Vamdrup 2. - 3. september 2016

Nej, selvfølgelig ikke - det var det I skulle checke :wink: Jeg kigger på det når jeg har sovet, og enten er det en slåfejl eller også bliver der rykket lidt rundt på noget :slight_smile:
VH
Susanne

Åh, nu ved jeg hvad det er - du læser det forkert :slight_smile: Der står BSH a 33 det ene sted, jeg tror du overser 33 :slight_smile:
VH
Susanne

Det har du heller ikke mulighed for, for hun er nyuddannet på kat. 2 siden sidst vi havde hende :slight_smile:

Jamen så giver det jo god mening at jeg ikke husker at have fået bedømt MCO af hende før :høhø:

Linda Knyova har jeg ikke haft før. Heller ikke Ad de Bruijn. Lad os håbe, at der ikke er nogle ns hunkastrater… :tihi:

Jeg ved ikke om det er normalt, at det er samme dommer som dømmer VET og kuld begge dage?

det har du da helt ret i :slight_smile:
ingen panik så:-)

[QUOTE=Susanne W;1291999]Åh, nu ved jeg hvad det er - du læser det forkert :slight_smile: Der står BSH a 33 det ene sted, jeg tror du overser 33 :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

[QUOTE=velfa;1292002]Linda Knyova har jeg ikke haft før. :slight_smile: Heller ikke Ad de Bruijn. Lad os håbe, at der ikke er nogle ns hunkastrater… :tihi:
[/QUOTE]

ns hunkastrater? :slight_smile:

Sølvtabbyerne. :slight_smile:

Hej

Dommerfordelingen :wink:

BSH a 24 står til Peltonen bægge dage, han er nu så rar, det bliver hyggeligt :stuck_out_tongue:

• ham

[QUOTE=Esben J;1292016]Hej

BSH a 24 står til Peltonen bægge dage, han er nu så rar, det bliver hyggeligt :p[/QUOTE]

Det er også ham der står til VET og kuld begge dage i kat IV :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1291839]Nå, men vi skal vel have noget mad lørdag aften, og Scandic Kolding skuffer aldrig :slight_smile: Der er buffet, prisen er kr. 295,- pr. person inkl. øl/vand eller husets vin under middagen. Tilmelding foregår ved forudbetaling på JYRAKs hjemmeside senest torsdag kl. 10,00 inden udstillingen.
VH
Susanne

Røget andebryst med valnødpære og balsamico glace
Krydderurte marinerede Grøndlanske rejer
Gule g røde cherrytomater vendt med mozzarella kugler
Cremet brocolisalat med tranebær
Stort salatbord med dressinger
Sesam bagt laksefilet
Timian/hvidløgsstegt kalvetykstegsfilet
Unghanebryst med pesto og seranoskinke
Tortelini med ricotta og spinat
Flødekartofler
Små kartofler stegt med oliven olie og persille
Mild pebersauce
Rødvinssky
Blød chokoladetærte med creme fraiche
Tiramizu med lady fingers
Ostebræt med løgmarmelade
Brød og smør

Samt kaffe og te fra automater[/QUOTE]

Det er godt nok svært at sige nej til :surrender1: :ok:

Ah, du mener BSH ns 22 hos Ad? :slight_smile:

[QUOTE=Esben J;1292016]Hej

BSH a 24 står til Peltonen bægge dage, han er nu så rar, det bliver hyggeligt :p[/QUOTE]

Ikke længere :wink:
Nu står de hos Linda om søndagen.

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Susanne W;1291839]Nå, men vi skal vel have noget mad lørdag aften, og Scandic Kolding skuffer aldrig :slight_smile: Der er buffet, prisen er kr. 295,- pr. person inkl. øl/vand eller husets vin under middagen. Tilmelding foregår ved forudbetaling på JYRAKs hjemmeside senest torsdag kl. 10,00 inden udstillingen.
VH
Susanne

Røget andebryst med valnødpære og balsamico glace
Krydderurte marinerede Grøndlanske rejer
Gule g røde cherrytomater vendt med mozzarella kugler
Cremet brocolisalat med tranebær
Stort salatbord med dressinger
Sesam bagt laksefilet
Timian/hvidløgsstegt kalvetykstegsfilet
Unghanebryst med pesto og seranoskinke
Tortelini med ricotta og spinat
Flødekartofler
Små kartofler stegt med oliven olie og persille
Mild pebersauce
Rødvinssky
Blød chokoladetærte med creme fraiche
Tiramizu med lady fingers
Ostebræt med løgmarmelade
Brød og smør

Samt kaffe og te fra automater[/QUOTE]

Jeg stopper med at spise alm. mad fra i dag, og satser så på, at have plads til det hele på dagen :kryds:

Ja. :høhø:

[QUOTE=velfa;1292046]Ja. :høhø:
[/QUOTE]

Ja, Ad har en klar forkærlighed for et fantastisk tabby mønster :høhø:

Nu er jeg færdig med at printe og pakke dommermapper - så kan det kun gå for langsomt med at blive fredag:wehu:

Venligst
Dorthe

Jeg håber inderligt jeg har fixet de få småfejl jeg havde i dommerfordelingen. Og jeg skal se at finde en anden løsning på dommerbus, idet det tilbud Avis kommer med denne gang er næsten 3 gange så højt som vi er vante til !!! Vi vil jo ikke ligefrem købe bussen, vel? Bare leje den et par dage, så jeg skal lige have fat i en anden løsning og har heldigvis vist noget på bedding.