Urenlighed hos et af plejebørnene :(

[QUOTE=Vipstøsen;954669]Har du nogen ide om dosering til sådan en lille en?

[/QUOTE]

Nej det ved jeg ikke rigtig men jeg ville spørge en dyrlæge.
Men når nu det går den rigtige vej så krydser vi bare alt for at fortsætter :slight_smile: det er dejligt at du gør så meget for de små :slight_smile:

[QUOTE=Eife;954741]Og også at internatet forstår at videreformidle den viden om katten på en fornuftigt måde, så det nye hjem kan tage sine forholdsregler.

(Endnu en af grundene til at jeg ikke er så vild med at plejekillinger partout skal ud på internatet og finde nye hjem)[/QUOTE]

Ja, der har jeg kun god erfaring med fuglebjerg indtil videre. Må så også sige at jeg kun kender til Fuglebjerg :wink:

De have på et tidspunkt en derude som lagde en l*rt hvis ikke den fik opmærksomhed når han krævede det, hvilket kan være svært i et internat m. mange katte.
Han blev formidlet ud til en familie som kunne rumme det og det viste sig at det ikke var et problem da han kom væk fra internatet, heldigvis :slight_smile:

I forhold til de voksne katte gør de alt for at få dem videre. Men jeg kan også godt se at hvis du ikke kan lære en killing at være renlig når den er lille, så kan du stå med en kat som aldrig lærer det, og der er nok ikke ret mange hjem til dem… medmindre det så bliver som gårdkatte

[QUOTE=Eife;954741]Og også at internatet forstår at videreformidle den viden om katten på en fornuftigt måde, så det nye hjem kan tage sine forholdsregler.

(Endnu en af grundene til at jeg ikke er så vild med at plejekillinger partout skal ud på internatet og finde nye hjem)[/QUOTE]

Det er vel ofte, fordi de mangler plejefamilier, så de er nødt til at blive frigjort til nye opgaver?

Vipstøsen - Dejligt hvis de er så kompetente alle sammen derude, og der er så meget styr på det, at de får formidlet den viden de får fra plejefamilierne videre :ok:

Jeg synes ikke det virker sådan på plejefamilierne? Altså det er ikke det indtryk af jeg har fået er årsagen

Jeg ved det heller ikke. Jeg har bare set, at de ofte efterlyser flere plejefamilier på internaterne rundt omkring, så tænkte, det kunne være årsagen.