Tynd killing

Det gør de også på Galliano :slight_smile: Men jeg havde det ligesom dig, da han var yngre - nu har jeg lært at leve med det :slight_smile:

Lis: Jeg syntes ikke Haneben nogensteder skriver at hendes kat havde fået binyrebarkhormon ?? kun Morfin ??

[quote=Lis Dahlstrøm;481190]Det hjælper altid hvis man kan huske hvad man selv gør - da det stod på skrev du binyrebarkhormon - nu skriver du morfin - hvad gav du engentlig?

Og helt ærlig - så er begge rigtig dårlige råd på en killing at videregive. Sund fornuft havde været bedre![/quote]

hos dyrlægen fik hun antibiotika og binyrebarkhormon…og da det ikke havde hjulpet til dagen efter tog jeg til vetten igen og denne gang fik hun så morfin, som jeg fik med hjem

jeg tvangsfodrede hende med A/D - KMR blanding på strøjte

Du må gerne synes dårligt om mine råd, men det er altså min dyrlæge der har foreslået den pågældende behandling.

[quote=haneben;481199]hos dyrlægen fik hun antibiotika og binyrebarkhormon…og da det ikke havde hjulpet til dagen efter tog jeg til vetten igen og denne gang fik hun så morfin, som jeg fik med hjem

jeg tvangsfodrede hende med A/D - KMR blanding på strøjte

Du må gerne synes dårligt om mine råd, men det er altså min dyrlæge der har foreslået den pågældende behandling.[/quote]

Nå - men i tråden dengang nævnte du nu ikke noget om at killingen også fik morfin (men du skrev du forlangte den fik pred? - derfor undredes jeg …

Hvad med at give ham lidt crem frais eller andet sur mælks produkter …

Tænker har du prøvet at give ham torske lever i olie, de er i dåse som en dåse makrel, det fik Morgan da han skulle fedes op .

Håber det ville gå ham godt du har været nok igennem … God bedring med gam

Iøvrigt fremmer B vitamin appetitten - ganske harmløst i en periode

Han får allerede creme fraise og a38 blandet i maden… :slight_smile: