Burde måske have været under Kost ernæring og sygdomme :S :?
Hvis han selv er kravlet derind, burde han indstilles til Darwin-prisen
Burde måske have været under Kost ernæring og sygdomme :S :?
Hvis han selv er kravlet derind, burde han indstilles til Darwin-prisen
jeg har lige været i zoo - det er ikke ret nemt at komme derind…
den mand må virkelig have gjort en indsats for at tage livet af sig selv
Godt han valgte at gøre det udenfor åbningstid:yikes:
Tine
[QUOTE=Battlestar;893175]jeg har lige været i zoo - det er ikke ret nemt at komme derind…
den mand må virkelig have gjort en indsats for at tage livet af sig selv[/QUOTE]
Det var også min tanke - man kan jo ikke bare åbne en låge, der skal en del mere til?
Jeg kunne ikke lade være med at tænke om han havde indtaget noget han ikke burde og så i sin rus ville klappe de søøøøde misser. Hvem ved?
Faktisk - min mand kendte en idiot i sine unge dage, der ville ae løven - den så så sød og fredelig ud… og han (idioten) var ikke engang fuld eller skæv…(Han blev stoppet, bare rolig)
Jeg kender godt selv den dér kriblen i fingrene. Den sorte panter lå engang så tæt på hegnet og døsede i solen, at jeg kunne ha’ rørt den. Og den lignede jo besnærende en sort huskat i overstørrelse Men, helt så dum er jeg ikke - trods alt
[QUOTE=Battlestar;893175]jeg har lige været i zoo - det er ikke ret nemt at komme derind…
den mand må virkelig have gjort en indsats for at tage livet af sig selv[/QUOTE]
[QUOTE=Ann R;893276]Det var også min tanke - man kan jo ikke bare åbne en låge, der skal en del mere til?
Jeg kunne ikke lade være med at tænke om han havde indtaget noget han ikke burde og så i sin rus ville klappe de søøøøde misser. Hvem ved?
Faktisk - min mand kendte en idiot i sine unge dage, der ville ae løven - den så så sød og fredelig ud… og han (idioten) var ikke engang fuld eller skæv…(Han blev stoppet, bare rolig)
Jeg kender godt selv den dér kriblen i fingrene. Den sorte panter lå engang så tæt på hegnet og døsede i solen, at jeg kunne ha’ rørt den. Og den lignede jo besnærende en sort huskat i overstørrelse Men, helt så dum er jeg ikke - trods alt ;)[/QUOTE]
Det undrer så mig, har de lavet noget om siden jeg var derinde i eftersommeren 2011 eller husker jeg helt galt :?
Jeg mener at kunne huske det så ud til at man forhodsvist ‘nemt’ kunne komme derind. Vores rundviser nævnte da også, at hvis kom man derind måtte man klare sig selv; ingen hjælp at hente netop fordi de er så farlige.
Har ‘selvfølgelig’ ikke billeder derfra lige her, skal se om jeg kan huske at kigge, når jeg kommer hjem
[QUOTE=danpia;893323]Det undrer så mig, har de lavet noget om siden jeg var derinde i eftersommeren 2011 eller husker jeg helt galt :?
Jeg mener at kunne huske det så ud til at man forhodsvist ‘nemt’ kunne komme derind. Vores rundviser nævnte da også, at hvis kom man derind måtte man klare sig selv; ingen hjælp at hente netop fordi de er så farlige.
Har ‘selvfølgelig’ ikke billeder derfra lige her, skal se om jeg kan huske at kigge, når jeg kommer hjem
:)[/QUOTE]
Så vidt jeg husker er det heller ikke så svært at komme derind, men jeg er også i tvivl om jeg husker rigtigt.
Som jeg husker det, bor de i et “hul” - Altså, man står og kigger ned på dem.
Der var interview med …ehmm… Zoo’ens direktør måske… Men i hvert fald fortalte han at manden har kravlet over to store hegn OG over en vandgrav. Så han har virkelig villet ind til misserne…
Jeg kan IKKE hidse mig op over det her. Folk er sq for dumme. Stoffer/alkohol eller ej. HVEM finder på at gå ind i en lukket zoo for at kravle over en masse hegn?? Nej! Misserne har beskyttet deres revir og set et bytte. Længere er den ikke.
At TV2 News har det som BREAKING STORY og har kørt med denne nyhed hele dagen, bekræfter vist bare at vi er i agurketid… Medierne skulle måske koncentrere sig lidt mere om gidslerne, der har været tilbageholdt i over 560 dage i Somalia…
PS - jeg har ikke været i Kbh Zoo i 4-5 år, så jeg husker ikke selv anlæget og dømmer kun ud fra hvad jeg har læst mig til…
[QUOTE=Blabl;893327]Så vidt jeg husker er det heller ikke så svært at komme derind, men jeg er også i tvivl om jeg husker rigtigt.
Som jeg husker det, bor de i et “hul” - Altså, man står og kigger ned på dem.[/QUOTE]
Ja de er nede i et hul, ellers deres vandgrav er, og deres plads er ligesom hævet op på samme niveau som publikum står.
Men huske rjeg rigtigt så skal man over hegn og hæk, for så og dumpe ned i vandgraven.
Det er i hvert falde ikke noget man “kommer” til.
