Underlige Cravings?

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Skal vi mødes i aften efter mørkets frembrud oppe i Bellahøj- Skoven ???

-what

Skal vi mødes i aften efter mørkets frembrud oppe i Bellahøj- Skoven ???

-what[/quote]

-LOL mor siger jeg ikke er gammel nok til at være ude efter kl 22

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Okai… men… jeg gør dig ikke noget, søde lille vense… :høhø::høhø:… vi venter til vinter så… der er det mørkt ved 16-tiden…og jeg er bare xtra køn i mørket…

:fin::fin::fin::fin:

Det var sgu godt nok en masse cravings du fandt dig der LOL

Under min første graviditet var det bare kitkat og mathilde kakao der styrede LOL
Anden gang var det honningmelon og cola der var yummy…

Nu når jeg ikke er gravid og jeg kan få lyst til noget lækkert så varierer det meget, en gang kan det være chokoladekiks eller kage, andre gange chips eller chokolade… Eller mælkesnitte :tihi:

Men faktisk kan jeg bedst lidt at spise noget frugt istedet for… Eller noget ristet toast med nutella og et glas mælk YUUM

[quote=Tea;237770]Det er muligvis lidt OT, men min mor var bare mørk i huden. Så da jeg blev født meget gylden, og tilmed 5 uger for tidligt, var personalet overbeviste om at jeg havde gulsot. Det at jeg kun vejede 2430 gram, og dermed var selvskreven kandidat til kuvøse, (dengang hed grænsen 2500 gram - ved ikke med i dag), gjorde det kun værre.
(Endnu mere OT; min mor fødte mig på sin fødseldag. Så det blev fejret med lagkage og champagne - det er da skønt! :thumbup:)

Men! Jeg var en fighter! Alle beskyldninger om gulsot forsvandt, og min mor og jeg tog hurtigt hjem, uden en eneste tur i kuvøsen, da jeg hurtigt tog på. (I dag, da jeg når en kampvægt udover det normale, kunne jeg godt have været foruden :tihi:)

Jeg ved det er OT, men stadig en sød historie. :)[/quote]

Ja , den er da bestemt sød :inlove:

Lægen jeg snakkede med ,dengang vi fandt af det bare var gulerødderne skyld, hun var gylden . Fortalte også han havde været børnelæge i Afrika , der kigger man på deres tunger , for at se om de er gule :slight_smile: