Underlige Cravings?

Kender i det?

En gang i mellem har man de underligste cravings. Da jeg var gravid levede jeg af argurker i 2 uger og var ved at vende vfrangen ud på mig selv over lugten af noget så normalt som tomat…er i klar over hvor meget mad der er tomat i?! Det er ikke småtingsafdelingen kan jeg afslører!

Når det er den der specielle tid på måneden så får jeg de vildeste cravings. Enten er det lakrids, eller også er det chokolade. Idag har jeg været rigtigt skidt-mas og oven i det har hele kroppen informeret mig om at der sker spændende ting lige om hjørnet.

Tankerne har været omkring chokolade hele dagen! Til sidst knækkede jeg. Det resulterede i at jeg nu foran mig har liggende:

1 400 g. Mælkechokolade Toblerone
1 400 g. Hvid chokolade Toblerone

1 pk. Nellys Oat Cookies - with dark chocolate chunks, coca nibs and coated in milkchocolate

1 4-pak. Daim
1 pk. Cafe Petit Kakaotoppe
1 plade Marabou Digestive

Nu sidder jeg lidt og glor på mit chokolade orgie og har liiiiiidt dårlig samvittighed og er RET irriteret på mig selv. Især over at jeg ikke fik bonen med så jeg kan gå ned og få mine penge tilbage suk

Er der andre der har underlige cravings ind i mellem som de knækker over for?

Gry… smid det ud og smid skraldespanden ud og få det væk så du ikke får det spist…

men ja - jeg har også cravings - typisk Mazarin tærte… i massevis :slight_smile: og chokolade…

da jeg var gravid var det stuvet blomkål og masser af vanilleis med popcorn OG syltede agurker

Jeg har perioder hvor jeg spiser bestemte ting :slight_smile:

Det er sjældent meget “syndige” ting jeg har lyst til, de sidste par ting jeg kan huske er mozarella ost, bladselleri, tomat, agurk og peberfrugter :slight_smile:

Så spiser jeg næsten ikke andet i en uges tid, og så er det noget andet jeg længes efter.

Gravid :?:?
Har i 2 Gry og Gitze, været gravide :?:?-what

Jeps - det var sgutte sjovt efter min mening! havde morgenkvalme 24-7 og kunne kun spise agurk og drikke vand. Til gengæld raslede kiloene af mig. Så ganske effektiv slankekur. Dog ikke en jeg vil anbefale.

Hvor er barnet da henne så :?

Ej, altså Celina… Jeg tænkte det sammen! Jeg blev da også helt forbavset! Jeg ville bare ikke spørge!

Jeg har den også med lakrids…Uhh. det er bare godt!

Tiramisu og vandmelon kunne jeg leve af resten aflivet! :savle:

Barnet venter på mig til næste liv hvor jeg er parat :slight_smile:

Det er smukt skrevet :inlove:

Jeg kan få den ledeste sukkertrang - ikke bare sådan en lyst, men nærmest en besættelse. Og når jeg så sidder alene hjemme med 2 sovende unger, og der ikke er noget slik i huset, føler jeg næsten desperationen gør mig panisk :tihi:.

Som gravid 1. gang kunne jeg ikke fed mad nok, burger, pommesfrites MC.D. osv.
2.gang havde jeg den ledeste kvalme og levede af A38 i 6 uger - skarpt efterfulgt af sukkertrang… og den afhængighed har så fulgt mig i næsten 4 år nu :prut: :tihi:

Men nu har jeg været på “afrusning” i 5 dage, og for første gang i løbet af hele sommeren har jeg (idag) ikke følt et behov :thumbup:

Chokolade er klart mit foretrukne “fix” :høhø:

Ja, jeg er jo gravid og det svinger lidt hvad jeg har af cravings, men jordbær er højt på listen pt. og vingummier.
I min sidste graviditet var det vindruer og ris alamande. :tihi:

Kvalmen her gik heldigvis over efter uge 11. Kastede konstant op fra uge 5 til 11, men har også prøvet at det har varet alle 9 mdr., så er glad for at det gik væk. Er så begyndt at få halsbrand i stedet og slankekur- næppe her, men det ryger som regel hurtigt af bagefter.

Ved de månedlige perioder har det altid været chokolade, som jeg havde lyst til.

:savle: :savle: :savle:

Cola Light… jeg SKAL have min 1/2 liter hver aften - els bliver jeg godt nok SÆR…

:slem::slem::slem::slem::wittsend::wittsend::wittsend:

det gælder også mig… men jeg nåede vel ind i 2 trimester før jeg fik aborten…

hospitalssjusk når det var værst… så jeg nåede at få alle ubehagelighederne med…

[quote=Battlestar;237634]det gælder også mig… men jeg nåede vel ind i 2 trimester før jeg fik aborten…

hospitalssjusk når det var værst… så jeg nåede at få alle ubehagelighederne med…[/quote]

:knuser::knuser:

ÆV…

ÆV…[/quote]

ja ret meget faktisk…

men jeg har aldrig rørt stuvet blomkål siden … og is spises ikke længere med popcorn OG syltet agurk… højest med chokolade-topping

:):slight_smile:

Da jeg var gravid for 200 år siden, sprang jeg ud af dynen om morgen for at spæne ned ad gaden og købe…

:savle::savle::savle:

CITRONER !!!

Hjem og skære dem ud i både og spise dem i ulidelige mængder…

:savle::savle::savle:

Jeg havde dem helt for mig selv…ingen havde lyst til at deltage…

:?

Til gengæld kunne jeg ikke TÅLE lugten fra en pølsevogn…

-brækkesig

Da jeg ventede Mathias, der havde jeg den aller største hang til frugt.
ALT hvad der var frugt og grønt røg indenbords, og jeg følte mig faktisk lidt sund. Jeg kunne dog ikke forstå, hvorfor jeg blev så tromle tyk, indtil jordemoderen havde snakket med en diætist om det.
Jeg fik simpelthen for megen frugt sukker, hvilket også resulterede i en vægtforøgelse på lidt over 20 kg -what

Da jeg så ventede Nicolaj, tænkte jeg “Så kan det sq også være lige meget.” Og så fik den ellers på alle tangenter. Lakrids, sund mad, forskelligt varieret kost og selvfølgelig slik (Ikke chokolade)
Jeg tog lige omkring 15 kg på med ham. :besvimer:

Første gang tabte jeg mig 25 kg, og anden gang tabte jeg mig 10 kg, så jeg er vist på startpunktet igen :klapper:

min mor vejede 6 kg mindre da hun havde født mig til trods for at hendes vægt var steget med 4 kg under graviditeten…

lige siden har hun påstået jeg tærer på hendes kræfter -LOL

hun skulle bare have spist lidt mere frugt -LOL

[quote=Therese;237645]:):slight_smile:

Da jeg var gravid for 200 år siden
[/quote]

Skal lige vide hvilken creme du bruger, og hvilken diæt du lever efter… :stuck_out_tongue: