Vamdrup 2. - 3. september 2016

Der er åbent for tilmeldinger til Vamdrupudstillingen på jyrakudstilling.dk

Lørdag er der planlagt Breed BIS for PER og EXO. For at have katte nok til Breed BIS skal vi selvfølgelig bruge 50 PER og EXO, men det tror vi på at vi når i samarbejde med specialklubben PEXO. Vi skal selvfølgelig også bruge 50 andre katte fra resten af kat. I, dvs. RAG, SBI og TUV.

Der er endvidere dommereksamen for Zdenka Heiter på “gammel kategori I”, dvs. PER og EXO om lørdagen.

Eva Wieland-Schilla har desværre måttet melde afbud pga. sygdom, så dommerlisten er pt. ikke komplet.

Øvrige dommere er:
Britta Busse, D - All round
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Ad de Bruin, NL - I, III, IV
Linda Knyova, CZ - II, III
Zvezdan Memedov, S - I, II

[B]Show hotel: Scandic, Kolding - Book med GRUPPERABAT

VH
Susanne

[/B]

Blev jeg den første denne gang? :smiley:

Nej, til trods for at du næsten må have været den første der så medlemsmailen, så blev hverken du eller Kia først denne gang - det blev en nordmand faktisk igår, da Dorthe lige så stille åbnede mens jeg har været lidt bagud med at tilrette jyrak.dk :)VH
Susanne

For første gang kommer vi vist uden kat :uha:

Du må låne en bimse at udstille - jeg skal nok have et par stykker med, så vi kan nå de 50 SBI/RAG/TUV :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg forventer helt klart at komme og kigge, uden kat :slight_smile:

Overvejer dog også at stille mine hænder til rådighed, hvis Jyrak skulle have brug for et par stykker :smiley:

Er overskriften ikke forkert?
2+3 sep er en fredag + lørdag.

3+4 sep er en lørdag + søndag - mon ikke det skulle have været 3+4 sep?

[QUOTE=HolmeInc;1288210]Er overskriften ikke forkert?
2+3 sep er en fredag + lørdag.

3+4 sep er en lørdag + søndag - mon ikke det skulle have været 3+4 sep?[/QUOTE]

Jo. Vi holder fast i udstillinger lørdag/søndag, ikke fredag/lørdag;)

Venligst
Dorthe

Vi kommer og har allerede booket hotel :slight_smile:

Finns DSM skal fejres med boblevand og lidt andet mundgodt :slight_smile:

jeg kommer lørdag - dog uden kat :slight_smile:

Vi kommer nok lørdag med Hectorbassen.
I nu kl. 6

Jeg er i det ubeslutsomme hjørne :gruble: Skal Sami snippes inden han bliver SC eller skal jeg holde ham fertil og prøve, om han i det hele taget kan opnå titlen :?

Bliver det, det første så kommer vi kun søndag men bliver det, det andet, så kommer vi begge dage :slight_smile:

[QUOTE=anne p;1288259]Jeg er i det ubeslutsomme hjørne :gruble: Skal Sami snippes inden han bliver SC eller skal jeg holde ham fertil og prøve, om han i det hele taget kan opnå titlen :?

Bliver det, det første så kommer vi kun søndag men bliver det, det andet, så kommer vi begge dage :slight_smile: …[/QUOTE]

Gå efter titlen. :thumbup:

Hvis Anne vil have mig og Brian med, så kommer vi søndag :slight_smile:

Vi, min veninde Camilla, og jeg, regner stærkt med at komme :slight_smile:
Hvis vi bliver sikre på at komme, så har Camilla i hvert fald med sikkerhed sin tyrkiske van dreng med, og jeg håber meget, meget stærkt på at have min burmeserdreng, Milo, med :smiley:

Det kan jeg sikkert godt overtales til :høhø:

Yay - en TUV :slight_smile: Dem ser vi alt for sjældent i øjeblikket, så det ville være fedt :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1288191]Nej, til trods for at du næsten må have været den første der så medlemsmailen, så blev hverken du eller Kia først denne gang - det blev en nordmand faktisk igår, da Dorthe lige så stille åbnede mens jeg har været lidt bagud med at tilrette jyrak.dk :)VH
Susanne[/QUOTE]

Haha for en gangs skyld var det ikke mig

hmm… overvejede at tilmelde en killing, og ja den så sær ud bag til, men da den fik tydelige kugler blev den idag kastreret… Men ja… den er muligvis også indehaver af en livmoder (omend den nok ikke er normal )

men hmm må hellere kigge reglerne igennem og se om man må udstille en med to køn… hmm

hmm… overvejede at tilmelde en killing, og ja den så sær ud bag til, men da den fik tydelige kugler blev den idag kastreret… Men ja… den er muligvis også indehaver af en livmoder (omend den nok ikke er normal )

men hmm må hellere kigge reglerne igennem og se om man må udstille en med to køn… hmm