U Body Pillow

Dem har jeg osse lige set på… men de er osse smådyre…

Kastanjer er et HIT !!

Jeg samler hvert år en ordentlig portion og lægger dem i et pudevår - de er SUVERÆNT gode til hold i ryg, nakke og andet ondt… :)[/QUOTE]

er man god til at finde stederne, kan kastanjer jo samles gratis - og et dynebetræk koster vel en 50,- i jysk eller ikea :smiley:
men der er noget arbejde i det! :slight_smile:

[QUOTE=velfa;1119095]Da jeg altid sover på siden, så har jeg enormt svært ved at finde en hovedpude, som er høj nok og støtter nok uden at blive hård eller for blød/flad. Det skal ikke være dun eller memoryfoam. Jeg klarer mig nogenlunde med en (forholdsvis billig) pude fra Jysk med fiberfyld, men fyldet klumper sammen efter et par måneder og bliver ubrugelig. :frowning:

Er der nogen, som kan anbefale en pude eller forhandler?[/QUOTE]

Jeg tror Tempur må have noget, du kan bruge.
Jeg kan også bedst lide de puder, der bouncer tilbage.

Ja… 12 kilo er nok liiige i overkanten, selv for mig - det er jo nærmest en hel person… eller 2 styks Mang Kun…[/QUOTE]

Nu når jeg tænker over det er 12 kg jo faktisk lidt mindre end det jeg sover med i form af Fellini og Hector, og det er da egentlig meget rart :gruble: :tihi:

[QUOTE=PiaB;1119100]er man god til at finde stederne, kan kastanjer jo samles gratis - og et dynebetræk koster vel en 50,- i jysk eller ikea :smiley:
men der er noget arbejde i det! :)[/QUOTE]

:inlove:

Jeg bor lige ved siden af en laaaang række kastanjetræer - og ja, man skal bukke sig et utal af gange - men det er hyggeligt !!

Og de er så smukke, når de ligger der lige så ny-udklækkede og skinner i solen… hmmm… måske skulle jeg samle til et dynebetræk i år ?? :gruble:
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ingrid ??

Undskyld, at jeg spammer din tråd med noget helt andet end det du oprettede den til :ups::ups:

Jae… nu er regning ikke min stærkeste side - men en kædedyne på 12 kilo OG 2 katte = MANGE kilo :tihi::rock::hjerte:… man kunne frygte, at du aldrig kunne komme op og ud af sengen på den måde :høhø:

Haha der har du en pointe. Det er 25 kg så :uha:

[QUOTE=galath;1118874]Jeg sidder lige og researcher noget, jeg skal bruge i anden anledning, og faldt over en såkaldt U Body Pillow. Sådan én tror jeg, at jeg skal have. Nogen af jer, der kender sådan en?

http://www.fossflakes.dk/dk/stottepuder-28/comfort-u-sr.html[/QUOTE]

Jo jeg overvejede det i en periode hvor jeg havde meget ondt pga aktiv gigt. Body pillows findes i mange udformninger, alt efter hvilke behov kroppen nu har for at sove godt. Også et par mere underlige :høhø:

http://www.amazon.com/s/ref=lp_1199122_nr_n_1?rh=n%3A1055398%2Cn%3A!1063498%2Cn%3A1063252%2Cn%3A1199122%2Cn%3A3731991&bbn=1199122&ie=UTF8&qid=1377808647&rnid=1199122

:lol::lol::lol:

Tror sgi at jeg napper ham her - så kan jeg ligge i arm når jeg har lyst og smide ham ind i skabet, når jeg ikke har lyst…

Så tager jeg ham her :hjerte:
Har en ting for isbjørne http://www.amazon.com/Super-Soft-Pillow-Realistic-Accents-Polar/dp/B0043G1XYY/ref=lp_3731991_1_23?ie=UTF8&qid=1377809580&sr=1-23

[QUOTE=ThildeL;1119125]Så tager jeg ham her :hjerte:
Har en ting for isbjørne http://www.amazon.com/Super-Soft-Pillow-Realistic-Accents-Polar/dp/B0043G1XYY/ref=lp_3731991_1_23?ie=UTF8&qid=1377809580&sr=1-23[/QUOTE]

Hvor er han bare SKØN…:wehuu:

(det er da en farlig side… sidder og ser på køkkenting - og der er bare millioner-milliarder ting, jeg godt kunne tænke mig… heldigvis har jeg ikke lært at købe ind på sådanne sider) :ups::ups:

[QUOTE=Tante Tut;1119128]
(det er da en farlig side… sidder og ser på køkkenting - og der er bare millioner-milliarder ting, jeg godt kunne tænke mig… heldigvis har jeg ikke lært at købe ind på sådanne sider) :ups::ups:[/QUOTE]

HVIS du finder ud af det - så brug for himlens skyld den engelske version amazon.co.uk (der kan anbefales! ) Den jeg linker til her er den amerikanske, og når du først skal betale fragt og told og moms og gebyr… kan det ikke betale sig med mindre du har fundet noget VIRKELIG unikt og vil betale prisen…

Mange TING kan man slet ikke købe fra amazon.com. De sender slet ikke til Europa. Somme tider “desværre”, somme tider “heldigvis” :wink:

:lol:

Jeg kan så lige konstatere at Fanni bruger mine ben, som en bodypillow! :klapper:

:kat4:

(2011) priser på kædedyner http://mitlivmedaspergers.dk/wordpress/?p=69

Nøj, jeg kunne godt tænke mig en. :smiley:

Nu vi snakker mystiske puder, hvad så med sådan en?!

QUOTE=Tea;1119167 priser på kædedyner http://mitlivmedaspergers.dk/wordpress/?p=69

Nøj, jeg kunne godt tænke mig en. :D[/QUOTE]

:tak:

Tak Tea… jeg er også blevet lidt lun på sådan en dyne… meeeeen jeg er jo lidt nærig, så det bliver ikke lige nu…:høhø:

:tak:

Tak Ann… jeg er ikke sikker på, at jeg har lyst til at lære at handle derinde… det kunne blive en slem vane :engel2:

Tak Ann… jeg er ikke sikker på, at jeg har lyst til at lære at handle derinde… det kunne blive en slem vane :engel2:[/QUOTE]

Altså, hvis du alligevel køber bøger, musik, film og mange andre ting alligevel kan du som regel spare penge. Fysiske CDer er ofte billigere end download her. Film er meget billigere. Og der skal ikke købes ret meget før du opnår gratis fragt. Jeg har købt mange ting på Amazon med fordel. Så hvis det er noget du alligevel har tænkt at købe, er det bestemt værd at kigge om Amazon.co.uk kan levere.

Tak Ann… jeg køber hverken musik, bøger eller film :tihi: men sådan noget som lækkert og anderledes køkkengrej - dét kunne jeg meget nemt falde for…

Tak Ann… jeg køber hverken musik, bøger eller film :tihi: men sådan noget som lækkert og anderledes køkkengrej - dét kunne jeg meget nemt falde for…[/QUOTE]
Det var bare eksempler. Jeg har købt alt muligt fra kamera og el tandbørster over hårfarve og vægure til pillpockets hos amazon. Alt sammen til ca halv pris af den danske.
Husk bare at engelske stik ser anderledes ud end danske, så enten skal du skifte stikket ud eller lige købe en adapter til en tier eller deromkring :slight_smile: