Melder selvfølgelig et par NFO’er til
Vil helst ikke undvære en Jyrak udstilling ![]()
jeg kommer jo nok en af dagene med en happy aby og en krøl øre…
Jeg kommer forhåbentlig med Mingus og går steward ![]()
Jeg kommer begge dage, og jeg går steward. Skal bare lige finde ud af hvilke katte der skal med hvilke dage 

Det Esben ville poste var dette

Dommerlisten er udvidet med Dr. Alexander Platz og Angelika Kneifel, begge fra Tyskland ![]()
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1288842]Dommerlisten er udvidet med Dr. Alexander Platz og Angelika Kneifel, begge fra Tyskland ![]()
VH
Susanne[/QUOTE]
Susanne de frister voldsomt… vil det være ok at tilmelde en killing med det køn der står på tavlen og så videre at dommeren nok ikke er helt tilfreds fordi den ikke ligner det køn…
fik jo lige voldsomt lyst til at tilmelde
[QUOTE=Susanne W;1288842]Dommerlisten er udvidet med Dr. Alexander Platz og Angelika Kneifel, begge fra Tyskland ![]()
VH
Susanne[/QUOTE]
Susanne de frister voldsomt… vil det være ok at tilmelde en killing med det køn der står på tavlen og så videre at dommeren nok ikke er helt tilfreds fordi den ikke ligner det køn…
fik jo lige voldsomt lyst til at tilmelde
Absolut ja, Line
Og vi andre vil også gerne se katten, vi er ved at revne af nysgerrighed, hvis vi skal være helt ærlige ![]()
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1288847]Absolut ja, Line
Og vi andre vil også gerne se katten, vi er ved at revne af nysgerrighed, hvis vi skal være helt ærlige ![]()
VH
Susanne[/QUOTE]
Tro mig du får den smidt i armene… Den ser virkelig sær ud… Især når den nu har en søster og bror at blive sammenlignet med
[QUOTE=Susanne W;1288847]Absolut ja, Line
VH
Susanne[/QUOTE]
Tro mig du får den smidt i armene… Den ser virkelig sær ud… Især når den nu har en søster og bror at blive sammenlignet med
[QUOTE=Susanne W;1288189]Der er åbent for tilmeldinger til Vamdrupudstillingen på jyrakudstilling.dk
Lørdag er der planlagt Breed BIS for PER og EXO. For at have katte nok til Breed BIS skal vi selvfølgelig bruge 50 PER og EXO, men det tror vi på at vi når i samarbejde med specialklubben PEXO. Vi skal selvfølgelig også bruge 50 andre katte fra resten af kat. I, dvs. RAG, SBI og TUV.
Der er endvidere dommereksamen for Zdenka Heiter på “gammel kategori I”, dvs. PER og EXO om lørdagen.
Eva Wieland-Schilla har desværre måttet melde afbud pga. sygdom, så dommerlisten er pt. ikke komplet.
Øvrige dommere er:
Britta Busse, D - All round
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Ad de Bruin, NL - I, III, IV
Linda Knyova, CZ - II, III
Zvezdan Memedov, S - I, II
[B]Show hotel: Scandic, Kolding - Book med GRUPPERABAT
VH
Susanne
[/B][/QUOTE]
Hej. Vi har booket overnatning med denne kode. Er der ikke forhandlet med, at vi har kat med på værelset? vi har fået at vide, at det koster 200 kr ekstra for at have kat med for to nætter? vi har aldrig booket overnatning før så vi ved ikke lige hvordan det “plejer” at være, men troede at det var med når Jyrak har forhandlet pris? nogen der kan hjælpe?
Suk. Det må være en afløser eller noget i den stil, for vi betaler aldrig ekstra for kattene på værelset, medmindre det er aftalt og oplyses helt specifikt. Pres på og sig at det er IKKE aftalen der er indgået! Jeg ved andre har booket uden problemer (og jeg arbejder selv i branchen, så jeg ved også at info er svært at få rundt til alle der kan risikere at svare på en booking)
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1289138]Suk. Det må være en afløser eller noget i den stil, for vi betaler aldrig ekstra for kattene på værelset, medmindre det er aftalt og oplyses helt specifikt. Pres på og sig at det er IKKE aftalen der er indgået! Jeg ved andre har booket uden problemer (og jeg arbejder selv i branchen, så jeg ved også at info er svært at få rundt til alle der kan risikere at svare på en booking)
VH
Susanne[/QUOTE]
helt ok, jeg siger til dem at det må være en fejl. tak for hjælpen og god søndag
Jeg er sikkert småblind - men jeg kan ikke finde “sidste tilmeldingsfrist” er der nogen der ser bedre end jeg?
Skal lige have bestemt mig om jeg kommer og kigger eller om Theodor skal med i byen.
Takker ![]()
[QUOTE=HolmeInc;1289630]Jeg er sikkert småblind - men jeg kan ikke finde “sidste tilmeldingsfrist” er der nogen der ser bedre end jeg?
Skal lige have bestemt mig om jeg kommer og kigger eller om Theodor skal med i byen.
Takker :-)[/QUOTE]
Det står p forsiden at jyrak.dk :høhø:
Jeg kan love dig for jeg havde kigget der og alle mulige andre logiske steder… ![]()
Men til andre småblinde som mig så er det 19. august kl 20. ![]()
Jeg kan love dig for jeg havde kigget der og alle mulige andre logiske steder… ![]()
Men til andre småblinde som mig så er det 19. august kl 20. ![]()