Tyk vs. Tynd

Håber ikke dette er tilfælled denne gang!
:kryds:

:kryds::kryds:

Tråden virker da ganske stille og rolig og den blev oprettet i går - så jeg tager ikke sorgerne på forskud.

:slight_smile:

Og som nogen måske har bemærket, har jeg dæmpet mig HELT ned ift dette emne.

-engel-engel

[quote=Tante Tut;468670]:):):slight_smile:

Hvor er det godt, at vi har dig til altid at hive gamle tråde frem… men der kommer jo hele tiden nye medlemmer til - så det kan nok ikke undgås, at et emne der HAR været oppe kommer op igen.

:inlove:[/quote]

Hvis du virkelig er så træt af mig Therese, kan du så ikke bare sætte mig på ignore???

PS: Søgefunktionen lever i bedste velgående og der er mig bekendt ingen regler mod at skrive i gamle tråde, hvis man gerne vil give sit besyv med!!

Tråden virker da ganske stille og rolig og den blev oprettet i går - så jeg tager ikke sorgerne på forskud.

-engel-engel[/quote]

Det var mig der oprettede den igår, da en bekendt fik ytret at hun ikke ville stemme på tynde børn i en model konkurrence fordi at de sikker udvikler anoreksi af det…!

Og i øvrigt ville hun ikke stemme på dem da det ikke er pænt…!

For h***** da… det er BØRN!!! Det er sku ikk størrelsen der skal bestemme om de kan posere med tøj i et storcenter!!

Og der var mit pis virkelig bragt i kog!!

[quote=DK Thomani;468681]
Hvis du virkelig er så træt af mig Therese, kan du så ikke bare sætte mig på ignore???

PS: Søgefunktionen lever i bedste velgående og der er mig bekendt ingen regler mod at skrive i gamle tråde, hvis man gerne vil give sit besyv med!![/quote]

:?:?:?:?

Hvor kom den lige fra ???

Hvis du synes at emnet er travet tyndt - og skaber problemer, er det måske ikke det smarteste at hive gamle balladetråde frem ???

:?:?:?

-engel-engel[/quote]

Jamen jeg har skam bemærket at du har dæmpet dig i lidt i forhold til dette emne - det havde jeg da også regnet med :slight_smile:

:tak::tak::tak::tak::tak::tak::tak::tak::tak:

Ja, det havde jeg også selv…

:høhø:

Hvad skal forum så… Dø når alle emner har været vendt? :S Så det eneste nye der må komme billeder og “farvel kat” trådene…?

Jeg synes det er UTROLIGT at folk går ind i en tråd - kun for at skabe ballade. Der er jo INGEN i denne tråd, der “skændes”. Kan det ske at man lave ren tråd, netop for ikke at fortsætte i en balladetråd?

Kom dog med noget i forhold til emnet, hvis det er noget man vil bidrage med. Ellers kan man jo kigge væk… Klart admins kan være bekymret, men så er det jo heldigt vi alle kan melde de ting der går over grænsen. Er der en regel for at et emne kun må tages op x antal gange? :?:?:?
Lad dog tråden være hvis det er et problem…

Der er faktisk kun EN i denne tråd der skaber dårlig stemning :thumbdown:

Jeg synes det er fedt vi andre kan tale, med friske øjne, om et emne - uden at det bliver en ballade tråd :thumbup: Det er dejligt! SÅDAN skal kattegale jo være.

Min kæreste og jeg, snakkede om “tynd/tyk” i dag - fordi jeg er ved at tabe mig… Og jeg nævner denne tråd. Hvor til han så siger…

“Jeg har det på den måde med min højde” - han er lige knap 2 meter høj, og han oplever på ugebasis at blive spurgt af helt fremmede mennesker, hvor høj han er… Han mener ikke det er sårende - bare irriterende, fordi folk jo godt kan SE han er høj - og det jo for dem kan være fuldstændig ligegyldigt hvad der står i passet…

Det er jo det samme med vægten… Fair nok man kan være bekymret for en ven/veninde… Men hvorfor spørger fremmede mennesker… Hmm…

[quote=Abaddon;468692]Hvad skal forum så… Dø når alle emner har været vendt? :S Så det eneste nye der må komme billeder og “farvel kat” trådene…?

Jeg synes det er UTROLIGT at folk går ind i en tråd - kun for at skabe ballade. Der er jo INGEN i denne tråd, der “skændes”. Kan det ske at man lave ren tråd, netop for ikke at fortsætte i en balladetråd?

