Udstilling i Nørresundby

Der er tilmeldt 4 stk herfra

Rappe og Ralf er begge tilmeldt om søndagen.
Lørdag påtænker jeg at komme uden kat og gå steward i stedet.
Det med at gå steward en hel dag og have Ralf med samtidig går ikke, for han bliver til et kryds mellem Terminator og Wreck’It Ralph pga. kedsomhed, når han er uden opsyn for længe :tihi:

2 Synes om

Nu er den lille dumme og den store tykke begge tilmeldt til lørdagens specialshow.

3 Synes om

Der er tilmeldt 4 stk herfra.
Finn, Agatha, Mak og Yogi
Finn dog kun søndag, hvor vi håber han bliver Supreme Premier

1 Synes om

Så er der tilmeldt en EUR og dens venner :wink:

2 Synes om

Badeænderne er også tilmeldt! :danse:

2 Synes om

1 styk tosse kræ af en europé tilmeldt her fra… så må vi se om hun får en legekammerat med eller om hun får en alene tur…

2 Synes om

Meget tyder nok på at Ralf ender med at blive hjemme :frowning:
Den byld i nakken trak godt nok tænder ud og sidste skorpe har kun lige sluppet. Så der er en 1-krone plet uden pels i nakken! :frowning:
Så overvejelserne går nu på, om jeg kan give rappe en god nok oplevelse til at have hende med alene :confused:

Men Ralf har til 1. Januar til at speede pelsen på!!! Han får chancen

Så tag da Ralf med som burmakker :slightly_smiling_face::+1:

Han skal lige kunne gå gennem dyrlægekonrollen jo. Vil så nødigt at det mistænkes for at være ringorm eller sådan noget, når det er en bar plet fra en byld :slight_smile: for så afvises rappe jo også.
Men kommer der bare lidt pels på igen inden, så er han med som selskab :slight_smile: er pelsen ‘ok’, så kommer han med og så håber vi på cert :slight_smile:

Vi har haft Hugo med, hvor han havde en skaldet femkrone i panden… Han var jo mester i at komme til skade som lille :roll_eyes:

Der havde vi sørget for at have en udtalelse med fra egen dyrlæge om, at det bare var en hudafskrabning. Så var der ingen ko på isen - altså jo, dommeren synes ikke, det var så pænt :wink:

Det kunne jeg uden tvivl også få fra min dyrlæge, men januar er ikke lige måneden, hvor jeg bruger den slags penge på et dyrlægebesøg - for at kunne bruge fler penge på udstilling :laughing: så fuld er min pung heller lige efter jul.
Niks møgkatten må gro noget pels eller blive hjemme :stuck_out_tongue:

Vores skrev nu sedlen uden at tage gebyr for hun havde undersøgt ham tidligere. Vi havde eller ikke lige smidt en 500las for sådan en :wink:

Ralf var sidst derinde i september til rabies, så jeg tror ikke jeg er så heldig. Men jeg krydser stadig for at pelsen får speed og kommer frem i tide :slight_smile:

Vi er nu på hele 42 europeer! Jeg tror vi får breed BIS - jeg tror jeg kan finde navne på lige de sidste 8 katte også, som bare lige skal låne en pc og tilmelde sig :slight_smile: Yay - knageme godt gået af udstillerne :slight_smile: Godt nok en lille race, men vi kan godt trække på samme hammel :slight_smile:

8 Synes om

Super fedt med alle de EUR :smiley: !

1 Synes om

Og Anette har lige tilmeldt Billy, så nu er vi på 43 EUR :smiley:

4 Synes om

øv - jeg har lige meldt Ralf fra igen :frowning: Han bliver ikke klar desværre, det kan ikke lade sig gøre som det ser ud nu :frowning:

Så Rappe må lige overvejes også.
Hun KAN i teorien flyttes til om lørdagen, hvis hun virkelig mangler til at få antallet op ift. EUR. Så skal jeg bare ikke gå steward alligevel lørdag, for hun skal ikke sidde alene hele dagen.
Ellers kommer hun nok med søndag og så må jeg se, om hun kan forholde sig til at være af sted alene - ellers er der heldigvis ikke langt hjem med hende :slight_smile:

FEDT! :smiley:

@Susanne_W, prøv lige at tælle op igen :hoho: