Vådfoder fra zooplus

Mit tog i hvert fald en måned :wink: Men der blev spist mere og mere - men de fik også en smule tørfoder ved siden af… Du skal også tænke på at katte generelt ikke spiser HELT så meget når det er varmt. Hvordan er det med væskeindtaget?

Desværre er der korn i det meste Whiskas og Kitekat - men dog ikke i alle varianterne. Whiskas fiskepakken og Kitekat Festmix indeholder ikke korn. Til gengæld er det i gele, og det er ikke så populært ved mine to. Dog har jeg det sådan, at jeg vil hellere have at der er korn i, og de så gider spise det - end at de slet ikke spiser vådfoder. Til gengæld får de tørfoder uden korn (well, lige nu får de 4 forskellige slags tørfoder, hvoraf den ene variant ikke er kornfri). Dette får de i et aktivitetsbræt (af denne variant: Catit Design Senses foderlabyrint | zooplus.dk), og det er som om at de nu spiser mere vådfoder, fordi de ellers skal “arbejde” for føden hvis de vil have tørfoder. Det kan du jo måske prøve. :slight_smile:

Lux fra ALdi, fodres der med herhjemme…budgettet er ikke til andet pt.

Men ellers elsker de især fp21 og cosma… bozita glider ned ligesom lux gør det :slight_smile:

Held og lykke med bestillingen :slight_smile:

Jeg har lige bestilt lidt Applaws, hvilket jeg glæder mig til at give kattene. Ellers får de Lux, hvilket også ryger ned uden problemer :slight_smile:

Låner lige tråden til et andet spørgsmål. Hvis I har overskydende vådfoder og gemmer det i køleskabet, varmer I det så op inden servering eller får kattene det bare koldt?

[QUOTE=MichellaOliver;905793]
Låner lige tråden til et andet spørgsmål. Hvis I har overskydende vådfoder og gemmer det i køleskabet, varmer I det så op inden servering eller får kattene det bare koldt?[/QUOTE]

Kommer an på hvor kræsen katten er :høhø: Normalt får alle det bare koldt her, bortset fra Athea, hun kan bedst lide det “varmt”, så hendes får lige et par sekunder i mikroen :slight_smile:

MichellaOliver: Mine får det bare koldt. Det vil de gerne spise. Desuden går der jo ikke længe inden det har stuetemperatur når det står fremme.