Uf for en nat - jeg var meget bange :((

“Natascha”]Puha hvor jeg kender det… Dog var det pga jeg havde fået fjernet mandler… En uge efter drak jeg et glas vand og så stod der ellers blod ud fra sårene i halsen… og hele vasken var fyldt med blod samt blodtråde. Jeg måtte så ringe 112, og blev kørt med ambulancen til næstved sygehus (flot at tage sådan en lang tur på 1½ time mens jeg ligger og sluger mit eget blod fordi jeg SKULLE ligge på ryggen). -uha

Puha, sikken en omgang Natascha -uh
Godt du kom afsted på sygehuset, så de kunne få standset blødningen -gruppekram

Tak for blomsterne… jeg finder lige en vase til dem -hop

Du kan tro at jeg ikke løfter på Emma mere, jeg skal ikke risikere noget -uh

Tak Annette [smilie=hate-smile.gif]
Jeg skal nok passe godt på mig selv [bighappy]

-blomst

Jeg havde ikke set dit indlæg Natascha -uh Det var ikke en sjov oplevelse for dig :((

Puha, der fik du da godt nok mig gjort forskrækket -ked
Turde næsten ik læse færdig…

Hvor er det dejligt at Jeanette, er som hun er… JA hun er en Engel… er helt enig der…

OG MB, hvis der sker dig noget så kommer jeg dælme og hjælper Jeanette -grrr -grrr …

jeg tror vi er ret mange der er af den mening

Hmmmm, begynder da at føle mig lidt forfulgt -høhø -høhø

Så nu tror jeg at jeg vil spinge på “motorcyklen” og så drøne ud af byen - -mb, -mb, -mb,

-hæhæ -hæhæ -hæhæ

Nej tak for jeres omsorg… i er så skønne -møzkram

bornnnnnnn to be wilddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

[quote=“Troldemor”]For fanden MB. Blev sgu da forfærdelig bange mens jeg læste -uha -ked

Jeg håber da godt nok, at det kun er, som lægevagten sagde, et blodkar du har sprunget i halsen… Det er bestemt IKKE din tid endnu [smilie=hate-wall.gif] motocanaglia_nonegiusto

Kunne ikke sige det bedre selv… er paf og mundlam

Hejsa

Nu har jeg ikke lige læst alle svarene - men håber du har det godt igen og at det ikke er noget alvorligt…

Forstår dælme godt du fik et chok - var heller ikke rart bare at læse det :s

Puha hvor skrækkeligt… Jeg ville nok ikke have klaret det så flot som dig.

Sikke en forskrækkelse -uha

Jeg håber ikke der sker mere -forelsket

Sødeste May-Britt. Godt du kommer til læge i morgen.

Jeg kender alt til at blive bange midt om natten. Og det at være alene forværrer det bare. Jeg får nogen gange voldsom hjertebanken når jeg skal sove, og tør næsten ikke lægge mig til at sove af angst for ikke at vågne igen.

Det må da være noget (panik)angst du har Charlotte ??

Og hurra for din gode veninde, Jeannette -engel Hvor er det bare guld værd at have sådanne mennesker i sit liv. -hop

Jamen Jeanette er GULDET -hi5 -thumbs

Eiiiii MB…

Jeg kan godt forstå at du blev bange !!!Sikke en nat…

Godt at du kommer til lægen i morgen og lige bliver tjekket.Håber jo på en opdatering [smilie=hate-smile.gif]

For vi kan da ikke undvære dig,så har har bare at komme ovenpå.Vi skal nok hjælpe det vi kan [bigloony]

-HUG

Taaaark Gitte -møzkram
Jamen jeg har det skam godt -thumbs men skal selvfølgelig op at tjekkes… Skal nok skrive en opdatering imorgen -muhaha

Puuuuuha hvor må det have været en grim oplevelse.
Kan godt forstå som tankerne væltede rundt i hovedet… :frowning:
Godt du får det tjekket.
Jeg håber virkelig det “ikke er andet” end vagtlægen sagde…

føj føj føj da.

Kan fortælle det er IKKE mavesår for der er nok en smerte der er større end smerten ved at føde…

Ved det for jeg har selv haft åbent mavesår :0(

Men for søren da, kan du SÅ komme til læge med dig !!
Du har et barn, som jo gerne sku ha en mor i MANGE år frem i tiden…

Det gør mig virkeligt ondt at høre og håber du snart er på benene igen, også mentalt, for det må jo gå lige i hovedet med de værste tanker, som ik engang en læge kan ta fra en…

God bedring herfra

Py ha… May-Britt. Her sidder jeg og prøver at følge med i alt off topic og så ser jeg det her. Sikke et chok du må have fået. Pøj pøj hos lægen i dag. Og tak du bare ham deroppe i skyerne for Troldemor, hun er guld værd.

Helt enig Pernille.

Hvordan har du haft det i aftes og i nat May-Britt. Har der været noget? Jeg har tænkt meget på dig.

Tak allesammen for jeres omtanke -gruppekram

Det startede desværre med at bløde igen inat da jeg gik i seng, så endnu engang ringede jeg til lægevagten.
Heller ikke denne lægevagt synes det var noget der lød faretruende.

Jeg synes bare det er underligt jeg kan ligge ligeså stille i min seng… og så begynder det at bløde nede i min hals… uden jeg så meget som har hostet eller noget.
Det begyndte at “ralle” fordi det blødte… og så hostede jeg selvfølgelig, ja og så var blodet der så -blåblå

ja, det lyder altså meget underligt. Og så det at det kommer om natten. Godt der bliver kikket på det i dag. Hold da op, hvor ville jeg selv blive skrækslagen over sådan noget.