Kom dog med noget i forhold til emnet, hvis det er noget man vil bidrage med. Ellers kan man jo kigge væk… Klart admins kan være bekymret, men så er det jo heldigt vi alle kan melde de ting der går over grænsen. Er der en regel for at et emne kun må tages op x antal gange? :?:?:?

Der er faktisk kun EN i denne tråd der skaber dårlig stemning :thumbdown:

Jeg synes det er fedt vi andre kan tale, med friske øjne, om et emne - uden at det bliver en ballade tråd :thumbup: Det er dejligt! SÅDAN skal kattegale jo være.

Min kæreste og jeg, snakkede om “tynd/tyk” i dag - fordi jeg er ved at tabe mig… Og jeg nævner denne tråd. Hvor til han så siger…

“Jeg har det på den måde med min højde” - han er lige knap 2 meter høj, og han oplever på ugebasis at blive spurgt af helt fremmede mennesker, hvor høj han er… Han mener ikke det er sårende - bare irriterende, fordi folk jo godt kan SE han er høj - og det jo for dem kan være fuldstændig ligegyldigt hvad der står i passet…

Det er jo det samme med vægten… Fair nok man kan være bekymret for en ven/veninde… Men hvorfor spørger fremmede mennesker… Hmm…[/quote]

ENIG!! :thumbup:

Kan heller ikke se hvorfor der skulle komme ballade… For det er da ikke et tabu at være lidt stor ?? Eller er det ? :?:thumbdown:

Håber forresten at du for stor succes med dit vægttab! -love

[quote=Babyrex;468698]ENIG!! :thumbup:

Kan heller ikke se hvorfor der skulle komme ballade… For det er da ikke et tabu at være lidt stor ?? Eller er det ? :?:thumbdown:

Håber forresten at du for stor succes med dit vægttab! -love[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Du må i al fald ikke tage det personligt, at andre brugere skriver at de er trætte af emnet - du har jo ikke en ærlig chance for at vide, at det har været til debat før.

-surrender-surrender

Du må i al fald ikke tage det personligt, at andre brugere skriver at de er trætte af emnet - du har jo ikke en ærlig chance for at vide, at det har været til debat før.

-surrender-surrender[/quote]

Det gør jeg heller ikke :smiley:

Det er en debat side, og hvis man ikke vil snakke om et emne kan man lade vær med at svare…

[quote=Babyrex;468698]For det er da ikke et tabu at være lidt stor ?? Eller er det ? :?:thumbdown:
[/quote]

Bor du under en sten? :uha:

[quote=Abaddon;468692]Hvad skal forum så… Dø når alle emner har været vendt? :S Så det eneste nye der må komme billeder og “farvel kat” trådene…?

Der er faktisk kun EN i denne tråd der skaber dårlig stemning .[/quote]

Måske hvis du havde været herinde då længe som jeg så du havde oplevet hvordan en del brugere , nogle mere end andre , har såret mig og en stor del af brugerne i disse tråde ville du forstå hvorfor det hele vender sig i mig når jeg ser emnet blive bragt på bane for jeg ved ikke hvilken gang!

Nej ikke en, men mange… - Bor i hus :stuck_out_tongue:

Ej pjat… Hvad mener du ?

Kunne lige se på det her at min hus-joke ikke er passende…

Skal vi tage en samtale via privat ? Jeg er sød, og vil ikke rakke ned eller skændes med nogen -love

Tvivler da stærkt på nogen ville bringe dig ind i en debat du ikke deltog i. :høhø:

Netop …Det er ikke mange måneder siden, vi havde samme emne oppe at vende, og dengang udviklede debatten sig til en frygtelig ballade …Og mange brugere følte sig sårede og ramte af andre brugers fordømmende udsagn, så klart at dette emne har vores ekstra opmærksomhed.

Må man spørge om hvordan dette emne kan komme til at lyde fordømmende ? :?

Jeg husker ikke lige trådens titel, måske andre kan ? Dengang var det de overvægtige som fik slemme drag over nakken …Så klart at der kan ligge meget fordømmelse i sådan et emne, og især fra brugere som aldrig selv har prøvet at være hverken ekstrem tynd eller tyk.

Jeg synes da det er okay at give det ekstra opmærksomhed. Men tjek lige hvad søren det er som fylder i tråden. Det er jo folk(os) som taler om ANDRE tråde. Hvorfor ikke holde os til emnet? De der er ramt før, eller ikke føler de gider/kan overskue en ny debat om emnet, kan holde sig ude?