[QUOTE=Quivive;893369]Ja de er nede i et hul, ellers deres vandgrav er, og deres plads er ligesom hævet op på samme niveau som publikum står.
Men huske rjeg rigtigt så skal man over hegn og hæk, for så og dumpe ned i vandgraven.
Det er i hvert falde ikke noget man “kommer” til.[/QUOTE]
Ja, så husker jeg rigtig nok. Og kan godt huske den grønne vandgrav
Men nej, man falder ikke deri ved et uheld.
[QUOTE=danpia;893323]Det undrer så mig, har de lavet noget om siden jeg var derinde i eftersommeren 2011 eller husker jeg helt galt :?
:)[/QUOTE]
Indrømmet - jeg har ikke lige været der for nylig, men jeg er da ret sikker på, at det ikke er noget man kommer til ved et tilfælde?
Jeg så en udtalelse fra Zoo om at de altså ikke havde tænkt hverken at skyde tigrene eller andet i den stil - det er jo ikke deres skyld. Heldigvis.
Og så så jeg en video på DR (mener jeg) “første billeder af tigrene efter” Uuuuha! Og så billeder af to tigre der luntede rundt i et anlæg. Om det var taget i dag eller i forrige måned kunne ingen se. altså! Men drama skal der til - og billeder af gerningsmændene m/k
Ok ja den presse… Men dejligt at se det ikke får nogen konsekvens for tigrene som jo er helt uden skyld, men synd for de dyrepassere der fandt manden, det må ikke være rart
du har ret … folk er sgu for dumme…
HVEM finder frivilligt på at tage bare i NÆRHEDEN af et land berømt og berygtet for at tage gidsler og tilbageholde folk og slå dem ihjel efter forgodtbefindende ?
Ja, der er vist tale om et ægte ZOOicide :høhø: - og nej, det må ikke have været behageligt for dyrepasserne, og sikkert heller ikke for manden mens det stod på … man kan jo spørge sig selv om det måske skyldtes, at han ikke var helt rigtig i hovedet, eller som tidligere nævnt stoffer/alkohol mv., der gjorde at han fandt på det. Nå, det skal medierne såmænd nok få gravet rigeligt frem om de kommende dage, de har åbenbart ikke andet at lave.
jeg har simpelthen ikke gide læse artiklen…
Han var vel selv kravlet derind…
så lgie på overskriften at de ikke bliver aflivet…og det er FAIR…
det har vel været mandens egen skyld?
Jeg kunne forstå, hvis tigerene var kommet ud…
ØV, at folk er så dumme
Jeg har set et program på ANimal planet, hvor løven hoppede ud, og der blev den også skudt, for at redde de mennesker der var i fare!
det er jo noget helt andet i forhold til det her?..
Synes det er øv, at pressen skal blæse det sådan op!
Uanset hvad, så er det da forfærdeligt tragisk for hele hans familie, og selvfølgelig er det jo ikke tigernes skyld. Men min medfølelse til familien, uanset hvorfor han var der, jeg synes altid det er trist, når et menneske begår selvmord. Trist!
[QUOTE=DK Zaphy;893484]jeg har simpelthen ikke gide læse artiklen…
Han var vel selv kravlet derind…
så lgie på overskriften at de ikke bliver aflivet…og det er FAIR…
det har vel været mandens egen skyld?
Jeg kunne forstå, hvis tigerene var kommet ud…
ØV, at folk er så dumme
Jeg har set et program på ANimal planet, hvor løven hoppede ud, og der blev den også skudt, for at redde de mennesker der var i fare!
det er jo noget helt andet i forhold til det her?..
Synes det er øv, at pressen skal blæse det sådan op![/QUOTE]
Det skete netop for en udsprungen ung huntiger for 20 dage siden i Knuthenborg Safaripark.
De skød den selvfølgelig med det samme.
[QUOTE=Barky;893599]Det skete netop for en udsprungen ung huntiger for 20 dage siden i Knuthenborg Safaripark.
De skød den selvfølgelig med det samme.[/QUOTE]
Okay… har jeg ikke hørt noget om :o
Jeg ELSKER knuthenborg safaripark, fordi dyrene har så meget plads…
og selvf. er det synd for personens pårørende…det er dem det går ud over
[QUOTE=DK Zaphy;893603]Okay… har jeg ikke hørt noget om :o
Jeg ELSKER knuthenborg safaripark, fordi dyrene har så meget plads…
[/QUOTE]
Jeg har også altid nydt besøgene i Knuthenborg.
Tigeren havde en afvigende adfærd og var alligvel ikke godkendt til avl pga sin adfærd. Så på sin vis går der ikke noget af avlsarbejdet tabt ved at hun er sprunget over hegnet og er blevet skudt. Mere kød og plads til de andre store missere…
[QUOTE=Barky;893606]Jeg har også altid nydt besøgene i Knuthenborg.
Tigeren havde en afvigende adfærd og var alligvel ikke godkendt til avl pga sin adfærd. Så på sin vis går der ikke noget af avlsarbejdet tabt ved at hun er sprunget over hegnet og er blevet skudt. Mere kød og plads til de andre store missere…[/QUOTE]
det lyder lidt vildt, at den har hoppet over hegnet, men det jeg så program om, havde den hoppede op ad den “væg”, hvor publikum stod på den anden side…
Så enig med det her…