billlllllede jag håber iggge adt det gør någet du må igge szige det tel min mord væl får jag må igge laje mæd hennes maskgine
[quote=Therese;94332]Haj det ær maj Silke dær styrer kåmpjutern nu får min mord ær igge jæmme så jag har lajet liddt mæd dit billlllllede jag håber iggge adt det gør någet du må igge szige det tel min mord væl får jag må igge laje mæd hennes maskgine
Mijauo fra Silke[/quote]
Åååhh hvor ER det bare sødt:wehuu: Tuuusinde tak. Må jeg sætte det på min HP?
Nææææ nej, nu skal du ikke rode mig ud i grammatik, det er for længe siden jeg har gået i skole -LOL.
Men smuk er jo ikke i flertal, men er da vist et tillægsord. Det lægger sig i hvert fald til Birma
Nej Y på engelsk laves vist altid om til I når der kommer noget bagefter.
Skolelærer må gerne rette -høhø
Hvis du mener hvorfor det ikke hedder Beauty Birma, så tror jeg det er fordi Beauty er et begreb “smuk”. Tit ved jeg bare at tingene hedder som de gør, men ikke nødvendigvis hvorfor. Selvom jeg faktisk er eng.korrespondent fra laaaang tid tilbage.
Nårh hvor er de dejlige dine bimse bamser Men det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg synes det. Glæder mig til prinsessen får killinger, så kommer jeg over til dig hver dag og gramser gramser gramser alt håret af dem
[quote=Denise;94424]Jaaa, hvor er det sødt det billede. Men fjern lige det sidste “l” i beautiful :sshh:
Og måske Birma med stort - jeg er ikke sikker.[/quote]
Tak for hjælpen, det kan være lidt svært at stave på et andet sprog - men jeg er glad for at du mig gjorde mig opmærksom på det - for det skal da være rigtigt.