Der er åbent for tilmeldinger til Vamdrupudstillingen på jyrakudstilling.dk
Lørdag er der planlagt Breed BIS for PER og EXO. For at have katte nok til Breed BIS skal vi selvfølgelig bruge 50 PER og EXO, men det tror vi på at vi når i samarbejde med specialklubben PEXO. Vi skal selvfølgelig også bruge 50 andre katte fra resten af kat. I, dvs. RAG, SBI og TUV.
Der er endvidere dommereksamen for Zdenka Heiter på “gammel kategori I”, dvs. PER og EXO om lørdagen.
Eva Wieland-Schilla har desværre måttet melde afbud pga. sygdom, så dommerlisten er pt. ikke komplet.
Øvrige dommere er:
Britta Busse, D - All round
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Ad de Bruin, NL - I, III, IV
Linda Knyova, CZ - II, III
Zvezdan Memedov, S - I, II
[B]Show hotel: Scandic, Kolding - Book med GRUPPERABAT
Nej, til trods for at du næsten må have været den første der så medlemsmailen, så blev hverken du eller Kia først denne gang - det blev en nordmand faktisk igår, da Dorthe lige så stille åbnede mens jeg har været lidt bagud med at tilrette jyrak.dk :)VH
Susanne
Jeg er i det ubeslutsomme hjørne Skal Sami snippes inden han bliver SC eller skal jeg holde ham fertil og prøve, om han i det hele taget kan opnå titlen :?
Bliver det, det første så kommer vi kun søndag men bliver det, det andet, så kommer vi begge dage …
[QUOTE=anne p;1288259]Jeg er i det ubeslutsomme hjørne Skal Sami snippes inden han bliver SC eller skal jeg holde ham fertil og prøve, om han i det hele taget kan opnå titlen :?
Bliver det, det første så kommer vi kun søndag men bliver det, det andet, så kommer vi begge dage …[/QUOTE]
Vi, min veninde Camilla, og jeg, regner stærkt med at komme
Hvis vi bliver sikre på at komme, så har Camilla i hvert fald med sikkerhed sin tyrkiske van dreng med, og jeg håber meget, meget stærkt på at have min burmeserdreng, Milo, med
[QUOTE=Susanne W;1288191]Nej, til trods for at du næsten må have været den første der så medlemsmailen, så blev hverken du eller Kia først denne gang - det blev en nordmand faktisk igår, da Dorthe lige så stille åbnede mens jeg har været lidt bagud med at tilrette jyrak.dk :)VH
Susanne[/QUOTE]
hmm… overvejede at tilmelde en killing, og ja den så sær ud bag til, men da den fik tydelige kugler blev den idag kastreret… Men ja… den er muligvis også indehaver af en livmoder (omend den nok ikke er normal )
men hmm må hellere kigge reglerne igennem og se om man må udstille en med to køn… hmm
hmm… overvejede at tilmelde en killing, og ja den så sær ud bag til, men da den fik tydelige kugler blev den idag kastreret… Men ja… den er muligvis også indehaver af en livmoder (omend den nok ikke er normal )
men hmm må hellere kigge reglerne igennem og se om man må udstille en med to køn… hmm