Vamdrup 2. - 3. september 2016

Uh uh… Må hellere tilmelde et par chokolader… Så burde der være nok til et biv… Ih det har jeg ikke prøvet før, så det kunne være så sjov

Ja, jeg ved hvem jeg i hvert fald har med lørdag - men skal jeg have andre med og hvem skal jeg have med søndag? Alle de beslutninger… :tihi:

Jeg er rigtig glad for, at tilmeldingsfristen er sat efter Helsingborg, så jeg kan nu at melde Fanta til i den rette klasse (hvis hun får sine certer) :slight_smile:

Kan heller ikke beslutte mig for noget som helst og bliver det ved sådan så bliver intet meldt til :argh: … har dog bestemt mig for en udstilling i CZ 2 uger før … men killinger eller ej … 1 eller 2 dage!!! ARGHHH :argh:

ALTID killinger!!!

Killinger! Om det så bliver 1 eller 2 dage må du så om :høhø:

Okay så … skal jeg så slæbe alle 3 med til enkel bedømmelse :uha:

Nej, jeg kan godt tage den ene af dem op til dommeren for dig :engel2:

Er de for gamle til at være et kuld?

Om ikke andet så får de da øvelsen…

Er de for gamle til at være et kuld?

Om ikke andet så får de da øvelsen…

Jeg skal også nok hjælpe med en :hjerte:

Så længe den vil krammes :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1290060]Jeg skal også nok hjælpe med en :hjerte:

Så længe den vil krammes :p[/QUOTE]

Hvis du ikke har nok hænder lørdag skal jeg nok hjælpe dig med det/dem/de :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1290060]Jeg skal også nok hjælpe med en :hjerte:

Så længe den vil krammes :p[/QUOTE]

Hvis du ikke har nok hænder lørdag skal jeg nok hjælpe dig med det/dem/de :slight_smile:

Ja søndag er jeg der også men det ved du :smiley:

Nej, de er ikke for gamle til at stille som kuld men det bliver lidt dyrt så :slight_smile: … nu ser vi, hvordan de klare denne weekend og så tager jeg en beslutning ud fra det … Hvis Sami får cert begge dage her i weekenden og i CZ om 14 dage, så går jeg efter at gøre ham til SC og så kommer vi begge dage :høhø:

Sikke hjælpsomme I alle er :stuck_out_tongue:

[QUOTE=anne p;1290068]Nej, de er ikke for gamle til at stille som kuld men det bliver lidt dyrt så :slight_smile: … nu ser vi, hvordan de klare denne weekend og så tager jeg en beslutning ud fra det … Hvis Sami får cert begge dage her i weekenden og i CZ om 14 dage, så går jeg efter at gøre ham til SC og så kommer vi begge dage :høhø:

Sikke hjælpsomme I alle er :p[/QUOTE]

Er du ikke medlem af JYRAK? For så får du jo da kuld gratis, hvis bare en af dem er tilmeldt til enkelt bedømmelse? :slight_smile:

Jaah, vi er bare mega flinke alle sammen - og husk jeg skrev det først! :muhaha:

[QUOTE=Eva K;1290069]
Jaah, vi er bare mega flinke alle sammen - og husk jeg skrev det først! :muhaha:[/QUOTE]

Men killingerne mødte mig først det må også tælle noget… :wehu:

[QUOTE=Eva K;1290069]
Jaah, vi er bare mega flinke alle sammen - og husk jeg skrev det først! :muhaha:[/QUOTE]

Men killingerne mødte mig først det må også tælle noget… :wehu:

Jeg korrekt farvebedømte dem først! :stuck_out_tongue:

Rolig nu … der er nok af dem til alle :høhø: … Og Birgit du skal nok få din lyst styret i denne weekend :stuck_out_tongue: