Useriøse imput

Og nu vil jeg gå ud og punkterer en vabel på min lilletå:ked:
Og så se om ikke mine 40 sun-lolly is er ved at være frosne :ok:MUMS!

jeg skal læse tysk:besvimer::besvimer::besvimer: erhvervsøkonomi:besvimer: salg og service:besvimer: dansk:besvimer: samfundsfag:besvimer: engelsk:besvimer:

og vi skal kunne mere eller mindre alt vi har lært ind til nu, for vi ved ikke hvilket fag vi ender med at komme op i, eller hvad vi kommer op i. SUK :besvimer::besvimer::besvimer:

[quote=Mette Stevnsborg;191286]jeg skal læse tysk:besvimer::besvimer::besvimer: erhvervsøkonomi:besvimer: salg og service:besvimer: dansk:besvimer: samfundsfag:besvimer: engelsk:besvimer:

og vi skal kunne mere eller mindre alt vi har lært ind til nu, for vi ved ikke hvilket fag vi ender med at komme op i, eller hvad vi kommer op i. SUK :besvimer::besvimer::besvimer:[/quote]
Jeg skal læse: Biologi og samfundsfag (B-niveau) om stamceller…
Engelsk - Alt (B), Samfundsfag - Alt (B), Dansk - Alt (A) og sidst, men ikke mindst Biologi - Alt (B)
Jeg ved at jeg kommer op i alle fag, og kan komme op i alt… :tihi: :besvimer:
Jeg har lige overstået kulturfag (Historie (B), Samfundsfag (C) og Religion (C)) Kom op i Mellemøsten med problematikkerne Tyrkiet + EU og Israel/Palæstina-konflikten… Jeg var DØD-nervøs, men kom ud med et 12-tal:wehu:Er såå glad!

[quote=Rimmen;191290]Jeg skal læse: Biologi og samfundsfag (B-niveau) om stamceller…
Engelsk - Alt (B), Samfundsfag - Alt (B), Dansk - Alt (A) og sidst, men ikke mindst Biologi - Alt (B)
Jeg ved at jeg kommer op i alle fag, og kan komme op i alt… :tihi: :besvimer:
Jeg har lige overstået kulturfag (Historie (B), Samfundsfag (C) og Religion (C)) Kom op i Mellemøsten med problematikkerne Tyrkiet + EU og Israel/Palæstina-konflikten… Jeg var DØD-nervøs, men kom ud med et 12-tal:wehu:Er såå glad![/quote]

hold da op. vi kommer op i det laveste niveau i alle fag fordi vi er på forskellige niveauer. (det er kun halvårs eksamen)
og tak for det, for jeg er herre skod til tysk, og det er sjovt som jeg tit har fået det dårligt lige før tysk så jeg blev nød til at tage hjem :ups:

jorden er for tør til at få ukrudtet op.

i morgen skal jeg til tandlæge

  • og så i Magasin og solde et gavekort på 2000 op:-)

Jeg gav hul i lungebetændelsen, nu har den hærget mig længe nok, og tog til stranden med en veninde… hold da fast hvor jeg nød at være menneske igen :smiley:

[quote=Mette Stevnsborg;191296]hold da op. vi kommer op i det laveste niveau i alle fag fordi vi er på forskellige niveauer. (det er kun halvårs eksamen)
og tak for det, for jeg er herre skod til tysk, og det er sjovt som jeg tit har fået det dårligt lige før tysk så jeg blev nød til at tage hjem :ups:[/quote]
Haha, det lyder jo overkommeligt pludselig! - Men eksamener er ALDRIG sjove!
Jeg er glad for at tysk er et overstået kapitel for mig :slight_smile:

Hvad læser du ??

Jeg har været helt useriøs vanvittig flittig her i pinsen.
Har fået udgravet resten af terrassen (tidligere beboere havde smidt en kæmpe affaldsbunke, der skulle sorteres), slået græs, luget ukrudt, ryddet ud i skuret, kigget RK regnskaber, lavet blad færdigt og sendt til tryk, sprøjtet orme, der havde indtaget mit æbletræ og derudover hygget med ungerne.
Luna har haft flittigweekend og hjulpet sin mor med en hel masse :inlove:
Og om 1 time skal jeg lige til møde …

Er helt useriøs stolt af min indsats i denne weekend :slight_smile:

puha, det lyder altså heller ikke godt. får du ikke penicillin?

er det forresten dig der er den berømte kagebager fra Århus?:tihi:

[quote=Rimmen;191302]Haha, det lyder jo overkommeligt pludselig! - Men eksamener er ALDRIG sjove!
Jeg er glad for at tysk er et overstået kapitel for mig :slight_smile:

Hvad læser du ??[/quote]

ja mere eller mindre. jeg satser også på mindst 10 (hvis det ikke bliver tysk) men at læse 6 fag orker jeg ikke lige :besvimer:

HG - salgsassistent, så det er ikke gym niveau :tihi: men man kan jo altid læse videre. :slight_smile:

hvad læser du? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;191305]Jeg har været helt useriøs vanvittig flittig her i pinsen.
Har fået udgravet resten af terrassen (tidligere beboere havde smidt en kæmpe affaldsbunke, der skulle sorteres), slået græs, luget ukrudt, ryddet ud i skuret, kigget RK regnskaber, lavet blad færdigt og sendt til tryk, sprøjtet orme, der havde indtaget mit æbletræ og derudover hygget med ungerne.
Luna har haft flittigweekend og hjulpet sin mor med en hel masse :inlove:
Og om 1 time skal jeg lige til møde …

Er helt useriøs stolt af min indsats i denne weekend :-)[/QUOTE]

Om jeg gider høre sådan en gang blær, det er jo at irritere andre mindre aktive:-)

[quote=Vivi_Fletcher;191305]Jeg har været helt useriøs vanvittig flittig her i pinsen.
Har fået udgravet resten af terrassen (tidligere beboere havde smidt en kæmpe affaldsbunke, der skulle sorteres), slået græs, luget ukrudt, ryddet ud i skuret, kigget RK regnskaber, lavet blad færdigt og sendt til tryk, sprøjtet orme, der havde indtaget mit æbletræ og derudover hygget med ungerne.
Luna har haft flittigweekend og hjulpet sin mor med en hel masse :inlove:
Og om 1 time skal jeg lige til møde …

Er helt useriøs stolt af min indsats i denne weekend :-)[/quote]

det må jeg nok sige. og så sidder jeg her og piver over at jeg skal læse til eksamen-surrender

[quote=Mette Stevnsborg;191306]

ja mere eller mindre. jeg satser også på mindst 10 (hvis det ikke bliver tysk) men at læse 6 fag orker jeg ikke lige :besvimer:

HG - salgsassistent, så det er ikke gym niveau :tihi: men man kan jo altid læse videre. :slight_smile:

hvad læser du? :p[/quote]
Jeg orker dælme heller ikke de 5 fag jeg mangler :besvimer:
Ok, hehe… Jeg læser på HF, og ser utrolig meget frem til at få min hue på d. 24 Juni… den ligger bare og venter inde på kommoden og er sååå fin :smiley:

Jeg har lige taget mig en lur ude i solen … er godt bagt nu :ups:

[quote=Rimmen;191313]Jeg orker dælme heller ikke de 5 fag jeg mangler :besvimer:
Ok, hehe… Jeg læser på HF, og ser utrolig meget frem til at få min hue på d. 24 Juni… den ligger bare og venter inde på kommoden og er sååå fin :D[/quote]

hehe. kan godt forstå du glæder dig. jeg glæder mig også til om 1½ år. gud hvor er der bare lang tid til :stuck_out_tongue:

[quote=Mette Stevnsborg;191306]puha, det lyder altså heller ikke godt. får du ikke penicillin?

er det forresten dig der er den berømte kagebager fra Århus?:tihi:

ja mere eller mindre. jeg satser også på mindst 10 (hvis det ikke bliver tysk) men at læse 6 fag orker jeg ikke lige :besvimer:

HG - salgsassistent, så det er ikke gym niveau :tihi: men man kan jo altid læse videre. :slight_smile:

hvad læser du? :p[/quote]

Jo jeg får penicillin, men langt fra nok stod det til mig G Nu vil jeg gerne være færdig med det sygdom :slight_smile:

LOOOOOL er jeg ligefrem berømt nu :ups: men joooo jeg bager og dekorerer da kager G

Jeg har åbenbart været smittet af samme virus som Vivi.
For jeg har fået lavet en maaaase.
Bl.a. står der nu ikke indre end 10 fyldte sorte affaldssække med nullrputsenge, transporttæpper, burgardiner og terapitæpper (og jeg er ikke færdig endnu) …som gerne skulle sælges i Middelfart d. 27.- 28. juni.
Jeg har også fået gjort den lille løbegård pæn og slået græsset i den store.
Den bagerste løbegård er også slået og revet græs sammen og alle udendørs kattebakker er både rengjorte OG fyldte med dejligt strandsand.
Vasketøjskurvet en HELT tom, sengetøjet rent (lidt endnu), gulvene nogenlunde rene, blomsterne vandet, alle dyrene børstet (mangler lige Cedille, men hun har max en eller to små duller) vadnog foderskåle er fine, indendørskattebakker ligeså, vinduerne er pudsede udenfor, bedene ude ved vejen gjort flotte OG stokroserne er med snore hægtet til huset så de ikke dratter udaf. Poul har slået græsplænen og vil iaften støvsuge inde ved bassnet hvor jeg har svinet gevaldigt fordi alle potterne var lidt visne…så gulvet flyder med visne blade.
Imens kører jeg og Beloki ud til hans sidste damesjov…tror jeg tager en isbåd med i bilen :ok:
Imorgen begynder hverdagen igen :uha:

[quote=Dk Kefir Annette;191318]Jo jeg får penicillin, men langt fra nok stod det til mig G Nu vil jeg gerne være færdig med det sygdom :slight_smile:

LOOOOOL er jeg ligefrem berømt nu :ups: men joooo jeg bager og dekorerer da kager G[/quote]

kan godt forstå dig, det er rigtig træls at være syg. :kram:

ja, man har da hørt lidt om dig i de forskellige tråde:ups: hehe . jeg bliver 20 i november hint hint :fløjte::fløjte::fløjte:

[quote=kamikaze;191319]Jeg har åbenbart været smittet af samme virus som Vivi.
For jeg har fået lavet en maaaase.
Bl.a. står der nu ikke indre end 10 fyldte sorte affaldssække med nullrputsenge, transporttæpper, burgardiner og terapitæpper (og jeg er ikke færdig endnu) …som gerne skulle sælges i Middelfart d. 27.- 28. juni.
Jeg har også fået gjort den lille løbegård pæn og slået græsset i den store.
Den bagerste løbegård er også slået og revet græs sammen og alle udendørs kattebakker er både rengjorte OG fyldte med dejligt strandsand.
Vasketøjskurvet en HELT tom, sengetøjet rent (lidt endnu), gulvene nogenlunde rene, blomsterne vandet, alle dyrene børstet (mangler lige Cedille, men hun har max en eller to små duller) vadnog foderskåle er fine, indendørskattebakker ligeså, vinduerne er pudsede udenfor, bedene ude ved vejen gjort flotte OG stokroserne er med snore hægtet til huset så de ikke dratter udaf. Poul har slået græsplænen og vil iaften støvsuge inde ved bassnet hvor jeg har svinet gevaldigt fordi alle potterne var lidt visne…så gulvet flyder med visne blade.
Imens kører jeg og Beloki ud til hans sidste damesjov…tror jeg tager en isbåd med i bilen :ok:
Imorgen begynder hverdagen igen :uha:[/quote]

den lyder godt nok farlig den sygdom. det var da helt vildt så aktiv du har været:besvimer::besvimer::besvimer:
jeg skal da lige lurer hos dig så i Middelfart-engel

Jeg melder mig som en ren dovner udover mine tre ture til lufthavnen i morges -høhø

Skulle have været i haven igen igen, men det blev regnvejr så forhåbentlig er vejret bedre i morgen så mine planer ikke kommer til at halte for langt bagud -høhø

[quote=birtheras;191326]Jeg melder mig som en ren dovner udover mine tre ture til lufthavnen i morges -høhø

Skulle have været i haven igen igen, men det blev regnvejr så forhåbentlig er vejret bedre i morgen så mine planer ikke kommer til at halte for langt bagud -høhø[/quote]

så er jeg ikke den eneste:thumbup:

hvorfor bor du egentlig i Frankrig? :ups:

[quote=Mette Stevnsborg;191325]kan godt forstå dig, det er rigtig træls at være syg. :kram:

ja, man har da hørt lidt om dig i de forskellige tråde:ups: hehe . jeg bliver 20 i november hint hint :fløjte::fløjte::fløjte:

den lyder godt nok farlig den sygdom. det var da helt vildt så aktiv du har været:besvimer::besvimer::besvimer:
jeg skal da lige lurer hos dig så i Middelfart-engel[/quote]

Så ved du hvor der kan bestilles kage mindst 14 dage i forvejen - hint hint G