Jeg har såmænd også - når jeg synes, jeg har haft tid - siddet pænt ved siden af tallerknen med vådmad, så jeg kunne fjerne Alban, når han havde spist sin del. For nogle gange vil han gerne æde af de andres, når han har slugt sit eget…
Men sådan er det dog ikke altid. Han kan også godt finde på kun at tage et par mundfulde, og så først komme tilbage og spise ‘rester’, når de andre er gået fra fadet. Så det er ikke altid, at han er vildt grådig
Men tak til alle for gode råd - jeg må prøve mig lidt frem
Og så krydser jeg fingre for, at Alban og Artemis kan blive ‘åleslanke’ ligesom søde Snehvide
Når der kommer noget ind, skal der også noget ud. Sarte sjæle kan stoppe her…
Jeg fortalte engang sidste år, at Snehvide kan producere mere end 20 cm af den fineste kattepølse, når hun klarer det store job. Hvis nogle dengang tvivlede, så har jeg nu skaffet billeddokumentation. Jeg skal skåne Kattegale for selve billedet, men det ligger altså [B]her[/B] - og der er da vist mindst 25 cm i alt.
Bakken var blevet tømt kort forinden, så jeg kan garantere, at det alt sammen er resultatet af et enkelt Snehvide-besøg på bakken i går. Ikke noget at sige til, at hun følte sig ret lettet og tog sig en “galloperendesindsygetur” rundt i stuen bagefter…
[QUOTE=FinnFrode;831563]Når der kommer noget ind, skal der også noget ud. Sarte sjæle kan stoppe her…
Jeg fortalte engang sidste år, at Snehvide kan producere mere end 20 cm af den fineste kattepølse, når hun klarer det store job. Hvis nogle dengang tvivlede, så har jeg nu skaffet billeddokumentation. Jeg skal skåne Kattegale for selve billedet, men det ligger altså [B]her[/B] - og der er da vist mindst 25 cm i alt.
Bakken var blevet tømt kort forinden, så jeg kan garantere, at det alt sammen er resultatet af et enkelt Snehvide-besøg på bakken i går. Ikke noget at sige til, at hun følte sig ret lettet og tog sig en “galloperendesindsygetur” rundt i stuen bagefter… :D[/QUOTE]
[QUOTE=FinnFrode;831563]Når der kommer noget ind, skal der også noget ud. Sarte sjæle kan stoppe her…
Bakken var blevet tømt kort forinden, så jeg kan garantere, at det alt sammen er resultatet af et enkelt Snehvide-besøg på bakken i går. Ikke noget at sige til, at hun følte sig ret lettet og tog sig en “galloperendesindsygetur” rundt i stuen bagefter… :D[/QUOTE]
Hvor er det fantastisk at du rent faktisk har målt og fotograferet den!
Jeg synes selv hømhøm’er er super spændende at undersøge haha!
Åh - hvor fantastisk!
Hvor er jeg glad for, at der er andre end mig, der går og holder et skarpt øje med hvad, der lander i bakken…man føler sig nogen gange liiiidt sær…