Useriøse imput

[quote=Mette Stevnsborg;191331]så er jeg ikke den eneste:thumbup:

hvorfor bor du egentlig i Frankrig? :ups:[/quote]

Fordi jeg for mange år siden fik valget mellem DK og Frankrig.

Vi boede på daværende tidspunkt i Istanbul og jeg var begyndt at savne det at have en fast bopæl et eller andet sted og fik så valget.

Jeg valgte Frankrig af flere grunde, men nok mest pga af vejr og fordi der i det område som jeg gerne ville bo var en international skole :slight_smile:

Derudover viste valget sig at være perfekt da min mand kort tid efter skulle stå for at bygge et Marriott hotel i Cap d’Ail som ligger lige klods op af Monaco :slight_smile:

[quote=Lis Dahlstrøm;191299]jorden er for tør til at få ukrudtet op.

i morgen skal jeg til tandlæge

  • og så i Magasin og solde et gavekort på 2000 op:-)[/quote]

Jeg skal også til tandlæge i morgen tidlig, og derefter skal vi shoppe i Vejle :slight_smile: Jeg skal bla. kigge på nye løbesko!

I dag har vi været i Givskud Zoo, og om ikke så længe skal vi grille og bare hygge - og resten af ugen har vi ferie :thumbup: Skønt!

jeg har hygget hele dagen med jordbærkage og picnic på altanen og har ikke tænkt mig at lave en bønne hele aftenen !!!

jeg har lige spillet boldt med Mini.

jeg skylder bolden hen til hende, og hun skyder den tilbage til mig. det synes hun er enormt sjovt, og det kan vi bruge mange minutter på :tihi:

Weekendens arbejde

:sveder::sveder::sveder::sveder::sveder:

/Mette

Jeg var på bakken i går sammen med manden, søs, svoger, veninde og 10 millioner andre… :smiley:

Det var en super hyggelig dag på trods af varmen og de mange mennesker… og man må sige jeg blev bebamset!

Jeg flygtede fra den 30 grader varme hytte vi bor i og så siddet på café i næsten 3 timer på strøget i solen derefter mødtes jeg med min kæreste og var inde og se X-men origins…

Selvom jeg burde have læst op til mine sidste gym. eksamener :ups: :ups:

[quote=Mette Mejdahl;191483]Weekendens arbejde

:sveder::sveder::sveder::sveder::sveder:

/Mette[/quote]

Det ser forfærdeligt hårdt ud… Så kan jeg faktisk bedre lide mit eget ukrudt :slight_smile:

[quote=PivC;191489]Jeg var på bakken i går sammen med manden, søs, svoger, veninde og 10 millioner andre… :smiley:

Det var en super hyggelig dag på trods af varmen og de mange mennesker… og man må sige jeg blev bebamset![/quote]

Cirka det samme antal var i Djurs Sommerland i lørdags. Men det var deeeeejligt med det gode vejr og nogle fantastiske ture i de faaaaarlige rutchebaner.:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Nu har vi lige siddet ude og grillet og spist lækker mad :slight_smile: Mens vi ventede på, at maden blev færdig, og da vi havde spist, spillede vi yatzy, og misserne har fået kyllinger.

Jeg elsker den danske sommer :flag: