Udstilling i Nørresundby

Så har vi åbnet for tilmeldinger til 2018s første udstilling på jyrakudstilling.dk.
Det er d. 13.-14. januar i Nørresundby.
Bemærk, at vi trækker tilmeldingsfristen en smule til mandag d. 1. januar kl. 20.00, da ingen af os alligevel sidder og laver udstilling nytårsaften :wink:

Venligst
Dorthe

6 Synes om

Og jeg har nu meldt en hel stak européer til - så nu håber jeg at der kommer en masse tilmeldinger for europée og øvrige kategori 3 så vi kan får BREED BIS for Europé om lørdagen :kryds:

Jeg har kun tilmeldt Blua, Småkagen skal til udlandet før hun kan komme videre…

Jeg skal også have tilmeldt, men hvor mange… Det er jo lige i baghaven :smiley:

Der kommer i hvert fald nogle européer, ellers får jeg nok bank af Eva :tihi:

2 Synes om

Og fru formand :wink:
VH
Susanne

2 Synes om

Dvs. hvis jeg tager til Polen i stedet for at komme med Ziva… så får jeg også bank ?? :scream:

Øh - ja! Mange endda :slem: Vi skal simpelthen bruge enhver EUR med puls i hele Danmark denne gang :slight_smile: Dorthe Elwarth skal komme med Mariehønen også :slem:
VH
Susanne

1 Synes om

Så håber jeg virkelig de to siameser piger venter med at gå i løb… for lige pt tegner det til at blive den weekend jeg tager afsted med Lone og hendes to sia piger til parring i polen…

Så sender du enten Lone og SIA pigerne til Polen uden dig; ELLER Ziva til Nr. Sundby med nogen der gerne vil være i selskab med hende :slight_smile: Piece of cake :wink:
VH
Susanne

1 Synes om

Kan ikke sende Lone afsted alene, da hun ikke kender en fis til noget af det, samt hun ikke kan køre bil… hun er ny i gamet, og kom i de forkerte klør fra start, så nu er jeg ved at hjælpe hende lidt i den rigtige retning… :slight_smile:
Det er også min veninde der stiller hankatte til rådighed, så har lovet hende at jeg er med…

Så må det blive at sende Ziva på tur med en eller anden… kan bare ikke lige se hvem jeg skulle sende hende med…

Du har lige 34 dage endnu til at finde på nogen :wink: Eller finde ud af at overtale de der hunkatte til en anden weekend :slem:

haha !! mine overtalelses evner når det kommer til hunkatte og løbetider kan vist være på et MEGET lille sted… bare se på Ziva… :joy::joy:

Jeg tilmelder hende når jeg har fundet en der kan tage hende med, hvis det bliver nødvendigt…

Helt sikkert du ville få totalt tæv!

1 Synes om

Hun ville simpelthen blive afhentet lørdag morgen af “friends in low places” - men det kan være vi skal sende dem til Vestjylland i stedet :slem:
Nå, der ER 50 EUR derude, men vi skal godt nok have alt med en puls tilmeldt så. Og vi har jo lov at prøve alt hvad vi kan :slight_smile:

1 Synes om

Altså finder du bare nogen der kan tage hende med frem og tilbage, så skal vi Europé folk helt sikkert nok tage os godt af hende? :slight_smile:

1 Synes om

Jeg kan ikke tage hende frem og tilbage, men jeg kan sagtens sætte tid at til at være erstatningsudstiller for hende deroppe.
Det duer jo ikke at der ikke bliver breed bis :slight_smile:

2 Synes om

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om at i vil… :slight_smile: men det er jo lige det med at finde en der kan tage hende med, samt et sted hun kan overnatte i weekenden…

Hvis nogen kan tage hende med frem og tilbage, så finder jeg overnatning! Der er næsten altid et b-medlem, der ikke har kat med - Ole A. måske :slight_smile: Arbejd på transport, så finder vi en løsning på resten :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Med lidt held kan det være Simone vil tage hende med op og hjem igen… hun bor jo ikke ret langt fra os, så det kunne jo være en mulighed…

2 Synes om

Her kommer Brian og Fatal begge dage… Vi skal og vil NYYYYYYYYDE at kunne sove længe på en showdag :smiley:

4 Synes om