aj altså, hvor er jeg bare glad for at du skal til læge idag, bliver squ lidt bange når jeg læser sådan noget
Ja, jeg er også glad for der bliver kigget på det idag.
Det kører i hovedet hele tiden… og jeg kan ikke tage mig sammen til noget som helst -blåblå
Vi ses Jeanette… Jeg er bare så glad for at du kommer og kører mig, kunne slet ikke overskue at skulle til at med rutebil/tog -blåblå
puuuhaa MB, sikke noget skidt…
Grr de dumme læger…
MB har du oså ondt…
Håber og beder til at det ikke er noget slemt, selv om det er slemt nok, at det bare begynder at bløde, så’en uden vidre…
Det kan godt være ar du er ene og alene i dit hus… men vi er her, du er i hvertfald i mit hjerte…
Hanne: Nej, det gør ikke ondt.
det glæder mig at det ikke gør ondt… Det lyder dog underligt… håber virkelig, at det snart går over, og at det er en rift eller sådan noget…
Tak søde Hanne -møzkram
Jamen jeg tror da selv det er en rift / blodkar der brister.
Når lægerne tager det roligt, så bliver jeg også næsten nød til det,selv om det er lettere sagt end gjort
Åh, søde May-Britt. Hvor er det synd, at du skal blive så bange, Godt, at lægen får kigget på det i dag og jeg håber virkelig, at det blot er noget forbigående, hvad jeg da også tror, når du ikke har smerter. Pøj, pøj, min ven.
Åhh nej!
Jeg håber det går over snarest -blåblå
[b]Er der noget nyt om MB ? Er jo helt nervøs, da jeg læste, at hun har været igennem det samme i nat -græd
Kære MB, tænker MEGET på dig, og håber, der ingenting er, at være nervøs for - selvfølgelig er der ikke det, vel…[/b] -HUG
Samme tanke her
Samme tanke her også. Men vælger at tro hun bare er taget på tøsesjov med Troldemor [bigloony]
MB please lad os høre bare et øf fra dig.
-bleg -bleg -bleg -bleg -bleg -bleg -bleg -bleg -bleg -bleg -bleg -bleg
Tak for opdateringen Jeanette [smilie=hate-smile.gif]
Tak Jeanette hvis hun kan spise hotdogs så er jeg rolig -thumbs
Hvornår kan man ikke spise hotdog Karen [smilie=hate-tunz.gif] -hæhæ
Hejsa, så kunn jeg være her -thumbs
Jamen umiddelbart, så kunne lægen ikke se noget, så jeg skal til øre/næse/halslæge imorgen.
Lægen fandt så ud af at mit blodtryk var alt for højt -blåblå
Nu håber jeg så det er fordi jeg har gået og været urolig + at jeg har været igennem en stressende og hård tid pga. min mors død.
Tak for hotdog,en Jeanette… og fritterne -høhø
Det var dejligt at høre fra dig,MB [bigloony]
Godt,at det kun er blodtrykket som det er galt med.Det kan der da gøres noget ved.Fint at du lige bliver tjekket af hals/næse/ øre lægen også…
Mange spekulationer og stress kan udløse mange forskellige ting som hos dig.Men vi skal desværre igennem de ting uanset om vi vil eller ej.Det er bare hådt.
Pas nu godt på dig selv søde MB -HUG
[b]God bedring, og held og lykke med i morgen
Blodtrykket kan da heldigvis rimeligt let behandles.
Tænker på dig -bear [/b]
Jeg skal nok passe på mig selv… og tak ilm søde Gitte -møzkram
Du har helt ret… spekulationer og stress kan være skyld i meget… vi er jo ikke maskiner [smilie=hate-tunz.gif]
Taaark Tina -møzkram
Ja men dit blodtryk har vel også haft meget meget travlt, i et stykke tid nu. -forelsket
Kan du så passe på dig selv [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]
Hov Hov… hvad er der for et par fingre der stikker op der -uha -hæhæ
Skal nok skal nok… passe vildt godt på mig selv -møzkram