Kvaliteten har der osm sådan ikke været noget problem med… Men i fuld højde som er 2,20 m har det stået uden at være fast spændt. Så skruerne er blevet en del ustabile… :S
Personligt vil jeg anbefale dig at kigge efter Kattens no. 1.
Vi er rigtig glade for vores. Stammerne er tykke og stabile - har aldrig haft problemer trods 5,5 og 6,5 kg der tosser rundt
Du kan se nogle af modellerne her
http://www.kattensno1.dk/
[quote=Rimmen;467047]Personligt vil jeg anbefale dig at kigge efter Kattens no. 1.
Vi er rigtig glade for vores. Stammerne er tykke og stabile - har aldrig haft problemer trods 5,5 og 6,5 kg der tosser rundt
Du kan se nogle af modellerne her
http://www.kattensno1.dk/[/quote]
Ehm… Kan ikke rigtig finde en prisliste ?
Det varierer fra forhandler til forhandler. Kig rundt omkring på nettet, og se evt hvad de omkringliggende dyrehandlere sælger dem for
Årh for dælen da… Troede det var en online butik… hihi… Men ikk en særlig god en når man ikk kan købe noget… haha
Sisal er det katten kradser på… Måske er det stavet forkert… garanteret…
Jeg ville lægge hele træet ned, så hulen stikker op af og det bliver en rigitg hyggehule med en lille pude i bunden. Så kan det lille kattehoved titte op.
Resten af træet vil hvile på pladerne/plato’erne… Min Basil elsker som sagt at kradse når det ligger ned. Også måtter, tæpper, tasker og vasketøj herer vi uenige om det er okay!! Derfor købte vi også sådan en lang pølse ting, som man bruger til at træne kamphundes muskler i kæben, Dyret bider sig fast og man kan svinge 1meters pølsen rundt med tilhørende hund… Vi sprayer den med catnip, og det er en perfekt ligge-ned-kradse-ting
Nej den var mest tænkt som inspiration til at se hvad de havde.
Man kan være heldig at finde nye, men væsentlige billigere kradsetræer på fx guloggratis, dba mv, end hvad forhandlerne har dem til.
[quote=Bamse;467053]Sisal er det katten kradser på… Måske er det stavet forkert… garanteret…
Jeg ville lægge hele træet ned, så hulen stikker op af og det bliver en rigitg hyggehule med en lille pude i bunden. Så kan det lille kattehoved titte op.
Resten af træet vil hvile på pladerne/plato’erne… Min Basil elsker som sagt at kradse når det ligger ned. Også måtter, tæpper, tasker og vasketøj herer vi uenige om det er okay!! Derfor købte vi også sådan en lang pølse ting, som man bruger til at træne kamphundes muskler i kæben, Dyret bider sig fast og man kan svinge 1meters pølsen rundt med tilhørende hund… Vi sprayer den med catnip, og det er en perfekt ligge-ned-kradse-ting :)[/quote]
Ej hvor dejligt…
Min kat gider desværre bare ikke at kradse… Hun bruger den mest når hun leger med farmand, for så kan hun sidde der og være enormt farlig
Nej den var mest tænkt som inspiration til at se hvad de havde.
Man kan være heldig at finde nye, men væsentlige billigere kradsetræer på fx guloggratis, dba mv, end hvad forhandlerne har dem til.[/quote]
Det har du ret i… Vi fandt vores nuværende på dba… Og det var ubrugt og stadig pakket ind
Vi har købt vores på petdreams.dk
Det er vi rigtig glade for. Det er ret stabilt (det skal det være sådan som vores 5kg. mandse farer rundt på det) og så er der masser af muligheder i det.
vi har denne model fordi den passer til de behov vi har, men de har mange forskellige til rimelige priser:ok:
[quote=Opus1;467067]Vi har købt vores på petdreams.dk
Det er vi rigtig glade for. Det er ret stabilt (det skal det være sådan som vores 5kg. mandse farer rundt på det) og så er der masser af muligheder i det.
vi har denne model fordi den passer til de behov vi har, men de har mange forskellige til rimelige priser:ok:[/quote]
Der er godt nok mange pæne og stilrene
Det er helt klar vigtigt nu når det jo for det meste af tiden bare er til pynt
og fragten er vist 29kr resten af 2010. mener jeg.