Turtelduer

[quote=Eva;95557]Selvfølgelig skal hun det, den lille skat.

Og nu du er i gang med at indkøbe elektronik, så må Rynkedrengen vel også have én, så han ikke skal føle sig udenfor?

Tænk om han kan blive ligeså skrap som Silkepigen til at lave fine billeder?

Hvem ved, du kan måske oven i købet komme til at tjene knaster på deres evner?

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

:tihi::tihi::tihi:

Sidder man ikke dér og morer sig - og udlover maskiner til både den ene og den anden, hva’ ??

Du véd godt, at pengene ikke sidder løst her men har det bedst i pungen… såe… det andet forslag, med at lade Rynke komme til knapperne her… det er nu til overvejelse - om end det nok ikke går så hurtigt.

[quote=Eva;95560]Hvor er hun dejlig den lille Vanilla.

Kunne du holde mundvandet i ro Therese - eller har du oversavlet hele tastaturet?

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Eva, jeg siger dig det var ikke nemt at se Silke over skulderen, mens hun lavede billederne - for du véd jo, hvordan jeg har det med bimser…

Suk… men SineGry har heldigvis ikke læst det med småt i vores kontrakt - for dér står der heldigvis, at Silke som en lille-bitte påskønnelse for arbejdet skal have Vanilla som lillesøster !!!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Therese;95747]Eva, jeg siger dig det var ikke nemt at se Silke over skulderen, mens hun lavede billederne - for du véd jo, hvordan jeg har det med bimser…

Suk… men SineGry har heldigvis ikke læst det med småt i vores kontrakt - for dér står der heldigvis, at Silke som en lille-bitte påskønnelse for arbejdet skal have Vanilla som lillesøster !!!

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

HOV HOV -bøllebankjeg har ikke læst noget med småt nogen steder -grrrierdumme

:?:?:?

Nej ???

Hvor trist…man skal ALTID læse det med småt.

:tihi:

Nej ???

Hvor trist…man skal ALTID læse det med småt.

:tihi:[/quote]

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

[quote=Therese;95747]Eva, jeg siger dig det var ikke nemt at se Silke over skulderen, mens hun lavede billederne - for du véd jo, hvordan jeg har det med bimser…

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Hmm, det tror jeg ikke, du får SineGry med på - du må nok finde en bimselillesøster et andet sted.

-LOL-LOL-LOL-LOL

Æv altzå - man har da aldrig heldet med sig, når man er lidt fræk…

-ihhaltsåå

[quote=Therese;95778]Æv altzå - man har da aldrig heldet med sig, når man er lidt fræk…

-ihhaltsåå[/quote]

Njaa, med din frækhed skulle det være mærkeligt, om det ikke gav pote på et eller andet tidspunkt.

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

[quote=Eva;95787]Njaa, med din frækhed skulle det være mærkeligt, om det ikke gav pote på et eller andet tidspunkt.

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao[/quote]

Jaaaa enig enig enig enig enig-LOL-LOL

[quote=Eva;95787]Njaa, med din frækhed skulle det være mærkeligt, om det ikke gav pote på et eller andet tidspunkt.

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao[/quote]

-grrrierdumme-grrrierdumme-grrrierdumme

Det var da utroligt, som du er flabet… din… din… din frække nabo !

Eeeehm, hvor er det nu at jeg har din nøgle…

-fløjte-fløjte-fløjte

[bigfornaermet][bigfornaermet]

Begynder du nu også ??

Gå nu ikke for meget i Eva’s fodspor - hun er ganske enkelt ikke helt almindelig… men ganske morsom, når det tager hende.

:danse::danse:

[quote=Therese;95921][bigfornaermet][bigfornaermet]

Begynder du nu også ??

Gå nu ikke for meget i Eva’s fodspor - hun er ganske enkelt ikke helt almindelig… men ganske morsom, når det tager hende.

:danse::danse:[/quote]

MIG -what Jeg er da ALTID SØØØØD:wehuu:

:wehu::wehu::wehu:

Ja, du er så…

Ja, du er så…[/quote]

Taaaaaaaaak :wehuu:-neje:forelsket:-danse

[quote=Therese;95919]-grrrierdumme-grrrierdumme-grrrierdumme

Det var da utroligt, som du er flabet… din… din… din frække nabo !

Eeeehm, hvor er det nu at jeg har din nøgle…

-fløjte-fløjte-fløjte[/quote]

Mig da ikke være flabet

-ihhaltsåå-ihhaltsåå-ihhaltsåå

[quote=Therese;95921][bigfornaermet][bigfornaermet]

Begynder du nu også ??

:danse::danse:[/quote]

Hvem gider da også være helt almindelig??

-rækkermegatunge