Uge 21 Pelspleje

Overskriften er Pelspleje- Lad os se nogle sjove foto af katte i bad, der bliver børstet, slikker sig selv osv. Som sædvanlig er emnet til fri fortolkning :smile:

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag midnat i uge 21 ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag indtil midnat stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med ét billede, og det må gerne være et tidligere vist billede.

3 Synes om

Det er ikke noget for rigtige drenge :roll_eyes::smile:

5 Synes om

Dagens høst.

3 Synes om

Det er godt man kan hjælpes ad :hjerte:

10 Synes om

Prøver du at børste mig væk fra jordens overflade :huh:

14 Synes om

@FinnFrodesNevoe Kører vi egentlig konkurrencen videre i en uge mere? For ellers har jeg da lagt billedet i alt for sent… kan se vi er flere der først har lagt i lidt sent :wink:

@Vipstosen Den kører ind til næste uge med og slutter søndag d. 28.5 :smile:

2 Synes om

Man vasker sig bedst, når man sidder op af ens “mor” :smiley:

7 Synes om

Når man bliver tvunget i i det gode vejr må man bruge tiden fornuftigt…

10 Synes om

Det er fredag og der må stemmes :heart:

1 Synes om

Og ugens vinder er @Vipstosen som næsten lykkedes med at børste en kat væk fra denne klode. Stort tillykke og jeg giver hermed depechen videre :flag:

10 Synes om

@FinnFrodesNevoe du skal lige have @ foran navnet :slightly_smiling_face:

Ligesom jeg har gjort ved dit, så får hun besked

Med venlig hilsen

Lithia og undertegnede takker mange gange. Jeg ligger først et nyt emne op imorgen, da jeg er på vej i seng.

Tænker bare at lade den køre de næste 2 uger medmindre nogen protesterer

5 Synes om

Det tror jeg er en god ide :smiley:

1 Synes om

Har lidt computerproblemer her i huset, og jeg kan simpelthen ikke overskue at lave en ny ugekonkurrence fra mobilen.

Hvis der er en sød kattegals-bruger derude, der vil oprette en ny uge konkurrence, lade den løbe i 2 uger og med overskriften “en genistreg af bedste slags” for mig, vil jeg være meget taknemmemig :pray:

2 Synes om

Tro jeg fik det hele ordnet @Vipstosen

Med venlig hilsen

Tusind tak @Beimis :heart:

1 Synes om