[quote=dK Gugs;87941]Hej
Det synes jeg også lyder som en god plan.
Med hensyn til vægten på killinger så er min mand noget talgal og elsker at samle data sammen, som han kan lave statistik på. Hvis du er interesseret i et regneark der beskriver de gennemsnitlige vægte i forskellige aldre for british shorthair, kan du sagtens få en kopi.
Hvis du har vægtskemaer på dine tidligere kuld (og voksne) vil Dennis også blive overordentlig glad, hvis han må få en kopi af disse, så de kan indgå i det ovennævnte regneark. Jo mere data, jo mere præcis og pålidelig er det jo 
Har du i øvrigt været i kontakt med opdrætteren vedrørende din killing. På din beskrivelse lyder det jo til at være et “ordentligt” sted, så hvis der viser sig at være noget galt med killingen, tager de forhåbentlig ansvar for det.
Held og lykke med missen
Mange hilsner
Mariann[/quote]
tak skal du have:)jeg vil meget gerne tage imod dit tilbud om et regneark,det kune være et rigtigt godt redskab,at bruge,jeg har plejer at skrive ned på et stykke papir når jeg har smålinger,fra fødsel til de flytter hjemmefra hvad de vejer,men har ikke selv gemt dem det burde jeg have gjort,men mine killinger plejer at ligge rent vægtmæssigt ved fødsel fr omkring det laveste jeg har haft på 96 gram til det højeste jeg har haft på 120 gram(det var en basse),og når de forlader mig ligger de typisk på 1200 til 1400 gram og er 16 uger gamle,fuldt vacineret og neutraliseret,som kælekatte.
med hensyn til opdrætteren,så skal jeg have skrevet til hende,hun er bare så sød og jeg nænner næsten ikke at skrive til hende,at der måske er noget ivejen med katten,men det er noget pjat ved jeg godt,skal jo have det gjort,jeg kan jo ikke bruge hende hvi hun viser sig ikke at være som hun skal værre,tror bare jeg har lukket øjnenen lidt,og tænkt nej,det sku bare dig der overreagerer,men det gør jeg ikke kan jeg se på jeres svar,og et eller andet sted ,har jeg jo godt kune se,hun ikke udvikler sig,har jo før haft killinger i den alder.og de er/var jo meget større,undskyld min lange smørre:)