Urenlighed efter afliving af Ebony

[quote=Tea;376946]Der har stadig ikke været nogle uheld udenfor bakken. :ok:

Siden jeg stillede bedrolleren op, har ingen af dem dog brugt den gamle bakke (som nu er uden låg). Så de ville ikke have en nr. 2 bakke, de ville bare have en ny. :høhø: Begge bakker får dog lov at stå, det er bare lidt spøjst. :)[/quote]
Så vidt jeg husker, har du stadig tre bedrollers under sengen :muhaha:
De er nemlig alle tiders til de store katte, og der slæbes ikke så meget grus med ud - eller op:)

[quote=Mega;376976]Så vidt jeg husker, har du stadig tre bedrollers under sengen :muhaha:
De er nemlig alle tiders til de store katte, og der slæbes ikke så meget grus med ud - eller op:)[/quote]
Haha, sandt nok. :høhø:

Det er bare ærgerligt at der ikke er kant på, for Fnuggi er en ivrig graver. Så han skovler grus ud… Men heller det, end alt mulig andet på gulvet. :slight_smile:

[quote=Tea;376980]Haha, sandt nok. :høhø:

Det er bare ærgerligt at der ikke er kant på, for Fnuggi er en ivrig graver. Så han skovler grus ud… Men heller det, end alt mulig andet på gulvet. :)[/quote]
Skær midterstykket ud af låget, så kun kanten er tilbage, og sæt den på.

Smart! :ok:

[quote=Tea;376946]Der har stadig ikke været nogle uheld udenfor bakken. :ok:
[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Hehe, de er kloge de katte :slight_smile: Måske kan du efter et stykke tid stille bedrolleren der, hvor den gamle bakke står og sige farvel til den gamle igen? Jeg ville dog vente i laaaang tid med at eksperimentere, i hvert fald nogle måneder, til de har glemt alt om at man kan lægge gaver andre steder :slight_smile:

mvh. tina

Hahaha :klapper::klapper::klapper:

mvh. tina

[quote=taina;377072]Hehe, de er kloge de katte :slight_smile: Måske kan du efter et stykke tid stille bedrolleren der, hvor den gamle bakke står og sige farvel til den gamle igen? Jeg ville dog vente i laaaang tid med at eksperimentere, i hvert fald nogle måneder, til de har glemt alt om at man kan lægge gaver andre steder :slight_smile:

mvh. tina[/quote]
Et eller andet bør jeg nok finde ud af. Bedrolleren står midt i stue/soveværelse (jeg bor i en 1-værelses), og det ser lidt voldsomt ud.
Men enig - jeg tør ikke lave noget om, det næste lange stykke tid. Så må jeg se på det til den tid. :slight_smile:

Er du gal, det er hårdt arbejde!! -surrender Jeg er ikke engang halvvejs, men må holde pause, da min ene arm syrer, og jeg i øvrigt er så svedig at låget smutter mellem hænderne på mig. Argh.

[quote=Tea;377218]Et eller andet bør jeg nok finde ud af. Bedrolleren står midt i stue/soveværelse (jeg bor i en 1-værelses), og det ser lidt voldsomt ud.
Men enig - jeg tør ikke lave noget om, det næste lange stykke tid. Så må jeg se på det til den tid. :)[/quote]

Jeg ville give det et stykke tid … fx et par uger … derefter kan du måske skubbe den stille og roligt hen mod væggen?

Det skete helt af sig selv, tidligere i dag. Jeg var ved at rydde op, og skubbede den ind under skrivebordet. Jeg glemte at sætte den ud igen, men de har begge været i den. :slight_smile:
Så her bliver den stående.
Bedrollerbakke - nu med kant:

Enden af sofaen til venstre, og skrivebordben til højre. (Kattehår og -grus er en del af indretningen. :tihi:)

Brug en el-sav med specialklinge.
Det gør jeg, når der skal saves i plexiglas og glasfiberplade, men indstil hastigheden til lav, så materialet ikke smelter sammen bag saven.

[quote=Mega;377856]Brug en el-sav med specialklinge.
Det gør jeg, når der skal saves i plexiglas og glasfiberplade, men indstil hastigheden til lav, så materialet ikke smelter sammen bag saven.[/quote]
Sådan noget smart noget, ligger jeg slet ikke inde med. :slight_smile: Men det lykkedes da! Se evt. billede et par indlæg over dette.

Sør’me godt gået Tea - For resten er bedrollers i den størrelse (med små hjul under) på tilbud i Bygma til 90 kr.

Taktak. Føler mig også lidt sej, på den handywoman-agtige måde. :høhø:
Jeg kan så også fortælle, at når der nu engang er hjul under, kan det betale sig at bruge dem! Da jeg skulle have låget på, løftede jeg den ud, hvilket gjorde at den flækkede i kanten, og der kom grus ud over det hele. Så den på billedet er faktisk bedroller nr 2. :ups:

Tea - Hehe nice work. Godt at høre at det virker -thumps