Useriøse imput

er der ikke nogen af jer har noget total useriøst at fortælle eller bare skriv et eller andet vi kan skrive om som ikke er seriøst:ups:

jeg føler mig enormt useriøs i dag og så keder jeg mig som pesten, og er ved at smelte væk -waytohot

Mushu er lige kommet stolt ind ad døren med en brumbasse i munden :tihi: Han er altså dyygtig :wehuu:
Og Kuzco har for lit siden været i bad, meeko lusker rundt og prøver at overtale fluerne til at komme ned i hans højde - og jeg… BURDE læse til eksamen :fløjte:

[quote=Celina;191185]Mushu er lige kommet stolt ind ad døren med en brumbasse i munden :tihi: Han er altså dyygtig :wehuu:
Og Kuzco har for lit siden været i bad, meeko lusker rundt og prøver at overtale fluerne til at komme ned i hans højde - og jeg… BURDE læse til eksamen :fløjte:[/quote]

puha jeg håber godt nok den var død:besvimer:

Mini kender godt det med fluerne,

og jeg … kender godt det med eksamen :fløjte:

[quote=Mette Stevnsborg;191188]puha jeg håber godt nok den var død:besvimer:

Mini kender godt det med fluerne,

og jeg … kender godt det med eksamen :fløjte:[/quote]

Ja det var den heldigvis :uha:

Jeg burde sidde ved symaskinen … og det gør jeg sådan set osse, men den er altså ikke tændt -høhø
Har lige spist resten af min chokolade/nougat-is :savle:

Jeg burde rydde op i køkkenet men tror jeg strejker et par timer endnu… :stuck_out_tongue:

Vi ser bare lidt tv og tager den med ro- mens vores skønne piger er hjemme hos mine forældre - dejligt med lidt fritid

Jeg elsker de programmer de viser på Discovery Science, Travel & Living, bedre end alt det andet skrammel de viser :tihi:

det mest useriøse jeg ka hitte på er at lige om ganske snart bliver bilen startet op og så triller vi en tur ud i det blå og finder et sted hvor de servere lækre is og så skal der guffes

Muuums bare det var mig :savle: Men så kan jeg nok ikke spise aftensmad… Og vi skal grille -juhu

det der, det var ik fair Johnny:ked:

ik fair :S

:savle::savle::savle::savle:

Vi har lige besøgt Helle, Eddie,Tara,Nanoq, Maggie og Tipperdrengen.
Da vi kom hjem stod der 5 blomster på bordet, de var fra Karin og Jeppe. De havde plantet blomster om og havde ikke plads til alle de blomster de havde fået.
Lige nu sidder jeg og samler energi til at køre en tur til Ulbjerg og besøge mine forældre.
Misserne ligger og snorker ude under buskene, undtagen Leopold, han har lige været inde og brokke sig over vejret:)
Knus Elin

Jeg burde gå igang med at male og tapesere her på overetagen meeeeeen så kom jeg lige til at tænde puteren:ups:…så nu lytter jeg til Pink og laver ingenting:tihi:…meeeen i morgen det svæger jeg:fløjte:

[quote=Leopolds mor;191264]Vi har lige besøgt Helle, Eddie,Tara,Nanoq, Maggie og Tipperdrengen.
Da vi kom hjem stod der 5 blomster på bordet, de var fra Karin og Jeppe. De havde plantet blomster om og havde ikke plads til alle de blomster de havde fået.
Lige nu sidder jeg og samler energi til at køre en tur til Ulbjerg og besøge mine forældre.
Misserne ligger og snorker ude under buskene, undtagen Leopold, han har lige været inde og brokke sig over vejret:)
Knus Elin[/quote]

jeg vil også nusse katte:ups:

Mini: kan godt forstå dig Leopold, jeg ligger også under sengen fordi det er så varmt:venter:

den kender jeg godt-LOL

Jeg har lige rundet de 777 indlæg :tihi:

du bad da selv om et useriøst indlæg-høhø

nu har du rundet de 778:tihi:

[quote=Mette Stevnsborg;191188]puha jeg håber godt nok den var død:besvimer:

Mini kender godt det med fluerne,

og jeg … kender godt det med eksamen :fløjte:[/quote]

Jeg PRØVER også, at tage mig sammen til at læse til eksamen i morgen, men det går sgi dårligt… helt ærligt, hvem gider dog at læse om stamceller, når man kan hygge sig sammen med jer herinde ?:ups:

:ked::ked: v

Og 780 nu :tihi: