Underlige Cravings?

-what-what

Jeg vejde 49 kilo, da jeg fik at vide at jeg var 5 uger henne… den dag jeg fødte vejede jeg… 65 kilo !!!

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Men de gled hurtigt af igen, for jeg boede på 3. sal og havde ikke vaskemaskine eller andre bekvemmeligheder, såsom papirbleer - næe… jeg gik på møntvask og vaskede stofbleer - og så ned og hænge dem på tørresnoren…

:inlove::inlove::inlove:

:høhø: :høhø: :høhø:

Jeg bruger udelukkende Irma’s serie Tusindfryd til al personlig pleje… og diæten : NUL kød… og jeg holder mig faktisk rimelig godt…

-engel

[quote=Therese;237673]:høhø: :høhø: :høhø:

Jeg bruger udelukkende Irma’s serie Tusindfryd til al personlig pleje… og diæten : NUL kød… og jeg holder mig faktisk rimelig godt…

-engel[/quote]

Hmm. Så bliver jeg nok ikke over 200 år gammel

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Se bare her :

Her er jeg 19 år gammel og min søn er ca. 1 1/2 år - og jeg har ikke forandret mig siden…

-snydt-snydt-snydt

[quote=Battlestar;237668]min mor vejede 6 kg mindre da hun havde født mig til trods for at hendes vægt var steget med 4 kg under graviditeten…

lige siden har hun påstået jeg tærer på hendes kræfter -LOL

hun skulle bare have spist lidt mere frugt -LOL[/quote]

Ja det skulle hun. Der er ikke noget der er bedre til at smide sig på sidebenene end frugt - ihvertfald ikke når man er gravid, og bare kaster det i hovedet :klapper:

[quote=Therese;237682]:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Se bare her :

Her er jeg 19 år gammel og min søn er ca. 1 1/2 år - og jeg har ikke forandret mig siden…

-snydt-snydt-snydt[/quote]

er det dig Therese ??

:ok: :ok: :ok:

JÆP !!!

:ups:

Da jeg var gravid spiste jeg spandevis af Bearnaicesause hver dag.

Jeg havde aldrig kvalme og tog kun 6 kg på.

Jeg tabte 8 kg da jeg fødte :slight_smile:

Idag ved jeg ikke om jeg har en speciel lyst. Så længe tingene jeg har lyst til er i huset, ja så behøver jeg ikke at spise dem, men er de her ikke, ja så kan jeg gå total kold. :høhø:

Da jeg ventede mig, især med Linda . Spiste jeg ikke, men åd gulerødder :høhø:. Så da hun blev født var hun helt gylden ,de troede faktisk hun havde gulsot , det havde hun ikke , bare en mor som elskede gulerødder :wehu:

Da Michelle begyndte at spise mad fik hun utrolig meget gulerodsmos fordi hun elskede det.

Hun blev også helt orange :høhø:

Første graviditet var jeg helt vild med franske kartofler og rundstykker med tandsmør og Nutella. Anden graviditet var det bagte kartofler med læssevis af hvidløgssmør. Tredie gang var der ingen specielle ting :slight_smile:

Har ikke rigtige nogle underlige cravings, men jeg er edderhyleme blevet sulten af at læse denne tråd!!!
Men det der med citronerne var lidt af en turn-off…

Det er muligvis lidt OT, men min mor var bare mørk i huden. Så da jeg blev født meget gylden, og tilmed 5 uger for tidligt, var personalet overbeviste om at jeg havde gulsot. Det at jeg kun vejede 2430 gram, og dermed var selvskreven kandidat til kuvøse, (dengang hed grænsen 2500 gram - ved ikke med i dag), gjorde det kun værre.
(Endnu mere OT; min mor fødte mig på sin fødseldag. Så det blev fejret med lagkage og champagne - det er da skønt! :thumbup:)

Men! Jeg var en fighter! Alle beskyldninger om gulsot forsvandt, og min mor og jeg tog hurtigt hjem, uden en eneste tur i kuvøsen, da jeg hurtigt tog på. (I dag, da jeg når en kampvægt udover det normale, kunne jeg godt have været foruden :tihi:)

Jeg ved det er OT, men stadig en sød historie. :slight_smile:

hvis noget sætter sig i hovedet er jeg nødt til at give efter - dog ikke i de mængder som gry -
men kina mad, fritter, pancakes, øllebrød, kakao m flødeskum, knækbrød - u name it - de særeste ting

:høhø: :høhø: :høhø:

Tror du stadig ikke på det - eller er du for chokeret ??

Husk på, at billedet er fra 1978 - og jeg er kun blevet kønnere siden… heldigvis…

:stuck_out_tongue:

[quote=Therese;237842]:høhø: :høhø: :høhø:

Tror du stadig ikke på det - eller er du for chokeret ??

Husk på, at billedet er fra 1978 - og jeg er kun blevet kønnere siden… heldigvis…

:p[/quote]

nu har jeg aldrig set et billede af dig der er nutidigt :slight_smile: men jeg tror dig -LOL

[quote=Battlestar;237844]
nu har jeg aldrig set et billede af dig der er nutidigt :slight_smile: men jeg tror dig -LOL[/quote]

-what

Nej, og vær du godt tilfreds med det… misundelse er en grim ting…

:fin::inlove::p:høhø:

[quote=Therese;237847]-what

Nej, og vær du godt tilfreds med det… misundelse er en grim ting…

:fin::inlove::p:høhø:[/quote]

heeeeeeeeeeeeey… jeg skal da have noget at stræbe efter (fedte fedte fedte)… kom nu!!!

-LOL -LOL -LOL -LOL

Du har vist ikke noget at stræbe efter, du er en smuk, ung og klog Frue…

:ok:

[quote=Therese;237928]-LOL -LOL -LOL -LOL

Du har vist ikke noget at stræbe efter, du er en smuk, ung og klog Frue…

:ok:[/quote]

jo men du er jo lige 20 år ældre… det er det jeg mener… jeg skal jo vde hvor flot jeg skal være om 20 år… IKK??? :p:p