Jeg spørger hende lige ad… Siiiilke, vil du lave et billede mere af de dejlige bimser, hva’ ??
JAAAAAH !!!
[/quote]
WEEEEEEEEEEEEEEE
Jeg spørger hende lige ad… Siiiilke, vil du lave et billede mere af de dejlige bimser, hva’ ??
JAAAAAH !!!
[/quote]
WEEEEEEEEEEEEEEE
Har du nogen specielle farver, du vil have som ramme og tekst ??
Silke sidder lige og kreerer lidt forskelligt til dig… hun er tilbage med et par forslag om… bum-bum 10 minutter.
Har du nogen specielle farver, du vil have som ramme og tekst ??
Silke sidder lige og kreerer lidt forskelligt til dig… hun er tilbage med et par forslag om… bum-bum 10 minutter.
[/quote]
Nej alle farver er velkomne:)
HVor er det super sødt af hende:wehuu:
HUn er også meget velkommen til at kigge billeder på min hjemmeside p:p:p:wehuu:
HAR spurgt hende og det vil hun meget-meget gerne - for hun synes, at det er sjooooooowt.
Men se nu lige et par prøver, før du ansætter hende - hun er kun en glad amatør.
Jeg smider lige et par stykker ind til dig, men jeg kan ikke hitte ud af at sætte billederne under hinanden, så det bliver en værre rodebiks
Her er et par eksempler - der er MANGE muligheder mht farve, rammer og tekst …
iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh HVOR ER DE FIIIIIIIIIIIIIINE:wehuu:
Jge skynder mig at snapse dem og gemme dem på min PC
ER helt vild med det Lilla
-fin-fin
Hvor godt, at du kan lide dem - for Silke kan godt lide at lave dem.
Men… Må hun godt gå ind og tage billeder og lave dem, eller skal hun spørge først hver gang ??
Og :
Vil du helst have dem i samme farve f.eks. lilla - eller må de godt være i forskellige farver ?
Skal der stå DK Care-Bears på alle, eller skal jeg skrive kattens navn ?
Bare sig frem, du kan få det lige som du vil - og du skal helst være tilfreds med dem, når de sådan skal ligge på din hjemmeside.
-engel-engel
HUn går bare ind og tager de billeder hun kan bruge, og hun kan skrive lige det på hun vil. Farver i Lilla, Blå, brun og lyserød kan jeg rigtig godt lide
Dte er altså super sødt af hende:D
:)
Ok… så går hun ind og napper lidt med jævne mellemrum - og jae, hun ER ret sød, den lille skat.
-love-love
Har lige været inde og lure på din hjemmeside…OMG !!
Skønne-skønne billeder, og Silke måtte bare lige lege lidt med Vanilla-babyen.
Efter redigering … og før … nå, det kunne jeg selvfølgelig heller ikke hitte ud af, så her er billedet EFTER redigering… nå, NU lykkedes det…3.de gang er lykkens gang
Før… og efter…[/quote]
Åååhhh min lille Nilla pigen Var/ er hun ikke bare skøøøn:inlove:
Jge bliver aldrig træt af at se på hende
Silke er GODT nok skrap til det der, det er rigtig flot
-engel-engel-engel
Silke siger TAAAAAAAAAARK…
[quote=Eva;94645]Hvor er Silke da dygtig - hun bør have fri adgang til computeren.
Eller endnu bedre - sin helt egen.
[/quote]
p:p
FY, FØJ og SKAM dig, Eva.
Ikke komme med slige udtalelser - lige i øjeblikket siger Silke WEEEEEEEEEE hver gang hun går forbi mig - for hun har fået den fikse idé, at hun skal have sådan en spillemaskine at lege med.
-høhø-høhø-høhø
Hvor er de bare skønne, sover de mon skønhedssøvn?
Hilsen Lisbeth
Hvor er de dejlige
FY, FØJ og SKAM dig, Eva.
Ikke komme med slige udtalelser - lige i øjeblikket siger Silke WEEEEEEEEEE hver gang hun går forbi mig - for hun har fået den fikse idé, at hun skal have sådan en spillemaskine at lege med.
-høhø-høhø-høhø[/quote]
Selvfølgelig skal hun det, den lille skat.
Og nu du er i gang med at indkøbe elektronik, så må Rynkedrengen vel også have én, så han ikke skal føle sig udenfor?
Tænk om han kan blive ligeså skrap som Silkepigen til at lave fine billeder?
Hvem ved, du kan måske oven i købet komme til at tjene knaster på deres evner?
Efter redigering … og før … nå, det kunne jeg selvfølgelig heller ikke hitte ud af, så her er billedet EFTER redigering… nå, NU lykkedes det…3.de gang er lykkens gang[/quote]
Hvor er hun dejlig den lille Vanilla.
Kunne du holde mundvandet i ro Therese - eller har du oversavlet hele tastaturet?
-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL