Uge 38 - Kan du huske dengang

Ugens emne er: Kan du huske dengang … - fri fortolkning :blomst:

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag d. 23/9 ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.


Dengang Rø var så lille at han kunne ligge i skål :crazy_face:

6 Synes om

Dengang jeg vaskede katte flere gange dagligt? :cool:

12 Synes om


Dengang man kunne få lov at spise i fred

8 Synes om

… LouLou havde fregner på næsen:

4 Synes om

… da Blua var “velopdragen”…

4 Synes om

Jeg selv åbnede skuffen og fandt alle mine godbidder, nøj du var stolt over at jeg spiste dem alle i at det for spise min mad :smirk_cat::smirk_cat:

Ja, jeg fik lidt ondt i maven…
Gad vide hvorfor du flyttede alle mine snacks :crying_cat_face::crying_cat_face:

Snude dut fra Zebs

4 Synes om

Dengang McCoy, der på næste udstilling stiller op som pensionist! :uha: var sådan en bette spirrevip, der charmede sig til at måtte blive :inlove:

3 Synes om

@Dorthe_R … hvilken del af ‘’ Husk, at du ikke må like et billede før fredag! ‘’ er det du ikke forstod? :venter:

1 Synes om

:flushed:

… Magic fik en baby :heart:

5 Synes om

…da vi fejrede Milly’s 18 års fødselsdag. :flag:


Dushara Tatters and Rags (Somali), Snehvide (huskat) og Ronjas Milly (Norsk Skovkat), 10.06.2012

10 Synes om

… da Gisle vejede langt mindre end 9 kg.

4 Synes om

Min foto app har mindet mig om “denne uge for to år siden”

Puffe var en helt fremragende mor :heart:

5 Synes om

Så blev det fredag og der må stemmes :grin:

3 Synes om

Det er @_DK_Sugieh der har vundet med billedet af Bollen :grin: … Tillykke :puuuuust:

7 Synes om

Jeg takker og sender ham en kærlig tanke, hvor end han er i verden :slightly_smiling_face::heart:

10 Synes om