“Natascha”]Puha hvor jeg kender det… Dog var det pga jeg havde fået fjernet mandler… En uge efter drak jeg et glas vand og så stod der ellers blod ud fra sårene i halsen… og hele vasken var fyldt med blod samt blodtråde. Jeg måtte så ringe 112, og blev kørt med ambulancen til næstved sygehus (flot at tage sådan en lang tur på 1½ time mens jeg ligger og sluger mit eget blod fordi jeg SKULLE ligge på ryggen). -uha
Puha, sikken en omgang Natascha -uh
Godt du kom afsted på sygehuset, så de kunne få standset blødningen -gruppekram
[quote=“Troldemor”]For fanden MB. Blev sgu da forfærdelig bange mens jeg læste -uha -ked
Jeg håber da godt nok, at det kun er, som lægevagten sagde, et blodkar du har sprunget i halsen… Det er bestemt IKKE din tid endnu [smilie=hate-wall.gif] motocanaglia_nonegiusto
Sødeste May-Britt. Godt du kommer til læge i morgen.
Jeg kender alt til at blive bange midt om natten. Og det at være alene forværrer det bare. Jeg får nogen gange voldsom hjertebanken når jeg skal sove, og tør næsten ikke lægge mig til at sove af angst for ikke at vågne igen.
Det må da være noget (panik)angst du har Charlotte ??
Og hurra for din gode veninde, Jeannette -engel Hvor er det bare guld værd at have sådanne mennesker i sit liv. -hop
Puuuuuha hvor må det have været en grim oplevelse.
Kan godt forstå som tankerne væltede rundt i hovedet…
Godt du får det tjekket.
Jeg håber virkelig det “ikke er andet” end vagtlægen sagde…
Kan fortælle det er IKKE mavesår for der er nok en smerte der er større end smerten ved at føde…
Ved det for jeg har selv haft åbent mavesår :0(
Men for søren da, kan du SÅ komme til læge med dig !!
Du har et barn, som jo gerne sku ha en mor i MANGE år frem i tiden…
Det gør mig virkeligt ondt at høre og håber du snart er på benene igen, også mentalt, for det må jo gå lige i hovedet med de værste tanker, som ik engang en læge kan ta fra en…
Py ha… May-Britt. Her sidder jeg og prøver at følge med i alt off topic og så ser jeg det her. Sikke et chok du må have fået. Pøj pøj hos lægen i dag. Og tak du bare ham deroppe i skyerne for Troldemor, hun er guld værd.
Det startede desværre med at bløde igen inat da jeg gik i seng, så endnu engang ringede jeg til lægevagten.
Heller ikke denne lægevagt synes det var noget der lød faretruende.
Jeg synes bare det er underligt jeg kan ligge ligeså stille i min seng… og så begynder det at bløde nede i min hals… uden jeg så meget som har hostet eller noget.
Det begyndte at “ralle” fordi det blødte… og så hostede jeg selvfølgelig, ja og så var blodet der så -blåblå
ja, det lyder altså meget underligt. Og så det at det kommer om natten. Godt der bliver kikket på det i dag. Hold da op, hvor ville jeg selv blive skrækslagen over sådan noget.