Underlige sammensætninger - mad

For længe siden havde vi en tråd og underlige ting vi sætter sammen og som vi syntes er lækre. Jeg syntes vi skal prøve igen

Lad mig høre jeres

Jeg syntes at Grønne syrlige æbler og salmiak lakrids høre sammen

En ostemad, ost uden kommen, men med løg på, men med rå løg, mums.
En mad med mayoneise, tomater, rogn, citronsaft og en peberblaning, uha det er godt.
En mad med mayoneise, tomater og masser af rå hvidløg, det er kræs.

Leverpostej med spegepølse :ups:

… Det er måske lidt underligt med makrel guf med fransk brie , syntes jeg smager godt -høhø

Og hvis den skal leve op til Jans forventlinger: remoulade og bunker af rå løg…

Damn :uha: og den mand har jeg giftet mig med!!! Helt frivilligt!!! :S
Der må findes noget der hedder Momentan Sindssyge!!! -LOL

At det var min MOR, der lærte ham at spise dette vamle stykke smørrebrød, undlader jeg naturligvis helt at nævne :fløjte:

Nå, hva’… jeg er selv lidt vild med varm kartoffelmos med revne gulerødder syrnet med lidt citronsaft… det’ go’ mam! :thumbup:

-what (mangler en ad smilie, som ikke er så slem som denne -brækkesig ) :tihi:

Det smager MUMS med revet ingefær på stegt flæskekød. Det giver også en sprød svær og en pragtfuld sovs.

Der gik en pige i min paralelklasse i folkeskolen.

Hun kunne KUN spise bananer hvis hun samtidig kunne dyppe den i henholdsvis mayonaise og sukker.

Det synes JEG så var smadder ulækkert.

Da jeg gik på efterskole var der et trendt med at spise nutella med en skive ost ovenpå.

Vi spiste så også underlige ting…vanillieis med tabasco-sovs på Gg

Jeg selv spiser en ting som mange synes er underligt. Leverpostej med en stribe mayo på og gerne salt peber og ristede løg. Det er dog ikke noget jeg ynder at spise for tiden da jeg jo skal passe på med både fedt og mælkeprodukter suk

Min lillesøster spiser banan madder (rugbrød) med mayonaise på.

En gammel veninde spiste pålægs chokolade med ost på.

Selv kan jeg godt lide leverpostej med ketchup og leverpostej med agurk, mayonaise og salt og peber på :slight_smile:

Så er det ikke mig der er totalt åndssvag med min mayo på leverpostej Gg

nix jeg synes også det er gååååf :smiley:

og så er jeg en af dem der godt kan li pålægschokoladen under osten :rock:

Og så er der nogen der synes islændinge har underlige madvaner … :rulleøjne:

sikke nogle sammenblandinger :tihi:

Da jeg lærte Karsten at kende, spiste jeg heller ikke leverpostej med mayonnaise. Det lød for ulækkert synes jeg, men jeg smagte det, og det smager skide godt. Jeg putter så stegte løg på. :savle:

Min mand spiser Leverpostej med meget remoulade og kapers på :S
Eller ost med stærk sennep og rå løg.

Sodavandsis - Filur eller Champagnebrus - med saltlakrids til, helst salmiakstænger.

Leverpostej med mayonaise og ristede løg er også fint :thumbup:

Jeg tror faktisk at der er rigtig mange der spiser leverpostej med mayonnaise på, bare ikke mig. :smiley:

Nææ en rugbrød eller en skive toastbrød med mayonnaise, stærk ost, kold kartoffel, tomat, rå løg, purløg, salt, peber og så lige en rå æggeblomme se det smager. :thumbup:

det er da et faktum at syrlinger, laserstråler u name it smager bedst sammen med salmiak lakrids - kan klart stå inde for salmiak stjerner og laserstråler.

Da jeg var barn spiste jeg pålægschokolademadder med mayonnaise og ristede løg

Nogle veninder fra gymnasiet spiste leverpostej med syltetøj. Den ene betingede sig dog, at det skulle være jordbærsyltetøj, ellers var det ulækkert :slight_smile:

Jeg kan godt lide en rugbrødsmad med ost, stærk sennep og spegepølse. Flemming synes, jeg er åndssvag :rulleøjne: